Mag ik even kwijt #12

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Daantje »

Nee, ik heb geen muur of plek die lang genoeg is waar dat bord kan hangen en waar het niet in de weg hangt. Enige optie is het trapgat maar dan moeten m'n huisgenoten ook akkoord gaan. Ik heb me er nu ook maar bij neergelegd omdat ik toch op zoek ben naar andere woonruimte.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Ruben »

Zet het ding gewoon op je dak joh, lampje erin aan en je bent de blits. :lol:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door STF »

Dan bellen er de hele dag Japanners aan de deur, omdat ze niet snappen hoe ze het station binnen moeten komen :P
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Stefan »

Ik deed net de gordijnen open en wat zag ik.. Niets. :shock: Het is echt ongelofelijk mistig hier! Ik zie wel dat het een beetje wit is hier beneden bij de flat. :P

Vanavond maar alvast een groot deel van m'n spullen inpakken, vandaag is mijn laatste stagedag. M'n vader gaat nu al om 3 uur rijden en staat hier dus tegen 7 uur al, fijn. :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Caspar »

Zojuist werden eindelijk eens de routekaarten van de bus in Hoorn vervangen voor de nieuwe dienstregeling van december.
Bij Arriva was het meestal een bestelwagen wat dat deed, hier hebben ze een ander voertuig ingezet:

Afbeelding
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Stefan »

Nu is het een bestelbus van Connexxion? :lol:

Ah, best leuk trouwens.. Afscheidscadeautje gehad hier, 2 modellen. 1 vrachtwagen met een OOCL container op de trailer en nog een Solaris Urbino 18. En het is wel toeval, ik wou eigenlijk deze middag zo'n Urbino 18 gaan kopen! :pos: :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Meltrain »

NS-Reiziger schreef:Heb jij je al aangemeld voor Nieuweschans dan? ;)
He, Nieuweschans is voor mij. :mrgreen:
Afbeelding :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Oh die wil ik ook wel als er Bad Neuschanz in DB-stijl komt te hangen :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Neuh wie waren ook weer die lui die in 2007 of zo nog in dat gecrashte DM90 stel van Roermond geweest waren wat eigenlijk niet mocht en zo? Die hebben genoeg unieke foto's. Als er nu bordjes vrij komen zijn ze voor mij :P
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Justin »

What's next, an OVNL-meeting in Bad Neuschanz? 8-)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door M57 »

Fles schreef:Als er nu bordjes vrij komen zijn ze voor mij :P
Vandaag nog alle vijf(!) de tweeregelige bordjes op het oude Kma waargenomen. :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

M57 schreef:
Fles schreef:Als er nu bordjes vrij komen zijn ze voor mij :P
Vandaag nog alle vijf(!) de tweeregelige bordjes op het oude Kma waargenomen. :)
Klopt ja, ben ik mee bezig :wink:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Daan »

Is hier iemand die toevallig weet of een webserver (IIS) op Windows 2003 een beetje betrouwbaar is?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Wat bedoel je met betrouwbaar? Stabiel? Onhackbaar? en welke IISversie?
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Daan »

Geen idee welke versie het is, waar vind ik dat? Ik ben het een en ander aan het proberen in Windows 2003, en vroeg me af of IIS enigszins stabiel draait.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Oh 2003, wacht ff. Ik kom net uit een omgeving waar NT4 PDC's de Maatstaf der Dingen waren :lol:

2003 loopt als een zonnetje op zich :pos: Al heb ik geen specifieke ervaring met IIS daarop. Gewoon lekker alle updates binnen halen, dan komt het goed.
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Dubbele P »

Nu wet het toch over computers hebben: sinds ik Vista en Office 2007 heb, weigert mijn HP Deskjet F380 het om vetgedrukt (bold) te printen. Alles wordt perfect geprint zoals het hoort, maar iets dat ik in Word dikgedrukt heb, wordt normaal geprint. Toen deze printer nog onder XP met Office 2003 draaide, deed hij het wel goed. Omdat het hier om twee gewijzigde factoren gaat, heb ik dus (nog) niet kunnen achterhalen of het door Vista of Office 2007 komt, maar vaag is het wel.

Iemand dit dit probleem herkent of een (mogelijke) oplossing weet? :)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15344
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door ODRAIL »

Vanmiddag Office 2007 er opgezet. Vista en Office 2003 ging ook niet samen.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Ruben »

KM46 schreef:Vanmiddag Office 2007 er opgezet. Vista en Office 2003 ging ook niet samen.
Had zelf Office XP, wat een &*&^$#@#@#. Komen geen updates meer voor Vista uit, omdat Office XP te oud is. Dus ook gezwicht voor Office 2007. Moet zeggen: ff wennen, maar het is handiger. Zet alleen nu alles in PDF omdat de hele opmaak in vorige wordversies naar zijn grootje gaat.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Dubbele P »

Maar niemand problemen met combi Office 2007+Vista+boldtekst?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39182
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Daniel »

NS-Reiziger schreef:Moet zeggen: ff wennen, maar het is handiger. Zet alleen nu alles in PDF omdat de hele opmaak in vorige wordversies naar zijn grootje gaat.
Als je een bestand wilt opslaan in een formaat dat oudere word-versies ook kunnen lezen moet je het natuurlijk wel als "compatible" bestand opslaan :wink:
Heb in ieder geval helemaal niks van dergelijke problemen gemerkt op 't werk, terwijl ik daar in het begin de enige PC had die nog Office 2003 had en dus heel wat keren Office 2007-bestanden ermee heb moeten openen.

Maargoed, inmiddels er op 't werk ook aan mogen geloven: nadat eerst de installatie nog een keer vastliep heb ik daar nu ook Office 2007. Inderdaad even wennen en gisteren ook aardig ruzie ermee gehad. Erg fijn dat als je een van de standaard stijlen voor een tabel gebruikt de kleuren daarvan alleen met handmatig de RGB-waarde instellen te benaderen zijn. Heeft me aardig wat moeite gekost de juiste kleur weer terug te krijgen nadat ik eerst een deel wat voor enkele kolommen niet van toepassing was grijs had gemaakt en het toch anders wilde hebben.

@Dubbele P: heb het probleem met de combi Windows XP + Office 2007 nog niet ondervonden. Heb je wel een actuele printerdriver?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Daantje »

Ik heb met Windows Vista en Office XP geen problemen met printen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Suus »

Dubbele P schreef:Maar niemand problemen met combi Office 2007+Vista+boldtekst?
Nup, net getest op een HP Photosmart printer maar de afdruk komt perfect over.

Zelfs al sla je Word 2007 documenten op in Word 97 - 2003 formaat, dan wordt de opmaak ietswat gesloopt wanneer er wat "moeilijkere opmaak" wordt gebruikt, maar dat zie je pas als je het in een oude office opent.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Doc Zenith
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 12:14
Locatie: Gn

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Doc Zenith »

Daan schreef:Geen idee welke versie het is, waar vind ik dat? Ik ben het een en ander aan het proberen in Windows 2003, en vroeg me af of IIS enigszins stabiel draait.
Windows 2003 heeft IIS6.0. Ik heb ruim een jaar gewerkt bij een bedrijf dat MS-only was en ik heb me verbaasd over de performance en stabiliteit (welke gewoon goed is, ik heb trouwens een Unix/Linux achtergrond). Met een beetje inzet heb je een nette server, bij ons zat er ook genoeg load op dat je mij er niet over zal horen klagen ;)
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Ruben »

Belasting betalen om het daarna keihard terug te krijgen voelt heerlijk. Omdat ik afgelopen jaar helemaal geen stufi meer kreeg een bedrag van 2207 aan studiekosten op kunnen voeren. Scheelt dik 550 euro in belastingteruggave. :lol:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten