Mag ik even kwijt #162

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Thom91 »

Dit wordt straks nog een gifdump topic _O-
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Vinny »

Ik lees trouwens wel kranten: mijn ouders hebben me een abonnement op de Trouw cadeau gedaan. Op zaterdag koop ik de Leeuwarder Courant los. Vroeger las ik ook de volwassen NRC. Maar die is behoorlijk achteruit gegaan.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door AppleMoose »

Oplossing voor mensen die 's morgens niet naar beneden willen lopen voor de krant: Neem een digitaal abonnement.
Hebben wij ook (ook al wonen we gewoon in een rijtjeshuis) en het is ideaal voor als ik een vroege dienst heb. Dan ben ik vaak net de deur uit voor de bezorger komt. Enkel zaterdags komt er ook een papieren versie door de bus.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Daniel »

Niet echt een oplossing hoor... ik krijg de digitale versie er gratis bij bij m'n abonnement maar als ik iets hopeloos vindt lezen dan is het wel een krant vanaf een beeldscherm.
Dat doe ik echt alleen in het geval dat ik weereens een verkeerde krant gekregen heb want daar heeft de bezorger hier zo nu en dan last van (maargoed, hij doet tenminste wel altijd iets in de brievenbus :P )
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Geert »

Hier ploffen elke ochtend de nrc.next en Volkskrant in de bus. Altijd wel aardig om de verschillen tussen beide te zien.
nrc.next is sowieso wat minder van het nieuws, maar heeft vaak wel aardige achtergrondartikelen. Volkskrant is wat newsier, maar ik vind de gewone NRC (op zaterdag) qua opiniestukken en commentaren meestal beter.

Al met al een prima combi aan kranten :)
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Michael »

Dat brandalarm van station Breda maakt wel een pokkeherrie zeg. Kon hem vanochtend op een kilometer afstand al horen. Vandaag was al de 2e keer deze week dat ie afging. Afgelopen vrijdag ging ie ook al af en is heel het station ontruimd.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door AppleMoose »

Daniel schreef:Niet echt een oplossing hoor... ik krijg de digitale versie er gratis bij bij m'n abonnement maar als ik iets hopeloos vindt lezen dan is het wel een krant vanaf een beeldscherm.
Klopt, het is wat minder prettig lezen maar het is best te doen. Toch verkies ik op zaterdag de papieren versie boven de digitale.

Zaterdags kopen wij altijd het NRC (hebben we zondag ook wat te lezen). We hebben ook een tijd de NRC Next gehad. In het begin vond ik dat een goede krant, maar sinds de vernieuwing vond ik het niet meer een krant voor doordeweeks. Dan wil ik gewoon snel door het nieuws heen. Nu zijn we weer terug bij het AD.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Daniel »

Michael schreef:Dat brandalarm van station Breda maakt wel een pokkeherrie zeg.
Dat doet niet alleen het brandalarm van station Breda hoor, elk brandalarm maakt een pokkeherrie :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Michael »

Snap ik. Maar hem op een kilometer afstand luid en duidelijk horen is wel heel overdreven.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Hainje »

Nou ja, dan weten we in ieder geval zeker dat zelfs Kim Feenstra het alarm nog zal horen. :lol:
Laatst gewijzigd door Gekko123 op ma 13 okt 2014, 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote van vorig bericht verwijderd
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Thom91 »

Hahahah
Komt wel goed schatje.
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Bakpapier »

Geert schreef:Hier ploffen elke ochtend de nrc.next en Volkskrant in de bus. Altijd wel aardig om de verschillen tussen beide te zien.
nrc.next is sowieso wat minder van het nieuws, maar heeft vaak wel aardige achtergrondartikelen. Volkskrant is wat newsier, maar ik vind de gewone NRC (op zaterdag) qua opiniestukken en commentaren meestal beter.

Al met al een prima combi aan kranten :)
Hoe maak je in vredesnaam tijd vrij om dat allemaal te lezen? Wij hebben vroeger wel het NRC gehad, elke dag, maar in de praktijk lazen we hem eigenlijk nooit, geen tijd voor. Dus toen maar over naar een zaterdagabonnement en die werd dan nog wel redelijk vaak gelezen, maar uiteindelijk ook dat weggedaan en nooit echt gemist.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Fles »

Laatst bijgewerkt door Gekko123 op ma 13 okt 2014, 09:24:57, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Onnodige quote van vorig bericht verwijderd
god god is dat kinderachtige knopjesgeswaffel nou NOG bezig? :lol: :')
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Geert »

Bakpapier schreef:Hoe maak je in vredesnaam tijd vrij om dat allemaal te lezen? Wij hebben vroeger wel het NRC gehad, elke dag, maar in de praktijk lazen we hem eigenlijk nooit, geen tijd voor. Dus toen maar over naar een zaterdagabonnement en die werd dan nog wel redelijk vaak gelezen, maar uiteindelijk ook dat weggedaan en nooit echt gemist.
Ik blader 's ochtends door de ene krant en mijn wederhelft heeft de andere dan al meegenomen de trein in ;)
Op zaterdag en zondag wisselen we gewoon katernen af. Ik sla meestal de lifestyle-zaken, magazine en de sport over, dat scheelt ook wel.

Doordeweeks scan ik meestal ook meer de krant en lees alleen artikelen die ik interessant vind. Ik vind het altijd wel een prettige manier om de dag te beginnen.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Ardan »

Dit vond ik trouwens wel grappig, in Hollands Hoop van afgelopen zaterdagavond. Een GVB-Schiphol Sternetbus bij een nephalte in fokking nowhere bovenin Groningen :')
Afbeelding
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Daniel »

De energiemeters van m'n appartementje werden vandaag vervangen door slimme meters. Die energiemeters waren duidelijk slimmer dan de monteur want die is nog twee keer teruggekomen omdat hij wat vergeten was. Had nog bijna een niet-verzegelde hoofdzekering gehad :wink:
Toch jammer dat die hele mooie meterstand "00000000" zo snel weer weg was :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Thom91 »

Ik ben weer helemaal verslaafd aan rollercoaster-tycoon..
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Daantje »

Haha ik ook :p
Stéphane
Berichten: 790
Lid geworden op: do 22 dec 2011, 10:25
Locatie: België

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Stéphane »

Groetjes vanop de wifitram :-D
Een winterse dag:
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Karl »

Las net dat db gaat staken komend weekend, maar het is mij niet duidelijk welke gebieden het betreft.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Suus »

Overal...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Karl »

Het zijn de machinisten. Bussen en vliegtickets worden met de minuut duurder.http://mobil.morgenpost.de/mp/wirtschaf ... fig=mobile
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Suus »

Ik dacht met gebieden dat je Duitse regio's bedoelde, maar het is de derde of vierde landelijke machinistenstaking in Duitsland dit jaar. En mensen maar klagen dat ons poldermodel zo slecht werkt :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door Z2N »

Misschien toch een groot DB-stakingstopic aanmaken? :twisted:

Ikzelf ben overigens al een paar dagen geveld door de griep, en dat terwijl ik dinsdag mijn prikkie daartegen heb gehad.. :(
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #162

Bericht door webguy »

Ben vandaag ook maar thuis gebleven na paar dagen af en toe koorts + hoofdpijn te hebben gehad.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten