Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door waldo79 »

Scherp.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Daniel »

Wilde net nog even een wasje aanzetten. In plaats van de fles wasmiddel te pakken en in de dop af te meten pakte ik echter de fles handzeep uit de kast en begon die in de dop te schenken... vond dat spul al zo dik :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door BrengMe »

Ik was vanavond aan het werk in de bibliotheek. De bibliotheek in Arnhem heeft 2 verdiepingen. Op de eerste verdieping is de ruimte waar de ingeleverde boeken op karren worden gezet. Hulpen, zoals ik, zetten de boeken terug in de kasten. Nu had ik een kar waarvan ik dacht dat die naar de tweede verdieping moest, dus ik ging met de lift naar boven. Ben ik net boven, kom ik erachter dat ik gewoon op de eerste etage moest zijn :')
chemie
Berichten: 672
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 12:01

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door chemie »

Bakpapier schreef:Weet wel '''geheime'''' plekken op de uni waar je gratis koffie kunt halen, maar meestal heb ik geen zin om zoveel moeite te doen (3e verdieping ergens waar je nooit komt bv.)
Of bij de studievereniging ;)

Over blunders gewoon je OV-chipkaart vergeten mee te nemen, terug fietsen en rustig een bus later pakken :)

PS. Ja ik verveelde me en kan niet slapen :)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Ardan »

Je voordeur openen met je aansteker in plaats van met je sleutels gaat best lastig. Ja of je moet hem in de fik steken.

(sleutels en aansteker beide in de broekzak en het verkeerde eruit halen en in het slot proberen te poeren dus :P )
Ik doe ook maar wat
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Dafdriver »

Wil vanochtend de vrachtwagen in stappen. Kom ik tot de ontdekking dat ik thuis niet mijn werkschoenen maar mijn "gewone" schoenen had aangedaan. Best lastig als je maar chemie bedrijven moet. Gelukkig lag er nog een oud paar werkschoenen in het zijvak achter de bijrijderstoel verstopt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Suus »

Ik was net ruim een uur mijn mailbox aan het uitspitten voor een betaalbevestiging van mijn VOG, maar tot nu toe kon ik hem niet vinden totdat ik bedacht dat de aanvraag gebeurde met uitnodiging van het bedrijf en dat deze dus in mijn mailbox daar staat :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
chemie
Berichten: 672
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 12:01

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door chemie »

Dafdriver schreef:Wil vanochtend de vrachtwagen in stappen. Kom ik tot de ontdekking dat ik thuis niet mijn werkschoenen maar mijn "gewone" schoenen had aangedaan. Best lastig als je maar chemie bedrijven moet. Gelukkig lag er nog een oud paar werkschoenen in het zijvak achter de bijrijderstoel verstopt.
Chemie <3
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door BrengMe »

:P
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door ODRAIL »

Goed gisteren dacht ik dat mijn schoen scheef liep en stond. Dus ik vanochtend naar de orthopedisch schoenmaker. Bleek het optisch bedrog te zijn :) .
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door dylanwild94 »

beter 2x te veel dan 1x te weinig.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door ODRAIL »

Dat dachten de schoenmaker en ik ook :wink: .
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Ronald »

Of is de Sint bij jou ook al geweest?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Suus »

Ik heb vandaag naast mijn fiets ruim vijf minuten in mijn tas gezocht naar mijn fietssleuteltje. Die bleek dus in mijn jaszak te zitten...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Ardan »

Hehe, zoiets heb ik ook wel eens. Dat ik op de fiets half panisch word omdat ik mijn sleutels niet in mijn zak voel. Oh wacht, die zitten natuurlijk in de fiets...
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Suus »

Sinds ik ooit mijn vaste slot verloren ben (gelukkig kwam ik er snel achter) toen ik met mijn fiets over een drempel reed heb ik mijn fietssleutel gescheiden van alle andere sleutels. :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door webguy »

Vooral na een lange dag weet ik nooit meer waar mijn fiets stond. Nou heeft station Velp niet heel veel plekken, maar nog :)

Vandaag onderweg naar Londen per Eurostar met de baas. We zouden elkaar in Utrecht zien op basis van zijn reisschema. Blijkt dat de treinreiswinkel een nieuw schema heeft gegeven met een eerdere trein naar Rotterdam. Gelukkig zit er overal speling.
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Niek »

Achter een bus aanrennen omdat je je sleutels vergeten bent staat niet echt charmant. Gelukkig wel teruggehaald.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door ODRAIL »

Ronald schreef:Of is de Sint bij jou ook al geweest?

Afbeelding
@ Ronald: De Sint is nog niet in het land hoor :wink: .
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Niek »

http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Lijn_ ... emeenschap
Buslijn 666, naar christelijke scholengemeenschap Oud Beijerland. :twisted: *bus* :twisted:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Suus »

Uit de Mijn Bonus mailing van de Ap over een verkeerde link naar de kleurplaatmiddag:
Als vaste klant van onze winkel (Albert Heijn Muiden, Pampusweg 13 ) nodigen we je uit om je buur-, klein-, oppas- of eigen kinderen nu vast aan te melden. Zo verzeker je ze van een plek bij de kleurmiddag. Vul in het formulier onze winkelcode 1855 in.
Ik ben daar al minstens drie jaar niet geweest en zo lang bestaat de nieuwe Bonuskaart nog niet eens :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Thom91 »

Ik zit achterin de auto op weg naar Schiphol als het ouderlijk gebeuren merkt dat ze een tas vergeten zijn. Nu weer terug naar huis en nog maar eens proberen :)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Suus »

Ik kreeg zojuist een mailtje van de voorzitter van de examencommissie, ze waren vergeten dat er een handtekening van de afgestudeerde op de diploma's gezet moest worden. :X :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Thom91 »

Hahahahaa _O-
Komt wel goed schatje.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door webguy »

Dus of je nog een keer terug zo willen komen?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten