Mag ik even kwijt #163

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Ardan »

Ik heb gewoon geen zin meer in steeds meer idioten met tunnelvisies en 'ik heb gelijk en de rest moet zijn bek houwe'-mentaliteiten.
Ik doe ook maar wat
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Jef400 »

Misschien is het een oplossing op de centrale regels te strenger te maken. Want ik moet je gelijk geven, zeker het laatste halfjaar is het van kwaad tot erger gegaan.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Bakpapier »

Ardan schreef:
JeffreyMeijer schreef:...dat de sfeer op het forum weer hartstikke geweldig is...
Ik ben het inmiddels spuugzat hier en denk erover mijn account op te heffen. Dank aan de veroorzakers.
Het is een vrij land hè, en een vrij internet. Het is eenieders eigen verantwoordelijkheid hoe ze daarmee omgaan.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Daantje »

Bakpapier schreef:
Bee schreef:Ik had hem bij de fietsenwinkel op het station achtergelaten. Daar zijn ze toch voor?
Ja kan wel, maar dat is duur en dan duurt het nogal lang voordat het klaar is. Dan plak ik hem liever zelf.
Voor dit soort dingen zou een fiets-in-busservice wel fijn zijn ;)
Ik vind de fietsenmaker op het station helemaal niet zo duur. Alleen wel jammer dat ie aan de achterzijde van Rotterdam Centraal weg is. En een klapband kan je toch niet meer plakken?
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Jef400 »

Bakpapier schreef:
Ardan schreef:
JeffreyMeijer schreef:...dat de sfeer op het forum weer hartstikke geweldig is...
Ik ben het inmiddels spuugzat hier en denk erover mijn account op te heffen. Dank aan de veroorzakers.
Het is een vrij land hè, en een vrij internet. Het is eenieders eigen verantwoordelijkheid hoe ze daarmee omgaan.
Ben ik met je eens. Echter zullen er gewoon afspraken gemaakt moeten worden dat voordat je iets upload of publiceert, aan factchecking doet. Met termen als het gebruikelijke lijstje kunnen we niet zoveel. Daarnaast heb ik hier het idee dat er teveel op speculaties en onderbuikgevoel wordt gediscussieerd.
Laatst gewijzigd door Jef400 op ma 10 nov 2014, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13186
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Z2N »

Persoonlijk heb ik niets tegen onderbuikgevoelens en intuïtie, maar ik vind wel dat we als compleet forum moeten afspreken dat we het wel zeggen als we iets bedenken en geen gegeven feit verkondigen.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Bakpapier »

Daantje schreef:
Bakpapier schreef:
Bee schreef:Ik had hem bij de fietsenwinkel op het station achtergelaten. Daar zijn ze toch voor?
Ja kan wel, maar dat is duur en dan duurt het nogal lang voordat het klaar is. Dan plak ik hem liever zelf.
Voor dit soort dingen zou een fiets-in-busservice wel fijn zijn ;)
Ik vind de fietsenmaker op het station helemaal niet zo duur. Alleen wel jammer dat ie aan de achterzijde van Rotterdam Centraal weg is. En een klapband kan je toch niet meer plakken?
Ik weet niet,a nders doe ik wel weer een nieuwe band.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Suus »

Ardan schreef:
JeffreyMeijer schreef:...dat de sfeer op het forum weer hartstikke geweldig is...
Ik ben het inmiddels spuugzat hier en denk erover mijn account op te heffen. Dank aan de veroorzakers.
Ik zou het oprecht zonde vinden als je het zou doen, ook omdat het het forum alleen maar achteruit helpt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door ODRAIL »

Ardan schreef:Ik ben het inmiddels spuugzat hier en denk erover mijn account op te heffen. Dank aan de veroorzakers.
Niet doen dat is zonde :wink: .

Er zijn bepaalde personen die ik hier soms van de dit forum zo willen afschieten. Maar ik lees er wel overheen.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Wubbo »

Dank voor de reacties, ook hier. Weet dat we van alles aan het doen zijn, maar niet alles tegelijk kunnen en de lijn tussen toelaatbaar en niet toelaatbaar voor iedereen waarschijnlijk verschillend ligt. Welgemeend advies: meld vooral berichten en PB je ergernissen. Ga niet in discussie, want dat heeft toch geen zin (en helpt de sfeer ook niet vooruit).
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Daantje »

En blijf ook vooral wel gezellig, opbouwend en respectvol posten want zonder dat is het forum sowieso gedoemd tot een ongezellige plek waar niemand wil blijven.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door julsteren »

De sfeer is inderdaad om te huilen hier. Vooral de laatste door tijd de spammers die veel onzin zaaien en daarmee irritatie opwekken bij de normale gebruikers. Ik zou het wel fijn vinden om het weer gezellig te hebben hier, en Ardan, ga nou niet je account verwijderen, doodzonde man!
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Thom91 »

Ardan schreef:Ik heb gewoon geen zin meer in steeds meer idioten met tunnelvisies en 'ik heb gelijk en de rest moet zijn bek houwe'-mentaliteiten.
OK doei.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Suus »

Stiekem vind het ik wel jammer dat het topic nu dicht is, want ik had de hele middag besteed aan het schrijven van een bericht. Toen ik het wilde plaatsen ging eerst mijn internet plat en toen ik het opnieuw probeerde was het topic verdwenen (en een paar minuten later gesloten). Heb het bericht nu maar bijgezet in mijn archief en daar gaat het ook niet meer uitkomen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Daantje »

Je kan het altijd per pb aan het beheer sturen als je denkt dat we er wat aan hebben?
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door JWM »

Topics sluiten vind ik eerlijk gezegd ook geen fraaie oplossing. Haal liever de stoorzenders die een fatsoenlijke discussie onmogelijk maken er tussen uit.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Karl »

Gebrek aan personen die duiding van 'achter de schermen' kunnen geven, wordt steeds meer een gemis op dit forum. Bijvoorbeeld de visie van een conducteur of machinist van NS die net iets anders weet dan het standaard nu.nl berichtje geeft een forum juist meerwaarde, maar dat soort mensen zijn hier - naar verhouding - steeds minder. In plaats daarvan nemen de roeptoeters de podia over.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Ardan »

Mijns inziens is het juist andersom.
Oorzaak:
Karl schreef:In plaats daarvan nemen de roeptoeters de podia over.
Gevolg:
Karl schreef:Bijvoorbeeld de visie van een conducteur of machinist van NS (...) geeft een forum juist meerwaarde, maar dat soort mensen zijn hier (...) steeds minder.
Er zijn aardig wat mensen en insiders weggegaan cq minder actief geworden door de starre roeptoeters. Geef ze eens ongelijk.
Ik doe ook maar wat
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Karl »

Ardan schreef:Mijns inziens is het juist andersom. (...)
Het was niet mijn bedoeling volgordelijkheid aan te geven, maar indien dat zo overkomt, dan lijkt me die van jou voor de hand liggend.
Het is een spectrum.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door MdJ »

Gerard, Coen en Domien gaan met SR14 in Haarlem het huis in. Gok ik.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Suus »

Het zou eens tijd worden voor Domien inderdaad. Maar is Coen ondertussen niet toe aan een pauze?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12818
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Hainje »

Is er in het verleden dat al eens een DJ het huis ingegaan die een paar weken ervoor nog op reis is geweest om de reportages te maken?

Edit: Wauw MdJ, je hebt 100% gelijk. Hoe wist je het? :o
🍉
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door MdJ »

Nee, Eric maakte altijd die reportages. Dat Paul en Coen dit jaar ook gingen was nieuw.

Tja, voorspellende gave he :lol: Ik heb mijn roeping gemist.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12818
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Hainje »

Ik weet nog wel iemand die een mooi bij je roeping passend kledingstuk ergens op zolder heeft liggen.
Spoiler: show
Afbeelding
:D
🍉
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door MdJ »

Ach, het is het uitsluiten van mogelijkheden... Timur, Ramon, Michiel en Giel doen het niet. Eric kan niet, hij doet de reportages. Paul ging het ook niet doen. Sander ook niet. Van de dagprogrammering zijn dan alleen Gerard, Coen, Domien en Roosmarijn over. Dan is het kiezen: of Domien of Roosmarijn.

Sander (Hoogendoorn) had ook nog gekund (heeft zo ongeveer elk programma wel een keer gedaan), de rest is eigenlijk te onbekend/maken te weinig radio.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten