Mag ik even kwijt #163

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Daantje »

Net de laatste telefonische vragenlijst beantwoord van het CBS voor de enquête beroepsbevolking. Ben het afgelopen jaar een keer of vijf gebeld.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door marlies »

Karl schreef:Gebrek aan personen die duiding van 'achter de schermen' kunnen geven, wordt steeds meer een gemis op dit forum. Bijvoorbeeld de visie van een conducteur of machinist van NS die net iets anders weet dan het standaard nu.nl berichtje geeft een forum juist meerwaarde, maar dat soort mensen zijn hier - naar verhouding - steeds minder. In plaats daarvan nemen de roeptoeters de podia over.
Jep, dat soort perspectieven vind ik reuze-interessant en dat zie ik steeds minder. In het begin negeerde ik het geroeptoeter maar op een gegeven moment is de ergernis het gaan winnen en betrap ik mezelf er steeds vaker op dat ik vuur met vuur probeer te bestrijden en de roeptoeters een grote bek teruggeef in de hoop dat ze dan misschien eens een toontje lager zingen.

Werkt uiteraard alleen maar contraproductief. Moet ik maar even weer wat meer op gaan letten. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik niet de enige ben die daar tegenaan loopt.

Het enige probleem is: als de zich aan de roeptoeters storende groep zich dan maar stil houdt terwijl de roeptoeters onverminderd doorgaan zijn er op termijn alleen nog maar roeptoeters over....
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Hainje »

Misschien zelf een eigen forum op zetten waar wat strenger gemodereerd word? Uiteraard kan er nog wel gewoon verwezen worden naar de wiki, want dat is een geweldige database die je niet moet willen beconcurreren.
🍉
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Thom91 »

Slijmerd
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Hainje »

Waar zeg ik dat ik mod wil worden dan? -o-
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Suus »

Soms krijg ik de neiging dit plaatje te plaatsen. Tot nu toe heb ik met onderbouwde berichten geprobeerd op te lossen...

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Thom91 »

Van mij mag je! :mrgreen:
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Hainje »

Onderbouwde berichten worden toch nooit gelezen door zolderautisten. Dus bespaar je de moeite.
🍉
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Thom91 »

Hainje schreef:Waar zeg ik dat ik mod wil worden dan? -o-
Hainje schreef:Uiteraard kan er nog wel gewoon verwezen worden naar de wiki, want dat is een geweldige database die je niet moet willen beconcurreren.
Daar ongeveer :mrgreen:
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Hainje »

Ik draag gewoon een idee aan ok?! :evil:
🍉
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Niek »

*verplaatst naar blundertopic, waar de fack zit die verwijderknop*
Laatst gewijzigd door Niek op wo 12 nov 2014, 00:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door ODRAIL »

Deze kan beter in het blundertopic staan :wink: .
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Michael »

Volgens mijn CBR zou ik 11 november reactie krijgen over de verlenging van mijn rijbewijs. Maar nog altijd geen reactie. Op de pagina waar je de voortgang kan bekijken staat ook helemaal niks. Bewijst dus maar weer eens dat het een grote bende is daar.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Aking »

Dus omdat ze een dag te laat zijn is het gelijk een grote bende?

Als ik dus bij een macdrek een keer verkeerde saus bij mn nuggets krijg is het meteen een flutbedrijf? :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Suus »

Aan de andere kant heb ik nog nooit iemand horen zeggen, dat CBR is mij toch een efficiënt werkende en snel reagerende organisatie zeg. ...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Michael »

Ik ken iemand die is in totaal 8 maanden bezig geweest om zijn rijbewijs te verlengen omdat het CBR zo traag was. En dat terwijl ze zeggen dat ze er alles aan doen om binnen 4 weken een reactie te geven.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door JWM »

Bee schreef:dat CBR is mij toch een efficiënt werkende en snel reagerende organisatie zeg. ...
Welke overheidsinstantie blinkt daar wel in uit?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Aking »

Michael schreef:Ik ken iemand die is in totaal 8 maanden bezig geweest om zijn rijbewijs te verlengen omdat het CBR zo traag was. En dat terwijl ze zeggen dat ze er alles aan doen om binnen 4 weken een reactie te geven.
En waaruit blijkt dat dat niet zo is? (A)
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Michael »

Als je er bij iemand 8 maanden over doet, moet je niet op je website zetten dat ze er alles aan doen om binnen 4 weken een reactie te geven. Want 8 maanden is wel erg lang.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Aking »

Als ik er alles aan doe om voor jou een huis te bouwen of de perfecte hamburger te bakken kan het nog steeds zo zijn dat je het moet stellen met een takkenhut in het bos en een verkoold stuk niet meer definieerbaar product. *O*

Maar toch heb ik er alles aan gedaan :wink:
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Michael »

Daar heb je wel een punt ja.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door ODRAIL »

@ Michael: Deze of volgende week dan maar weer bellen zeker :? ?
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3015
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door nvdw »

Wat me de laatste tijd opvalt op Arriva's klaagmuur op Twitter is het aantal mensen dat nogal aangebrand is over een chauffeur of steward die wat over hun patatje of blikje Golden Shower heeft gezegd.

Een zo'n dodo zeurt dan dat het niet duidelijk in de regels staat, want er staat "sterk geurend eten" en geen patat.

Goed joh. Ten eerste: zit je achterin de bus met je friet, dan ruik ik het voorin. Dat is toch wel "sterk geurend". Ten tweede: dan verbieden we toch gewoon al het eten en drinken, zoals in het stadsvervoer, zijn we van die discussie af.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Michael »

KM46 schreef:@ Michael: Deze of volgende week dan maar weer bellen zeker :? ?
Mijn rijbewijs verloopt eind januari dus op zich is het nu nog geen ramp. Dus ik wacht nu nog even geduldig af. Maar gaat het te lang duren dan gaat er wel een telefoontje die kant op.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #163

Bericht door Stefan »

nvdw schreef:Wat me de laatste tijd opvalt op Arriva's klaagmuur op Twitter is het aantal mensen dat nogal aangebrand is over een chauffeur of steward die wat over hun patatje of blikje Golden Shower heeft gezegd.

Een zo'n dodo zeurt dan dat het niet duidelijk in de regels staat, want er staat "sterk geurend eten" en geen patat.

Goed joh. Ten eerste: zit je achterin de bus met je friet, dan ruik ik het voorin. Dat is toch wel "sterk geurend". Ten tweede: dan verbieden we toch gewoon al het eten en drinken, zoals in het stadsvervoer, zijn we van die discussie af.
Had er gisteren weer eentje inderdaad, werd nog pissig ook dat ik er wat van zei...
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten