Dumptopics

Hier zijn alle ideeën voor OVNL welkom
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Dumptopics

Bericht door Aking »

Persoonlijk heb ik vrij weinig met bussen/trams/metro's, en aangezien dat volgens mij de meeste plaatjes zijn die langskomen in de dumptopics, kijk ik daar niet/nauwelijks. Ook foto's van een tripje naar schubbekutterveen met 20 foto's van lintjes/sletjes/spurts vind ik persoonlijk niet interessant, dus ik kijk naar de topictitel en afhankelijk daarvan kijk ik wel of ik t boeiend vindt of niet.

Verder maakt een aparte categorie of iets me ook weinig uit, daar ik hier eigenlijk enkel actief ben via de "nieuwe berichten" knop. Dus in welk subforum je ze zet maakt weinig uit, ik zie ze toch wel in de lijst staan.

Verder ben ik groot voorstander van leven en laten leven, dus als mensen t leuk vinden om hondertduisent foto's van bussen of de stoptrein naar schubbekutterveen te dumpen laat ze lekker. Wil je t niet zien dan kijk je niet toch? (en wil je t wel zien dan kijk je wel *O* )
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5863
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Dumptopics

Bericht door reisthijs »

Daar zit nu net het probleem met die dumptopics: ik kan aan de titel niet zien of ik de inhoud wil zien. Daarom kijk ik dus maar niet.
Terwijl er misschien best mooie foto's in staan (dat weet ik dus niet zeker, aangezien ik er nooit kijk...). Dat is jammer voor wie met de beste bedoelingen foto's op het forum plaatst, en dat kan jammer zijn voor de kijker die misschien wel interessante plaatjes mist.
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Dumptopics

Bericht door Ardan »

Over het algemeen weet je van de mensen hier wel wat de interessegebieden zijn. Een topic van Etienne (ik noem maar wat) zal zich meer op bussen richten, terwijl een topic van Fles (ik noem maar wat) meer over treinen zal gaan.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5863
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Dumptopics

Bericht door reisthijs »

Dat weet ik niet van iedereen, zeker niet van nieuwkomers of mensen die weinig op het forum posten. En bij sommigen is het interessegebied erg breed.
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Dumptopics

Bericht door AppleMoose »

Goed, we zijn nu ruim een maand verder na de laatste reactie. Is het beheer al tot een besluit gekomen?
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13546
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Dumptopics

Bericht door Wubbo »

Jep. We weten wat we gaan doen. We hebben een plannetje in ons hoofd, maar dat gaat over meer dan alleen dumptopics. Ik zal eens kijken of ik er een dezer dagen aan toe kom om daar wat meer info over te geven. Wordt vervolgd!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Dumptopics

Bericht door Hainje »

Afbeelding
🍉
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Dumptopics

Bericht door AppleMoose »

:pos:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
huibe
Berichten: 1250
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 15:54

Re: Dumptopics

Bericht door huibe »

Mag ik Woody Woodpecker na doen?
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Dumptopics

Bericht door Hainje »

Alleen als je het hééééééél zachtjes doet.
🍉
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten