Mag ik even kwijt #12

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door STF »

Vanmiddag een "grappige" aanrijding gezien, ik kwam 1 minuut nadat het gebeurd was er langs gereden. Iemand had zijn portier opengedaan zonder te kijken, bij een drukke verkeersweg. Ja toen zat er een grote jeep tegenaan, die deur stond echt helemaal schuin de lucht ingedrukt, dakstijl langs het voorraam ook helemaal krom, ruit van portier eruit en ik zag geloof ik de antenne van de radio ook op de grond ernaast liggen. :mrgreen:

Geen grote schade opzich, maar wel een schade die denk ik zeer moeizaam (of zelfs niet meer) te herstellen is.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door mb90 »

Vandaag was het mijn laatste dag van mijn stage van 10 weken bij waterschap Hollandse Delta en afscheid nemen is nu net iets waar ik een hekel aan heb. Ik heb het er erg naar mijn zin gehad en daardoor was het ook best moeilijk. Zeker toen er een paar mooie woorden over mij gesproken werden en toen ik daarna een Irischeque twv 25 €uro en nog wat kleine dingetjes kreeg. Maar, dit heb ik toch liever dan dat ik met een gevoel wegga alsof het doodsaai was en dat ik niks geleerd heb.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Daantje »

Stageplaatsen zijn altijd handig, zeker als je het er naar je zin gehad hebt en ze tevreden over je waren. Ik werk inmiddels bij m'n stageplaats waar ik anderhalf jaar geleden stage gelopen heb. Je moet het vaak toch van die contacten hebben.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door STF »

Ja zelfde verhaal bij mij, ben bij twee stagebedrijven part-time blijven werken toen me stage voorbij was, en bij twee van de in totaal drie stagebedrijven boden ze me al een full-time baan aan. Die heb ik uiteraard allebei geweigerd.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Karl »

mb90 schreef:Vandaag was het mijn laatste dag van mijn stage van 10 weken bij waterschap Hollandse Delta en afscheid nemen is nu net iets waar ik een hekel aan heb. Ik heb het er erg naar mijn zin gehad en daardoor was het ook best moeilijk. Zeker toen er een paar mooie woorden over mij gesproken werden en toen ik daarna een Irischeque twv 25 €uro en nog wat kleine dingetjes kreeg. Maar, dit heb ik toch liever dan dat ik met een gevoel wegga alsof het doodsaai was en dat ik niks geleerd heb.
Tip, contact houden, als je een keer iets in de krant leest over WHD dan kan je daar je begeleider over mailen. Je weet nooit waar je die mensen nog nodig voor kunt hebben.

En toevoegen op LinkedIn. ;)
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Daantje »

Bij mijn hield m'n stagebegeleider ook contact met mij en nu blijkt dat hij een pluim heeft gekregen omdat hij door mij een moeilijk vervulbare vacature opgelost heeft.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Karl »

Daantje schreef:Bij mijn hield m'n stagebegeleider ook contact met mij en nu blijkt dat hij een pluim heeft gekregen omdat hij door mij een moeilijk vervulbare vacature opgelost heeft.
Bij mij ook, contact moet van twee kanten komen uiteraard.
Het is een spectrum.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Ruben »

Daantje schreef:Bij mijn hield m'n stagebegeleider ook contact met mij en nu blijkt dat hij een pluim heeft gekregen omdat hij door mij een moeilijk vervulbare vacature opgelost heeft.
Welke kleur pluim dan :P
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Daantje »

NS-Reiziger schreef:
Daantje schreef:Bij mijn hield m'n stagebegeleider ook contact met mij en nu blijkt dat hij een pluim heeft gekregen omdat hij door mij een moeilijk vervulbare vacature opgelost heeft.
Welke kleur pluim dan :P
Brons ;) dat dan wel weer :p
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Daantje schreef:Bij mijn hield m'n stagebegeleider ook contact met mij en nu blijkt dat hij een pluim heeft gekregen omdat hij door mij een moeilijk vervulbare vacature opgelost heeft.
Wat een verschrikkelijk irritante site zeg :r

Ik heb er ook ooit eens eentje gehad. Die heb ik in blessuretijd maar aan de CliniClowns gegeven. Sindsdien word ik zo'n beetje belaagd of ik niet MEER MEER MEER MEER voor de cc wil doen :?
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Caspar »

Ik hoorde op het Journaal dat het erg slecht gaat met Märklin?
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door mb90 »

Karl schreef: Tip, contact houden, als je een keer iets in de krant leest over WHD dan kan je daar je begeleider over mailen. Je weet nooit waar je die mensen nog nodig voor kunt hebben.
Dat doe ik zeker. Ik ga namelijk toch zowiezo ergens in mei nog een keer terug, omdat een paar projecten waar ik mee gewerkt heb nog niet klaar of nog moeten beginnen en ik ga dan eens kijken wat de stand van zaken is.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Ruben »

Ik heb hier 6 gele pluimen liggen, moet ze nog ff inwisselen voor een andere kleur en dan wat dingen bestellen. Maar ja, toch onbeperkt geldig. 8-)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1127
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Tochjo »

Caspar schreef:Ik hoorde op het Journaal dat het erg slecht gaat met Märklin?
Zie Märklin failliet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

NS-Reiziger schreef:Ik heb hier 6 gele pluimen liggen, moet ze nog ff inwisselen voor een andere kleur en dan wat dingen bestellen. Maar ja, toch onbeperkt geldig. 8-)
Volgens mij moeten die binnen een jaar op hoor? :?
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Daantje »

Collega van me ging een weekendje weg naar zo'n Landal-achtig park met zijn kinderen + nieuwe vriendin :)
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door BR628 »

Rijdt trein 10787 (Zl-Lw v 0:55) in de nacht van vrijdag op zaterdag nu wel of niet... NS.nl zegt van niet, HAFAS en somda van wel..
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door JeePee »

There is only one way to find out 8-) . Volgens mij rijd hij niet iig.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door BR628 »

Vertrekstaat geeft m wel gewoon weer...
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door JeePee »

Mja normaal wel, maar dit weekend niet. Er zijn werkzaamheden, ik dacht dat je specifiek dit weekend bedoelde.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Wubbo »

ns.nl doet het hier weer eens niet (...), maar de mobiele ns-site zegt van wel. Mijn geheugen zegt ook van wel trouwens.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door BR628 »

JeePee schreef:Mja normaal wel, maar dit weekend niet. Er zijn werkzaamheden, ik dacht dat je specifiek dit weekend bedoelde.
Als ik kies voor volgende week vrijdag geeft ie wederom deze trein niet weer. Van werkzaamheden zie ik trouwens niks op ns.nl onder het kopje werkzaamheden...
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Wubbo »

Rijdt volgende week vrijdag normaal, op zaterdag tot Akkrum, met vanaf daar vervangend busvervoer.
Overigens krijg ik hem volgende week vrijdag gewoon van ns.nl, plannend vanuit Utrecht naar Leeuwarden.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door BR628 »

Nu dus wel, uur geleden stond ie er dus niet in (zowel voor vandaag als voor volgende week). Lijkt alsof ze daarnet de website hebben aangepast.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Wubbo »

Da's wel heel erg toevallig dat ze dat net in die 4 minuten tussen onze berichten hebben gedaan dan... Maargoed, het zal wel, en het ding rijdt dus.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten