Mag ik even kwijt #12

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Justin »

Zow, concertkaartjes gekocht voor Tina Turner in Mei.

Wow, mijn eerste concert ooit :oops:.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Ruben »

Het is maar goed dat ik ff mijn outlook open trek, blijkt de collegezaal weer eens aangepast. Zou niet de eerste keer zijn dat ik bij de verkeerde deur sta te wachten :P
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39170
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Daniel »

Hoe moeilijk kan 't zijn... wil net wat labeltjes printen, had ik ze eerst op normaal papier terwijl ik toch echt de labels in de juiste la gelegd had.
Maargoed, dacht eerst dat ze dan in 't rechter vak van de la moesten maar een collega dacht dat ze toch echt links moesten liggen. Bleek ineens ook zo te zien, liggen ze vervolgens verkeerdom :P Altijd handig toch, dubbelzijdige labels :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Reiziger MT
Berichten: 19
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 23:17

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Reiziger MT »

Was er iemand vandaag aan het spotten op MT?
Ik had zo'n vermoede ??? dat het mvd was?,
Hij had n blauwe spijkerbroek aan en beche schoenen en 'n rode tas en zat te spotten;)
De 800-serie Mt/Hrl-Amr, De route van Nederland!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Gauw, bel Opsporing Verzocht :roll:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Suus »

Al voor de tweede dag op rij begon de meneer van dit krantenartikel (foto ontbreekt hier helaas) tijdens het werk een heel verhaal tegen mij op te hangen. Een dag is leuk, maar hij blijkt dus elke dag metrostations te bezoeken om de voorraad compensatiekaarten te "plunderen". Uiteindelijk verliet hij Capelsebrug met zo'n 100 compensatiekaarten :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door STF »

Tja, een vriend van me heeft 12 exemplaren van de sleutelkaart gekregen omdat zijn studenten OV kaart nog niet geschikt is voor de poortjes. :mrgreen:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Justin »

Voor zover ik weet heeft Mvd een rode tas ja, en het lijkt er op dat je 'm gezien hebt! ;)



Ik wil kwijt dat ik blijkbaar teveel wil doen. was ervan overtuigd dan mn scriptie inhoudelijk nu wel klopt, kom ik weer nieuwe papers tegen die mn hele scriptie onderuit halen. Shit! Naja....

Hmmmm, OVNL op mobiel werkt wel iig =).
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Daantje »

@ Justin: dat houd je altijd. Onderzoek staat niet stil en kan morgen dus weer anders zijn dan vandaag. Je moet er een keer een punt achter durven zetten. Zolang jij in je hoofd blijft nadenken over de goede en slechte punten en je je blijft realiseren dat er zelden één echte waarheid is komt het denk ik wel goed.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Justin »

Ach ja, de kunst van het relativisme. Ik heb toch stomme verplichte vakken gehad, zoals wetenschappelijke vorming en theorie en geschiedenis van vakken. Allemaal filosofisch geblaat over: wat is waar? Wat is wetenschap?

Bah, blij dat ik daar van af ben, maar ik merk het nu ook wel eigenlijk
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door JeePee »

Bert Meerstad was op bezoek bij ons vandaag. Aardige man wel :)

Overigens een leuk testje van MÁV. Treintjes volgen voor thuis. Nu alleen nog maar op een paar trajecten, maar het wordt uitgebreidt. Werkt wel leuk eigenlijk :)
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Ruben »

Ik heb ook die zweverige vakken gehad, met dingen als zie ik die boom wel, of denk ik dat ik hem zie. Nou snuif er nog één en ga op een sofa liggen zeg! :x
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Reiziger MT
Berichten: 19
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 23:17

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Reiziger MT »

Justin schreef:Voor zover ik weet heeft Mvd een rode tas ja, en het lijkt er op dat je 'm gezien hebt! ;)



Ik wil kwijt dat ik blijkbaar teveel wil doen. was ervan overtuigd dan mn scriptie inhoudelijk nu wel klopt, kom ik weer nieuwe papers tegen die mn hele scriptie onderuit halen. Shit! Naja....

Hmmmm, OVNL op mobiel werkt wel iig =).
Ooh, Oke thx Justin ;)
De 800-serie Mt/Hrl-Amr, De route van Nederland!
bassie92
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 12:18

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door bassie92 »

OVNL en OVronddordt doen het ook allebei op mijn mobiel ;)
Heb eindelijk weer eens een baantje gevonden, hoef me dus voorlopig niet meer te vervelen in het weekend :mrgreen:
Favoriete trein: ICM, Citypendel
Favoriete bus: O405
November: 526 km
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Sven Kramer gaat morgen geschiedenis schrijven :D
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door ODRAIL »

Vandaag het nieuwste album van Lucky Luke gekocht. Hij is gisteren verschenen :).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Suus »

STF schreef:Tja, een vriend van me heeft 12 exemplaren van de sleutelkaart gekregen omdat zijn studenten OV kaart nog niet geschikt is voor de poortjes. :mrgreen:
Tja, het was te verwachten dat dat soort idiote dingen voor gaan komen. Al zullen er binnenkort elf wel niet meer werken, want een kaart wordt automatisch geblokkeerd als er een andere kaart aan een studentenkaart wordt gekoppeld bij de RET. Dat koppelen kan even duren, pas als de het uitzendbureau de inleverde lijsten levert aan de RET en die ze invoert worden ze geblokkeerd. Controle vooraf is er helaas niet vanwege het ontbreken van computers.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door STF »

Mwah in de praktijk blijken dat soort dingen nog erg lang te blijven werken, het heeft ook meer dan een jaar geduurd bij zijn vorige grapje met OV chipkaarten, eer dat ze het doorhadden.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Suus »

Ach, en zodra de IB-Groep doorgeeft aan de RET doorgeeft dat de uitgifte van chipkaarten afgerond is worden alle kaarten direct geblokkeerd, dus dan heeft niemand er meer wat aan. De eerste acht cijfers van het serienummer zijn allemaal hetzelfde en die hele serie kunnen ze dan in een keer blokkeren. Daarbij is een tijd geleden het ontwerp van de anonieme kaart veranderd zodat die niet hetzelfde uiterlijk heeft als speciale RET-passen. En de derde maatregel die is genomen is dat vanaf maandag de volledige serie van alle servicekaarten geblokkeerd wordt om de grote zwendel die daarmee is ontstaan direct uit te roeien.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Oud forumgebruiker »

Vanwege de chillheid van de IJhallen ben ik sinds een tijdje weer eens uitgestapt bij een halte in Noord.
En.
Niet voor niets! Een camera op de kop getikt voor 2 euro, waar ze in vintagewinkels al gauw 60 euro voor vragen. En een LP gekocht voor 3 euro. En toen ik thuis kwam, was de... platenspelen kapot :neg: :cry: :cry: :cry: :cry:

Afbeelding
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door tsov »

Ik woon daar tegenover :P
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dat is elk 1e weekend van de maand dan een luxe :wink:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door STF »

De praktijk zal zijn dat je er nooit komt. :P
Zo gaat het bij mij vaak wel, als je ergens dichtbij of tegenover woont kom je er echt nooit.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Geert »

Bee schreef:Ach, en zodra de IB-Groep doorgeeft aan de RET doorgeeft dat de uitgifte van chipkaarten afgerond is worden alle kaarten direct geblokkeerd, dus dan heeft niemand er meer wat aan. De eerste acht cijfers van het serienummer zijn allemaal hetzelfde en die hele serie kunnen ze dan in een keer blokkeren. Daarbij is een tijd geleden het ontwerp van de anonieme kaart veranderd zodat die niet hetzelfde uiterlijk heeft als speciale RET-passen. En de derde maatregel die is genomen is dat vanaf maandag de volledige serie van alle servicekaarten geblokkeerd wordt om de grote zwendel die daarmee is ontstaan direct uit te roeien.
Volgens de mevrouw die mij mijn sleutelpas gaf moest ik hem weer inleveren als ik mijn OV-chipkaart krijg. Euh?
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Daantje »

Volgens mij zijn ze toch maar 31 dagen geldig dus daarna vervallen ze sowieso.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten