Mag ik even kwijt #12

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Karl »

Je zou toch denken dat de Hoogvliet ook in Rotterdam zit...
Het is een spectrum.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Karl »

Karl schreef:
Bee schreef:Okee, nu wordt het echt een vaag verhaal :?
Als ik er aan denk, zal ik morgen eens naar m'n tien laatste reizen (en afgeschreven saldo) kijken...
Ik heb vanmorgen gekeken en de bon is op z'n minst vaag te noemen, maar volgens mij klopt het wel. Er is 96ct afgeschreven voor Beurs - Capelsebrug. Er is wel een andere keer vier euro afgeschreven, terwijl ik wel altijd in-/uitcheck, maar in het tegoed zie je dat dan niet terug. :?
Het is een spectrum.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Ik heb mijn neus ook weer eens in de frisse buitenlucht gestoken vandaag :)


Afbeelding
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door webguy »

Karl schreef:Je zou toch denken dat de Hoogvliet ook in Rotterdam zit...
Euh, er staat duidelijk "Heerlen", zover ik weet is Heerlen niet Rotterdam...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Suus »

Dat promo dat is nieuw, maar voor de rest heeft de Hoogvliet die dingen al bijna tien jaar denk ik. Soms zie je ze ook wel eens de prijzen aanpassen, dat doen ze met een handcomputertje bij het schap, wel grappig om te zien :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Karl »

webguy schreef:Euh, er staat duidelijk "Heerlen", zover ik weet is Heerlen niet Rotterdam...
Ja, nevermind, verwijzingsleesfoutje. ;(
Het is een spectrum.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

KM46 schreef:Mag ik even kwijt: Dat het vandaag 41 Jaar geleden is dat de Metro in Rotterdam ging rijden. :)
Ehmm.. VANDAAG bedoel je natuurlijk :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=10&t=2195

Meer info volgt snel.... NU dus?? :o
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Justin »

Yahoo! Mijn telefoon is terecht =D!

Hij is gevonden door een student op de UU. Lang leve het massamailen via Blackboard!


En ik heb heel raar gedroomd. Dat ik met mensen, waaronder Hugo en Daan (don't ask me why ;)!) in de Maastricht-Brussel expres zat en dat we geen kaartjes hadden, terwijl de trein van binnen uitgestorven was. We gingen langs een traject die ik nog nooit had gezien (terwijl ik sowieso nog nooit verder ten zuiden van Mtr ben geweest!)... weird :P.
Naja, het zal wel :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Geert »

*De meeste dromen zijn bedrog* :P
Anway, mooi dat je foon weer terug is :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Suus »

Justin schreef:Yahoo! Mijn telefoon is terecht =D!

Hij is gevonden door een student op de UU. Lang leve het massamailen via Blackboard!
Daar hebben ze bij de UvA ook een e-mailadres voor, jammer dat dat e-mailadres niet echt een geheim is ofzo :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:
KM46 schreef:Mag ik even kwijt: Dat het vandaag 41 Jaar geleden is dat de Metro in Rotterdam ging rijden. :)
Ehmm.. VANDAAG bedoel je natuurlijk :P
Dit stond en staat op de site van retmetro.nl:

maandag 09 februari 2009 07:39
Vandaag is het alweer 41 jaar geleden dat Nederland, en in het bijzonder Rotterdam, kennis maakte met een nieuwe vorm van openbaar vervoer, te weten de metro. Op 9 februari 1968 werd de eerste metro van Nederland geopend. Het was toen de kortste metrolijn ter wereld, met slechts 5880 meter metrobaan van het Centraal Station naar het Zuidplein. Deels ondergronds, deels onder de rivier en deels bovengronds. Met een zevental metrostations, waarvan vier ondergronds in het centrum van de stad, en drie bovengronds op een viaduct beneden de Nieuwe Maas.

De openingsceremonie werd voltrokken door (toen nog) prinses Beatrix en (inmiddels wijlen) prins Claus. Het koninklijk paar werd een abonnement voor het leven aangeboden. Om de Rotterdammers te laten wennen aan de nieuwe metroverbinding, kregen zij een gratis ritje aangeboden door het stadsbestuur.


Ik hoop dat het nu duidelijk is.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

je hebt gelijk, ik zie het. Ik had ergens gelezen dat dat op 10 februari gebeurde, maar ik kan ook niet meer terugvinden waar dat geweest moet zijn. :pos:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Justin »

Neuh, ik ben assistent, dus ik heb speciale optie om studenten te mailen die deelnemen aan de cursus en die op dat moment in de lokaal waren (wel BCC gedaan natuurlijk).

Maar te vroeg gejuicht. Zijn telefoonnummer stond erin, dus had hem ge-sms't, hij belde terug en hij wist van niks. De jongen was zich niet van bewust dat dat mailtje gestuurd was. Zijn Solisaccount was blijkbaar gehackt, en er is een mail gestuurd naar mij met zijn telefoonnummer erin. Dat klopte wel, maar er is niks gevonden :(. Boe =(.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door webguy »

:P Das een bizar verhaal eigk... Jammer :(
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Justin schreef:Zijn Solisaccount was blijkbaar gehackt,
Heeft een tijdje terug nog wat over in het U-blad gestaan over hoe poepmakkelijk dat is. UU ICT :neg:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Uit een U-blad van eind november 2008:

Afbeelding
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Justin »

Dan nog apart dat zijn echte mobiele telefoonnummer werd vermeld...

Grapjassen allemaal :x

Overigens is de ICT bagger in Ruppert/Unnik lately. Netwerkfouten allemaal, U-schijven zijn niet bereikbaar, daardoor doen veel dingen het niet (zoals in programma's is de standaard directory de U, maar aangezien die er niet ligt, duurt het 5 minuten ofzo). Vorige keer is het algehele netwerk plat komen te liggen tijdens een toets, dat was klote, want de toets werd via internet gemaakt EN de licenties van de programma's die daarbij nodig waren konden ook niet bevestigd worden, zodat de programma's zelf ook niet meer werkten :s.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Justin schreef:Overigens is de ICT bagger in Ruppert/Unnik lately. Netwerkfouten allemaal, U-schijven zijn niet bereikbaar,
Tering, is dat nog STEEDS niet opgelost?? Dat ligt bij CAP trouwens. Te liggen.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Justin »

Ja ik hoorde zoiets ook al. Had te maken met vernieuwde/andere contracten en prioriteiten van herstellen of zoiets.
U-schijf moest meer capaciteit krijgen en vanaf dat punt ging het mis....

Scheen gisteren weer langzaamaan beter te worden, maar alles is nog steeds erg traag!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door STF »

Bij ons op het ROC was de functie om een systeembericht naar alle computers in de hele school te sturen, niet afgeschermd. Ik was de les een keertje zat, had dat programma ontdekt, selecteerde alleen de computers van ons lokaal en typte:

Beste student,

Wegens systeemonderhoud verzoeken wij jou om uiterlijk rond 17 uur uit te loggen. Dit systeemonderhoud zal twee uur duren.

Onze excuses voor het ongemak.

Systeembeheer.


Haha, de leraar en al me klasgenoten trapten erin, en toen mochten we naar huis. In de tram opweg naar het station vertelde ik het ze pas, ik was de held van de dag want iedereen was die saaie suffe les al lang zat. :P
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door webguy »

Lang Leve de Windows Messenger service idd ;)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Goeie grap inderdaad :D

"Onze excuses voor het ongemak" :lol:

Anyway, ik hoor net dat ik eindelijk op m'n nieuwe klus mag beginnen...... Aanstaande maandag :? Morgen maar eens even langs Schin op Geul voor het vijfde (!!) bordje wat daar moet staan :)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Geert »

De ICT op de UU is al tijden bagger. Ik ben blij dat de ICT op mijn departement nog door het departement zelf wordt onderhouden, maar binnen afzienbare tijd gaat dat over naar het overkoepelende beta-faculteits-ICT-gebeuren en die prutsen maar een eind raak... (Niet in staat om werkstations voor onze faculteit op te leveren, te dure licenties terwijl er betere EN goedkopere software is, uberhaupt onnodige software installeren, ...) :?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Ik ben echt ZO blij dat ik daar niks meer mee te maken heb he :shock:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten