CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Ja... hallo
Als we op die fiets gaan rijdt er ook DD-AR en VIRM-VI in de s7000... bij elke thuiswedstrijd van FC Twente rijden de extra 28000'ers vermengd met de s7000.
Als we op die fiets gaan rijdt er ook DD-AR en VIRM-VI in de s7000... bij elke thuiswedstrijd van FC Twente rijden de extra 28000'ers vermengd met de s7000.
Laatst gewijzigd door Cookie op di 20 jan 2009, 10:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: 's' voor treinseries gezet t.b.v. mouse-over
Reden: 's' voor treinseries gezet t.b.v. mouse-over
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Apart, gezien in 2002 de eerste SGMm-III nog helemaal niet in Nederland wasCaspar schreef:Ik ben in die contreien niet heel erg bekend, maar ik heb 1x in een Ddar gezeten vanaf Rotterdam naar Tilburg als IC. Dat was vlak na een grote storm in het najaar van 2002 toen 3 kwart Nederland had platgelegen. Maar die dag reed er ook Sgmm in de t800
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
En ook een CTA op spoor 5 liet nu hetzelfde euvel zien: slaapwagens naar Denemarken in plaats van gewoon naar Nieuwediep. ;)KM46 schreef:Aha, het oude euvel is weer terug, ik zag het vorig jaar zomer ook al. In september en december leek de zaak opgelost (lees gerepareerd) :).M57 schreef:VOlgens de CTA op 4b te Ut heeft de s3000 naar Den Helder ook slaapwagens naar Kopenhagen.
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
De CTA op spoor 3 in Utrecht loopt aan de achterkant (dus niet aan de kant van het stationsgebouw) elke keer een uur achter :?
In Almere hangen nog spoorkaarten uit september 2005.
In Almere hangen nog spoorkaarten uit september 2005.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Dat flapje met "Achter: blabla" klinkt als het ideaalconcept van de Intercity
In tegenstelling tot de t787 was er geloof ik geen NoordOost-IC die vanuit Asd op Nkk en Hd stopte, dus je vraagt je af wat de bedoeling erachter was. :)
In tegenstelling tot de t787 was er geloof ik geen NoordOost-IC die vanuit Asd op Nkk en Hd stopte, dus je vraagt je af wat de bedoeling erachter was. :)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Misschien heel vroeger, toen de NO nog over de Westtak reed?
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
-
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 1472
- Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
- Locatie: Leeuwarden
- Contacteer:
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Mja voor DRGL 2007 was het natuurlijk zo dat er nog een 20787 was. Die kwam uit Asd. Verder kan ik me niet gauw iets indenken dat ook op Hd stopte richting het noorden (muv de oude 3500, maar die kwam dan weer niet uit Asd ;) )
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39114
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Toen ik vanavond om 18.17 uur in Dordrecht aankwam met de t2167 op spoor 5 stond daar de t9252 nog op de CTA, oeps... die heeft dan toch al een aardig tijdje verkeerd gestaan.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Maar die stopte dan weer niet in Hilversum...JeePee schreef:Mja voor DRGL 2007 was het natuurlijk zo dat er nog een 20787 was. Die kwam uit Asd.
-
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 1472
- Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
- Locatie: Leeuwarden
- Contacteer:
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Je hebt volkomen gelijk, echt een oud flapje dus :)
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Het duurde even, voordat ik hem vond. Maar ze hebben toch gewoon verdiepingen in Sittard ? Dan klopt het wel
Bij twijfel: gebruik beton.
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Op die verdieping in Sittard wilde ik best wel eens rondneuzen Er is daar een soort van uitkijkpost/uitkijktorentje, waarmee je het station kunt overzien. Of het ooit ook daarvoor gebruikt is, weet ik niet eens.
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Lol, je had wel een hint mogen geven: heb me 5 minuten kapot gezocht...
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Tsja, ik moet jullie toch even bezighouden ...
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Had hem vrij snel. Is wel een mooie
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Ik zat eerst te zoeken naar een spelfout zoals indertijd de 'stoptreinz' naar Delfzijl, maar zag al gauw dat het b1 was. Leuk toch, een trein onder door? Maar dan moeten ze dat bij Ass en Dvd maar toepassen
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ach, zak er toch allemaal in
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39114
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Volgens de CTA van spoor 13a op Rotterdam Centraal zou de t2825 na Amersfoort een ommetje via Middelburg en Vlissingen Souburg maken alvorens naar Amersfoort Schothorst te rijden
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Vanmiddag kwam ik een opvallend foutje tegen op de vertrekstaat van Maastricht. Hoe buitenlands is Maastricht Randwyck :
Vertrekstaat Maastricht
Vertrekstaat Maastricht
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Vreemd. Het komt ook nog eens meerdere malen voor, inclusief treinnummer!
Weliswaar ligt het op een lijn die verder naar het buitenland gaat, maar dat kan je van veel stations zeggen....
Weliswaar ligt het op een lijn die verder naar het buitenland gaat, maar dat kan je van veel stations zeggen....
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ach, zak er toch allemaal in
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Misschien heeft het er mee te maken dat de Internationale treinen naar Liège/Brussel niet in Maastricht Randwyck stoppen en dat ze toch een alternatief willen bieden? Het gebeurt echter wel inconsequent. :?Marc schreef:Vanmiddag kwam ik een opvallend foutje tegen op de vertrekstaat van Maastricht. Hoe buitenlands is Maastricht Randwyck :
Vertrekstaat Maastricht
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5861
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: CTA, vertrekstaat en koersdisplay-eigenaardigheden #3
Lijkt me wat vergezocht. Randwyck staat niet eens in de routestrip voor treinen naar België, de extra vermelding dat deze treinen dus niet in Randwyck stoppen is al ruim voldoende info. Voor wie wil weten welke treinen naar Randwyck gaan is natuurlijk de andere vertrekstaat.
"Laat uitstappers voorgaan. Zij maken plaats voor u."
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten