Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door AppleMoose »

Toch vind ik een Wuppie-lied van een iets andere categorie dan een liedje waarmee je je eigen supermarkt ophemelt...
Hoe dan ook, het blijft verschrikkelijk...

Nog zo'n topper: https://www.youtube.com/watch?v=_fkE5a-NQrc
Laatst gewijzigd door AppleMoose op wo 13 aug 2014, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Ardan »

Urgh, hier bij de Plus op de Beestenmarkt heb je ook vaak stomme poppen die de meest stomme liedjes zingen. Ik loop er altijd heeeel snel aan voorbij in de hoop dat ik niet genoeg hoor dat het blijft hangen. Ik moet er niet aan denken ernaast te werken de hele dag..
Ik doe ook maar wat
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Buurtsupergeneuzel en dergelijke #3

Bericht door marlies »

Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Ardan »

Okay crosspost met facebook maar ik moet het van me af schrijven..
You know what really grinds my gears?

Sinterklaasliedjes in de supermarkt, gezongen door een Goois kinderkoortje en één veel te blije volwassene die erdoorheen loopt te blèren.

You know what really really grinds my gears?

'Zie ginds komt de stoomboot' op de muziek van 'Stayin' Alive' van de Bee Gee's.. echt, welke sadistische megeaul verzint dát? 'Áh, áh, áh, áh, Sinterklááááááháááháááás!'

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!! Ik was tijdens dit liedje al klaar met boodschappen pakken maar ben expres nog even blijven wachten op het volgende liedje.. zodat ik dit niet de hele huisreis in mijn kop zou blijven houden.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Suus »

Ja, dat is nu de beruchte CD Kinderkoor Het Guppeltje doet Sinterklaas #23 en zijn 22 illustere voorgangers.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Obus
Berichten: 1111
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 13:14

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Obus »

Haha, in de Jumbo stond muziek op waarin een koortje Sinterklaas, hoezee! riep. Ook om misselijk van te worden.
De mortuis nil nisi bene
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door BrengMe »

In het centrum van Elst hangen ze elke winter speakers op waar kerstmuziek uitkomt. Dat ben langzamerhand ook wel een beetje zat.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Z2N »

Of ik zag het verkeerd, of de Emté heeft in de reclamespot van deze week een fan-tas-tische aanbieding voor wat toetjes: van 1,00 voor maar 99 cent! *O*
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Thom91 »

Afbeelding

Deze?
Komt wel goed schatje.
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door waldo79 »

Staat erboven niet 1,80?
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Karl »

Weet iemand hier toevallig bij wat voor winkel je gepasteuriseerde eidooiers je kan kopen zonder er meteen tientallen af hoeft te nemen?
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Z2N »

Thom91 schreef:Afbeelding

Deze?
Deze ja! :Y Ik zag het vanaf een afstandje, zo is het inderdaad al wel wat logischer.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Suus »

Karl schreef:Weet iemand hier toevallig bij wat voor winkel je gepasteuriseerde eidooiers je kan kopen zonder er meteen tientallen af hoeft te nemen?
Google zegt dat Jumbo het soms verkoopt onder de merknaam Cocovite.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Karl »

Dankjewel voor het Google'en, dat had ik zelf ook gedaan, maar de Jumbo bij mij in de buurt verkoopt het niet, noch een Jumbo verder. En ik woon niet in gebied dat rijk bezaaid is met Jumbo's.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Suus »

Jumbo heeft toch zo'n service dat als je naar een product vraagt ze het proberen te bestellen voor je?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Wubbo »

Volgens mij zag ik de gepasteuriseerde eidooiers vandaag bij Jumbo Julianaplein Voorburg, maar dan van het huismerk. Heb er alleen niet uitgebreid naar gekeken, en kan ze online niet vinden. Lagen in de koeling (als het klopt wat ik gezien heb :)).
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Daniel »

Eerder deze avond stond ik in de supermarkt en wilde gaan pinnen bij de zelfscankassa toen ik even dacht van huh, ik had m'n pinpas toch nog niet in het pinapparaat gedaan... Bleek dus die van de vorige klant te zijn, dus maar even wachten terwijl de kassière achter die klant aan ging :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Etienne »

M'n moeder wilde gisteren twee taarten gaan halen voor de verjaardag van mijn vader vandaag. De 2 gewenste bleken waren gisteren niet meer aanwezig, maar met de nieuwe voorraad kwamen die nog wel binnen. Dus heeft ze geregeld dat die apart gezet werden en ik ze vanochtend zou gaan ophalen.
Kom ik vanochtend daar bij de bakkerij-afdeling, kunnen ze die bestelling niet meer vinden. :roll: Daarop ging ik dus weer naar huis en werd telefonisch contact opgenomen met de PLUS. Wat daar uitgekomen was weet ik niet, maar mijn moeder ging vervolgens naar de PLUS om daar andere taarten te halen. Net toen ze weer binnen was ging de telefoon en bleek dat de PLUS de bestelling toch gevonden had en dat ze de taarten zouden laten brengen en dat deze gratis waren vanwege de het misverstand.

Overschot aan taart dus vandaag. :D
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Daniel »

Had laatst een klacht ingediend bij de Plus over een sausmix. Vandaag kwam er de reactie dat de leverancier geen afwijkingen aan de monsters van die batch ontdekt had, maar als compensatie kreeg ik er wel een cadeaukaart van € 2,50 bij. Toch netjes voor een zakje sausmix waar je iets van 70 cent voor betaald, maar de huismerkversie van die saus koop ik toch echt niet meer :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Thom91 »

Wat hield de klacht in dan?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Daniel »

Dat die saus niet te bereiden was als je de instructies op de verpakking volgde (in plaats van peperroomsaus werd het een soort van gelei waar harde witte stukjes in dreven).
Twee keer gehad met de huismerkversie. En om nog even te checken dat het niet aan mij lag later een keer de A-merkvariant gekocht die exact dezelfde bereidingswijze kent (evenveel water, evenveel mix) waarbij er dus wel een normale saus ontstond.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door webguy »

Had gisteren een AH waar de (lactose vrije) melk al een week over THT was. Staat op de bovenste plank en roulatie is vast niet hoog, maar nog. Ook maar via Twitter geklaagd want feestdagen of niet - dat is vrij extreem
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Ardan »

Ergernis altijd: mensen die achter me al hun spullen op de band flikkeren terwijl ik nog druk bezig ben en dus geen plek meer over heb.
Nja ach, pluspuntje: de gerapste kaas was gratis bij de Jumbo omdat er nog maar drie lagen waarvan eentje over datum die ik inleverde :) Ik had een goede gepakt om alsnog te kopen maar die kreeg ik dus gratis :)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Daniel »

Eigenlijk was er nog 'n klant voor me bij de zelfscankassa van de Plus vanmiddag, maar die las opeens de mededeling daar en liet mij voor om vervolgens de spullen uit haar mandje in haar tas op te bergen. Nou prima hoor, ging weer iets sneller zo :P

(In de praktijk wordt het verbod op met een mandje de kassa passeren niet zo strak gehandhaafd)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke #2

Bericht door Daniel »

Een deel van de vrieskasten bij de Plus hier was stukgegaan vandaag. Opvallend genoeg waren ze nu echter niet geheel leeggehaald (wat normaal gebeurd als ze stuk zijn) maar lagen er in een aantal nog wat producten die je op eigen risico nog mocht kopen.
"Wegens een vriezerstoring zijn de producten die u hier ziet niet meer bevroren. U mag deze kopen, maar wij raden dit niet aan" stond op de deuren aangeplakt.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 32 gasten