Mag ik even kwijt #12

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Justin »

Ow, gezellig. Morgen zou ik ook met Iceman van somda misschien naar Mt/Sog gaan :p.

Geert, zorg ff dat het network hier verbeterd wordt, please :D
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door webguy »

Ach, op de HAN is het ook een ramp! We hebben geen/amper werkstations: iedereen heeft verplicht een eigen laptop en daarmee kan je via draadloos alleen het internet op. De docenten hebben een fysiek apart netwerk enzo, en alle informatie staat op intranet sites. Nadeel is dus dat het draadloos op piekmomenten het allemaal niet aankan: je verbinding wordt verbroken enzo. En dat is dus ook niet verbeterd: teveel hotspots werkt averechts en ze hebben al een extern bureau er naar laten kijken enz enz, maar klagen dat er teveel wordt gedownload. Is ook een kul argument want dan moeten ze Bittorrent en Newsleachers blokkeren of met QoS trager maken, want POP3 is ook geblokeerd voor een of ander vage reden... Maar als je op het verkeerde moment van de dag in het verkeerde lokaal zit kan je dus geen ene flikker doen...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door STF »

Zo, de doucheruimte bij de dames is de komende vier dagen continue verlicht, ik heb vanavond een bewegingssensor TL armatuur opgehangen boven de douchehokjes maar de TL buizen moeten eerst 100 uur inbranden voordat ze sensor geschakeld mogen worden.

Leuke manier om in de "inbrandmodus" te komen zeg;

linker knopje naar rechts draaien
rechter knopje naar rechts draaien
middelste knopje naar rechts draaien
middelste knopje naar links draaien
middelste knopje naar rechts draaien

Lamp knippert vervolgens twee keer ter bevestiging van de inbrandmodus, en vervolgens mogen alledrie de knopjes weer naar links gedraaid worden.
Ik heb die procedure wel vier keer moeten herhalen voordat ie eindelijk de inbrandmodus wilde inschakelen. :?
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door tsov »

Toen ik daarnet thuiskwam lag m'n studenten-OV-chipkaart in m'n brievenbus! :D :pos:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Stefan »

Ik ben echt gesloopt van m'n dagje school.. Van 8.30u tot 17.10u.. :shock: Hele dag een beetje niets doen. :roll: :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Daan »

Stefan schreef:Ik ben echt gesloopt van m'n dagje school.. Van 8.30u tot 17.10u.. :shock: Hele dag een beetje niets doen. :roll: :P
Tja, welkom terug op school... Ik doe ook al weer drie weken niks anders... :x
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door BR628 »

school :')

Ik mag dan officieel student zijn, heb al 2 jaar geen colleges en tentamens meer. En ben gemiddeld zo'n 1x per 3 maanden op het opleidingsinstituut te vinden :lol:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Daniel »

Ach, dat "probleem" treedt niet alleen op school op hoor :P Was vanmiddag ook echt helemaal op na een notabene erg rustige werkdag, al is dat ook weer niet helemaal vreemd aangezien ik afgelopen nacht maar 5 uurtjes slaap gehad heb en gisteren al moe was...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Suus »

tsov schreef:Toen ik daarnet thuiskwam lag m'n studenten-OV-chipkaart in m'n brievenbus! :D :pos:
De tabel op Studentenreisbewijs.nl is ook aangevuld, wel opvallend dat er toch weer een paar weken vertraging is ingeslopen, want half mei was de streefdatum zover ik weet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door STF »

Er kwam vandaag een vertegenwoordiger langs, om de maten te nemen voor een nieuwe spoelbak in de keuken. Om het goed te kunnen opmeten moest de afwasmachine even van zijn plek weg, zegt die vertegenwoordiger: nou dat maak ik toch ook bijna nooit mee; het is schoon onder en achter die machine, wat heeft u een schone keuken.

:mrgreen:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Caspar »

Er viel zojuist een DVD 'Een spoor van leven' in de brievenbus. Heb eigenlijk nog niet 1 aflevering gezien, dus zal eens kijken of er wat aardigs op staat.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Suus »

Hmm, bij mij viel er een waardebon voor een gratis maaltijd bij Julia's op de deurmat :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

En bij mij de nieuwe Op De Rails :lol:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door webguy »

En bij mij een blauwe envelop met voorlopige aanslag 2007 ;) Geld stond al op m'n rekening dus niet echt heel erg boeiend ofzo :)
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door BR628 »

Fles schreef:En bij mij de nieuwe Op De Rails :lol:
Waar ik met 2 foto's in sta ;)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door ODRAIL »

15 maanden nadat ik bij prorail een verzoek had ingediend voor informatie, eindelijk de plaatjes (digitaal) ontvangen. Hulde :).
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Ik zie het :pos: Die DM90 is wel een beetje schraal qua licht :(
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Karl »

Heeft er iemand de uiteindelijke Nota Ruimte digitaal (als .pdf bijvoorbeeld), ik kan 'm niet downloaden, want de link op de website van VROM is kapot. :roll:
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door ODRAIL »

Karl schreef:Heeft er iemand de uiteindelijke Nota Ruimte digitaal (als .pdf bijvoorbeeld), ik kan 'm niet downloaden, want de link op de website van VROM is kapot. :roll:
Heb net even op de site gekeken, het is er gewoon af te halen hoor, en wel als pdf. :wink: Even de woorden Nota Ruimte intikken bij zoek (rechtsboven op de site) en ge zult vinden. Succes :pos:.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Oud forumgebruiker »

Een nieuwe wasmachine van een niet nader te noemen treinfabrikant heeft hier intrede gedaan. Afijn; als ie centrifugeert meurt het naar autogordel.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Suus »

Siemens dus :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Ruben »

Eigenlijk best apart hoe dat bedrijf geen core business kent.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door webguy »

En wat dacht je van Philips dan? Nu is NXT afgesplitst, maar daarvoor was 't ook een beetje een vage boel. Nu zijn ze geloof ik het meeste bezig met consumer products en healthcare, waar Siemens zich ook wel btje op richt... (Philips dan weer meer digitaal)
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Karl »

NS-Reiziger schreef:Eigenlijk best apart hoe dat bedrijf geen core business kent.
Altijd nog meer core dan Virgin, wat in cola, vliegtuigen en cd's zit.
Het is een spectrum.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Je moet voor de gein eens kijken waar Veolia allemaal in zit :shock:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten