Mag ik even kwijt!

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door mb90 »

Ik heb niet echt iets met een speciale trein of een treinnummer, maar wel iets met een busnummer, namelijk de 911 van de RET. Dat was de eerste bus waarmee ik alleen ging touren en bovendien was die bus toen ook nog eens net nieuw. De rit weet ik ook nog, dat was Zuidplein --> Charloisse Hoofd met de toen nog rijdende Buslijn 67 via de Pleinweg.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Daan »

Bij mag je uit bed bellen voor de 6451 :D
Linkerspoor
Berichten: 349
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 19:46

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Linkerspoor »

Daantje schreef:Plan T zit best okee als je niet te lang bent ;)
Ik ben nog geen 1,80, maar ga bewust altijd helemaal voor- of achteraan zitten zodat ik normale banken heb. Maar fijn dat jullie het wel lekker vinden zitten, hou ik daar een zitplaats. ;)

Heb verder niets met een bepaalde trein trouwens.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Daniel »

Tja, en ik heb wat met twee nummertjes, mag dat ook :P Uiteraard loc 1604 "Dordrecht", die ik welgeteld
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Bastiaan »

Justin schreef:Daarmee bedoel ik niet een traject of soort materieel maar meer een trein(stelnummer) waarmee je iets mee hebt. Soort van treinadoptie...
De 194, daarvan heb ik een stukje geadopteerd :)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Geert »

Ik heb wel eens tijden achter elkaar in dezelfde Sprinters gezeten als ik van/naar mijn ouders reisde (2943, 2963, 2967, 2994) maar die kom ik gelukkig niet meer zo vaak tegen. :P En ik wil de 6439 nog eens op de foto zetten. 8-)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Daantje »

Reiziger Ddrs schreef:Toen bleek wel dat de stoptrein Roosendaal - Vlissingen een best wel gesloten omloop kent. Dat ene V'tje hing soms wel een week lang achterop de stoptrein die ik op de terugweg altijd had.
Dat is mij idd ook wel eens opgevallen. Spotte toen nog regelmatig en had echt elke dag dezelfde paar stelletjes in dezelfde combinaties te pakken op de Zeeuwse lijn.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Daniel »

Er was dan ook maar
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Jeroen
Berichten: 86
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 11:51

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Jeroen »

Karl schreef:In een vierzitter zit het best ok.
En er niemand tegenover je zit... Anders is het gewoon achterlijk krap.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Vinny »

Eerste klas... 8-)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Meltrain »

Ik heb niet iets met een speciale trein, maar wel iets met een tram:
ZGT 703 is m
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Mark »

Bastiaan schreef:
Justin schreef:Daarmee bedoel ik niet een traject of soort materieel maar meer een trein(stelnummer) waarmee je iets mee hebt. Soort van treinadoptie...
De 194, daarvan heb ik een stukje geadopteerd :)
Ik heb een stukje 2104... ;)
Maar daar heb ik verder niks mee...

Mijn loc is de 1780, ben er vrijdag nog door van Den Haag naar Utrecht gewuwd :D
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door JeePee »

De 4220 heeft mij maanden achtervolgt. Kwam het ding elke week wel tegen en das best knap op de NoordOost. Met het stel zelf heb ik helemaal niets. Wel met de helaas niet meer bestaan Railhopper 2106. Met die trein had ik mijn eerste cabineritje :)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door deadlock »

Succestopic :cool:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door mb90 »

Vorige week hebben wij via Tele 2 een nieuwe internetverbinding aangevraagd. Dit hebben we nu ook al met 20 MB, bellen en met Eredivisievoetbal. Bij de nieuwe verbinding blijft alles hetzelfde, alleen gaat het voetbal weg. Dat zou per 1 juni ingaan, want dan loopt ons oude contract af. Dit is ook 3x door Tele 2 gezegd.

Maar, wat schetst mijn grote verbazing vandaag. Het Eredivisievoetbal is per vandaag al bij ons afgesloten! :shock: Dat betekent dus dat ons onze verbinding al veranderd is in de nieuwe verbinding. Dat werd dus bellen naar Tele 2, maar dat leverde niets op. Het omgooien was binnen een week gebeurd, maar voor het terugzetten moesten we 3 weken wachten en dan moesten we 3 weken voor 1 juni weer bellen om het op te zeggen, anders zou het oude contract gewoon doorlopen :?. We waren not amused, maar het werd nog gekker. We zouden zelfs een boete moeten betalen wegens contractbreuk. :shock: En dat terwijl het helemaal niet onze fout was. Gelukkig kwamen ze daar bij de klantenservice ook achter en zal er geen boete komen.

Dat wordt dus met dank aan Tele 2 nog 6 weken alternatieven zoeken. :x
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door deadlock »

JeePee schreef:De 4220 heeft mij maanden achtervolgt. Kwam het ding elke week wel tegen en das best knap op de NoordOost. Met het stel zelf heb ik helemaal niets. Wel met de helaas niet meer bestaan Railhopper 2106. Met die trein had ik mijn eerste cabineritje :)
Dat had ik met een DE2 tussen Almelo en Mari
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Ruben »

mb90 schreef: We zouden zelfs een boete moeten betalen wegens contractbreuk. :shock:
Als iemand een schadevergoeding moet betalen is het Tele2 wel, die hier een ordinaire wanprestatie neerzet. Schofterige bedrijven zijn het, in de internetbranche.
Zelf in november de kwaliteiten van KPN ondervonden op dit gebied, er schijnt een maand opzegtermijn te gelden, maar nee hoor telefonie sluiten ze al op dezelfde dag af, had alleen nog internet! En het heraansluiten moet dan opeens 2-3 weken duren (is uiteindelijk nooit gebeurd). Na 4 weken zat ik bij Telfort met alles, niet dat je dan economisch van KPN af bent, maar goed, het werkt en is voordelig. :pos:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Woepje »

De zomertijd gaat dit weekend weer in. Dus in de nacht van zaterdag op zondag gaat de klok weer een uurtje vooruit en dat betekent dat het 's avonds langer licht is.

KNMI
waldo79
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door waldo79 »

NS-Reiziger schreef:
mb90 schreef: We zouden zelfs een boete moeten betalen wegens contractbreuk. :shock:
Als iemand een schadevergoeding moet betalen is het Tele2 wel, die hier een ordinaire wanprestatie neerzet. Schofterige bedrijven zijn het, in de internetbranche.
:
Klinkt verrekte bekend. Jullie hebben zeker 99 euro moeten aftikken wegens contractbreuk. Het is dat ik het geen rechtszaak waard vond. Het is namelijk niet toegestaan op die manier :evil:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Daantje »

Woepje schreef:De zomertijd gaat dit weekend weer in. Dus in de nacht van zaterdag op zondag gaat de klok weer een uurtje vooruit en dat betekent dat het 's avonds langer licht is.

KNMI
Owja :!: Dit bericht mag zaterdag ofzo wel weer even aangehaald worden ;)
air-bus
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19
Locatie: Amstelveen

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door air-bus »

Hopelijk blijven de kroegen dan wel ook een uurtje langer open! :P
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Mark »

Hmm dat wordt de klok verzetten in de kroeg zaterdag :D
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Caspar »

Hm als ik zondag al vroeg wil gaan treinen wordt dat dus een kort nachtje :(
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door Daantje »

Ik zet m'n klokken altijd na het avondeten ofzo al een uur vooruit, op die manier is je avond een uur korter en niet je nacht omdat je eigenlijk gewoon een uur eerder gaat slapen. Bevalt mij beter dan de klok pas vooruit zetten als je wakker wordt of voor je gaat slapen. Je moet alleen even goed opletten als je nog tv wilt kijken ofzo ;)
air-bus
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19
Locatie: Amstelveen

Re: Mag ik even kwijt!

Bericht door air-bus »

Daantje schreef:Ik zet m'n klokken altijd na het avondeten ofzo al een uur vooruit, op die manier is je avond een uur korter en niet je nacht omdat je eigenlijk gewoon een uur eerder gaat slapen. Bevalt mij beter dan de klok pas vooruit zetten als je wakker wordt of voor je gaat slapen. Je moet alleen even goed opletten als je nog tv wilt kijken ofzo ;)
Dat kun je natuurlijk nu ook al doen, alleen dan moet je er de rest van de week rekening mee houden :wink: Of gewoon in de herfst de klok niet terug zetten, maar ja, dan moet je er de hele winter rekening mee houden! :P
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten