Mag ik even kwijt #13

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Mag ik even kwijt #13

Bericht door Ruben »

Karl schreef:Altijd nog meer core dan Virgin, wat in cola, vliegtuigen en cd's zit.
dat heb ik idd ook altijd een aparte vogel gevonden. Op zich niks mis mee, maar ga het dan niet als een paraplumerk opzetten, nogal duf om je Virgin cola niet alleen in het Virgin vliegtuig te kunnen drinken, maar ook in een bar. :)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Ruben »

Fles schreef:Kan iemand eens kijken welk adres er gebruikt wordt op de meest recente GtbV-formulieren? Ik heb er nog uit 2006 liggen en wil die natuurlijk eerst op maken, maar als dat verzendadres nu ineens veranderd is dan heeft dat niet zo veel zin natuurlijk..... :idea:
Antw. nr 15000, 2400 VV Alphen.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Oud forumgebruiker »

Afbeelding
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Ja, ik ga dus straks voor een waterzuiveringsboer werken die onder Veolia valt :lol:

@NS-reiziger: Thx! Is dat het "Geldig vanaf 1-12-2008" formulier?
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Ruben »

*Checks again: Neen. Maar zie hier dat het nog super werkt.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

:D okee dan! :P :pos:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Geert »

Fles schreef:Ja, ik ga dus straks voor een waterzuiveringsboer werken die onder Veolia valt :lol:

@NS-reiziger: Thx! Is dat het "Geldig vanaf 1-12-2008" formulier?
Ik had op Utrecht Centraal vorige week nog een formulier meegenomen dat geldig was vanaf een of andere datum in 2007. NS zal zijn eigen stapels ook nog wel weg willen werken denk ik :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Geert schreef:Ik had op Utrecht Centraal vorige week nog een formulier meegenomen dat geldig was vanaf een of andere datum in 2007. NS zal zijn eigen stapels ook nog wel weg willen werken denk ik :P
Ja. NS kan zich ook gaan afvragen waar dat hele datumgedoe met die formulieren überhaupt op slaat misschien? :?
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Wubbo »

Een van de versies is nieuw vanwege een wat andere lay-out van het formulier. Had natuurlijk weer een of andere jojo bedacht dat dat beter was. Ik zou persoonlijk 2006 niet meer gebruiken, de kans dat je hem terugkrijgt als zijnde niet automatisch te lezen lijkt me groot.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Chauf21 »

Bee schreef:Hmm, bij mij viel er een waardebon voor een gratis maaltijd bij Julia's op de deurmat :D
Bij jou ook al :lol:
Karl schreef:Heeft er iemand de uiteindelijke Nota Ruimte digitaal (als .pdf bijvoorbeeld), ik kan 'm niet downloaden, want de link op de website van VROM is kapot. :roll:
Voor zover nog van toepassing: http://www.vrom.nl/get.asp?file=docs/pu ... 160&b=vrom.
Geert schreef:Ik had op Utrecht Centraal vorige week nog een formulier meegenomen dat geldig was vanaf een of andere datum in 2007. NS zal zijn eigen stapels ook nog wel weg willen werken denk ik :P
1 december 2007.
Heb gisteren een stapeltje van daar meegenomen. Adres is hetzelfde als ergens hierboven vermeld overigens.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Wubbo schreef:Een van de versies is nieuw vanwege een wat andere lay-out van het formulier. Had natuurlijk weer een of andere jojo bedacht dat dat beter was. Ik zou persoonlijk 2006 niet meer gebruiken, de kans dat je hem terugkrijgt als zijnde niet automatisch te lezen lijkt me groot.
De groeten :P Ik bel er gewoon weer achteraan etc. uiteindelijk komt het goed. Al is die 6 weken toch wel een korreltje zout verhaal geweest in het veleden :D
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Daniel »

Hmm, zijn wel een hoop versies om bijna niks dan zeg... heb hier nog een paar formulieren van de versie 1 maart 2007 liggen, met eveneens datzelfde adres in Alphen a/d Rijn.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Mijn meest recente zijn van juni 2006 :lol:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Vinny »

NS-Reiziger schreef:
Karl schreef:Altijd nog meer core dan Virgin, wat in cola, vliegtuigen en cd's zit.
dat heb ik idd ook altijd een aparte vogel gevonden. Op zich niks mis mee, maar ga het dan niet als een paraplumerk opzetten, nogal duf om je Virgin cola niet alleen in het Virgin vliegtuig te kunnen drinken, maar ook in een bar. :)
Virgin rijdt in Groot-Brittanië ook met treinen 8-)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Suus »

Reiziger Ddrs schreef:Hmm, zijn wel een hoop versies om bijna niks dan zeg... heb hier nog een paar formulieren van de versie 1 maart 2007 liggen, met eveneens datzelfde adres in Alphen a/d Rijn.
Wat is dat toch met postadressen in Alphen aan den Rijn, Samona heeft daar ook heel wat adressen, en zo ken ik er nog wel een paar. Zou daar een bedrijf voor formulierverwerking zitten ofzo :P

Ah, gevonden: http://www.docspro.nl/default.asp. Hmm, of toch niet :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Ruben »

Weet je nog de formulieren van de waterschapsverkiezing? Juist ja... :)

Het bedrijf heet Service Point.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Oud forumgebruiker »

Rick is de mol. Of Vivienne.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

klaxxon schreef:Rick is de mol. Of Vivienne.
Boejje :x

Mijn pizza is zo klaar :lol:
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Ruben »

Nu pas of een snack?
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Mwoa. Nu pas, denk ik :lol:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Daantje »

Nog niets zeggen over de aflevering van vanavond van Wie is de Mol alsjeblieft want die moet ik nog kijken! :!:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Daantje schreef:Nog niets zeggen over de aflevering van vanavond van Wie is de Mol alsjeblieft want die moet ik nog kijken! :!:

Ik wacht alleen maar op het sportjournaal van 2230 :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Fles »

Oh trouwens Daantje: dit is de mol :P


Afbeelding
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #12

Bericht door Daantje »

Nee, dat is niet de mol, dat is Mol ;)
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Mag ik even kwijt #13

Bericht door Karl »

Het ziet er inderdaad zo uit dat ze het zo snel mogelijk onder de grond moeten stoppen...
Het is een spectrum.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten