Mag ik even kwijt #165

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Suus »

marlies schreef:Ja, dat heb ik geprobeerd maar kon geen goede balans vinden tussen 'herkenbaar als kerst' en 'bloed uit m'n ogen' dus dan maar niet. We hebben nog wel even voor het de 25e is dus ik pruts er nog wel een keertje mee als ik meer tijd heb ;)
Kerstboom op het perron! Kerstkrans op het front! Kerstmuts op de cabine! Of alle drie tegelijk OMGWTFkerstBBQ! :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Thom91 »

Doe maar Sinterkerst & Nieuw :D
Komt wel goed schatje.
baladid
Berichten: 1518
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door baladid »

webguy schreef:
marlies schreef: [foto]foto van iets van twee soorten leer, aannemelijk een NS shopper van gerecyclde banken[/foto]

(A)
Hey, die link heb ik net op twitter gezet. Ze hebben nu ook toilettassen, etuis en tassen met busmotieven...
Wie is »ze«?
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door webguy »

Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Fles »

webguy schreef:2ndare.nl

Schoftig duur man. Zit Stervex achter zeker?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door ODRAIL »

Hmm, ja dat kan ik helaas niet vinden. Het is inderdaad schoftig duur.

En het is jammer dat zoiets weer alleen via het internet verkrijgbaar is. Evenals de dienstblaadjes die bij verdraaidgoed.nl verkrijgbaar zijn.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Thom91 »

Het is maar wat je als schoftig beschouwd.. Goed leer is in de winkel ook niet gratis..
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door ODRAIL »

Daar heb je ook wel weer gelijk in. Maar er zijn tegenwoording een heleboel producten die je alleen op het internet kunt kopen. En daar baal ik van.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Thom91 »

Hoe zozeer baal je daar van dan? Je klikt op betalen en vaak staat de volgende dag een mannetje voor de deur met een pakketje. Leuker kan het niet worden :D
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Suus »

Dankzij mensen die via het internet spullen kopen heb ik nu een baan. Dus hop hop even allemaal online vliegtickets kopen bij KLM, dan krijg ik weer salaris :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Maurice Hooikammer
Berichten: 858
Lid geworden op: ma 02 apr 2012, 14:28
Locatie: Wezep

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Maurice Hooikammer »

Het was vanochtend een mooi vuurwerkfestival... Al fietsende langs de spoorlijn Wezep-Zwolle met zicht op de Hanzelijn, zorgde elke trein voor het nodige geflits. Helemaal bijzonder werd het toen de hanzeboog door mist niet meer te zien was en je slechts witte flitsen zag in wolkenflarden, wat bij enkele domme dorpsgenoten de aanleiding was om te denken dat er een trein 'kats ontspoorde' ....
Masterstudent Mobiliteitswetenschappen UHasselt
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Bakpapier »

Bee schreef:Dankzij mensen die via het internet spullen kopen heb ik nu een baan. Dus hop hop even allemaal online vliegtickets kopen bij KLM, dan krijg ik weer salaris :mrgreen:
Had ik overlaatst nog gedaan, met al die bonussen die je daarvan krijg (want het was voor een aantal mensen) kun je vast een keer trakteren !
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door ODRAIL »

Thom91 schreef:Hoe zozeer baal je daar van dan? Je klikt op betalen en vaak staat de volgende dag een mannetje voor de deur met een pakketje. Leuker kan het niet worden :D
Helaas heb ik geen mogelijkheid om via het internet betalingen te doen. Heb het in het verleden wel gehad, maar hier heb ik ooit een hele slechte ervaring mee gehad :| .
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Bakpapier »

Gewoon via iDeal is bij mij nooit fout gegaan. Paypal kan ook maar vind ik eigenlijk wel wat onveiliger.
Als iDeal fout gaat, dan wordt er niks afgeschreven en krijg je gewoon een factuur van de winkel (of je moet opnieuw bestellen).

Creditcard vind ik wel link, ik ben dan ook niet in het bezit van een creditcard.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door ODRAIL »

In het begin toen iDeal nog maar net begonnen was is het bij mij helaas flink mis gegaan. En het heeft toen een hele tijd geduurd voor alles weer in kannen en kruiken was.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Suus »

iDeal is onveiliger dan PayPal of een Credit Card.

iDeal is geld overstorten en je zoekt het maar uit als consument, terwijl PayPal en CreditCards je mogelijkheden bieden om problemen ontstaan na de betaling bij hun te declareren. PayPal of je creditcardmaatschappij vergoeden dan vaak de schade en verhalen deze weer bij diegene bij diegene waar je de aankoop hebt gedaan, ze nemen het probleem dus van jouw over.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door ODRAIL »

Oei dit schiet mij nu pas weer te binnen:

Afgelopen vrijdag (5 december 2014) stond in het Algemeen Dagblad - Rotterdams Dagblad een bericht dat de Paperchase op Rotterdam Centraal opheffingsuitverkoop houdt.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Daantje »

Je kan vaak ook gewoon achteraf per acceptgiro betalen. Iig bij bol.com en Esprit.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Aking »

KM46 schreef:Oei dit schiet mij nu pas weer te binnen:

Afgelopen vrijdag (5 december 2014) stond in het Algemeen Dagblad - Rotterdams Dagblad een bericht dat de Paperchase op Rotterdam Centraal opheffingsuitverkoop houdt.

Ik zag het van de week inderdaad, helaas waren alle dienblaadjes al weg :(
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Fles »

Thom91 schreef:Het is maar wat je als schoftig beschouwd.. Goed leer is in de winkel ook niet gratis..
GOED leer ja. Niet troep die al 30 jaar lang afgetrapt en verrabbezakt en dus compleet afgeschreven is.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Geert »

Is het wel echt leer? Was skai toch?
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door waldo79 »

Treinmeubilair is skai :Y
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door ODRAIL »

Daantje schreef:Je kan vaak ook gewoon achteraf per acceptgiro betalen. Iig bij bol.com en Esprit.
Bij bol.com kan je ook betalen met een soort kraskaart. Onder andere te koop bij Bruna, Kruitvat en Shell.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door marlies »

Bee schreef:Dankzij mensen die via het internet spullen kopen heb ik nu een baan. Dus hop hop even allemaal online vliegtickets kopen bij KLM, dan krijg ik weer salaris :mrgreen:
Ik ook, en van het geld dat ik met die baan verdien heb ik al twee tassen bij 2ndare gekocht :P
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door AppleMoose »

Ik zit er dubbel in, in het online bestellen van spullen. Enerzijds is het lekker makkelijk (en soms ook stuk goedkoper), anderzijds wil ik ook sommige producten eerst in het echt zien/voelen/passen, maar is dat niet altijd mogelijk omdat een aantal producten enkel online te bestellen zijn. En als het dan niet bevalt/past heb je dat hele terugstuurcircus er bij. :X
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten