Mag ik even kwijt #167

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Mag ik even kwijt #167

Bericht door Fles »

Nee daar moet hij 16 voor zijn.
Laatst gewijzigd door Daantje op do 18 dec 2014, 21:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote van vorig bericht verwijderd
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door Vinny »

Saai hoor. Niet roken, niet zuipen, niet blowen en niet naar de hoeren mogen. Nederland moraalridderland.
Gelukkig kun je altijd nog je mening hierover in dit forumonderdeel kwijt :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Srananbloke
Berichten: 424
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 21:35
Locatie: Arnhem

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door Srananbloke »

Rickingsh schreef:Dus, na meer dan 4 maanden toch weer een camel tussen de lippen...

Tot zover poging #1 :')
Join the club! Mijn faal is een ietsiepietsie groter...na 2,5 jaar :P :')
Last wish: I wish I had two more wishes.
Youtube
Rickingsh

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door Rickingsh »

Mja, daarbij stellen mijn 4 maanden geeneens zoveel voor :lol: Ach, voor het merendeel is 2 dagen al een mijlpaal, dus wat dat betreft deden we het zo slecht nog niet :mrgreen: #goedmakertje
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door marlies »

Soms heb ik het idee dat het doel van dit forum is om zo veel mogelijk andere gebruikers te verslaan en zo veel mogelijk discussies te winnen en niet het met andere geïnteresseerden kennis, ervaring en inzichten delen op een prettige en gezellige manier. Dus dat het een online game is waar je het plezier uit winnen haalt. In de ogen van een behoorlijk deel van de forumposters in ieder geval.

Ik heb daar niet zo veel mee. Op het sportveld wil ik heel graag winnen en ben ik soms fanatieker dan goed voor me is, maar om van bussen en treintjes ook een wedstrijdje 'gelijk krijgen' te maken zit ik niet echt op te wachten. En om degenen die dat blijkbaar wel leuk vinden er steeds op die manier in te zien springen maakt het voor mij wel een stuk minder de moeite waard om hier m'n tijd door te brengen. Helemaal omdat het, als het om winnen gaat, niet uitmaakt of het nog wel over de inhoud gaat of dat je wint door de ander tot stilte te intimideren door te doen alsof je over feitenkennis of insider knowledge beschikt terwijl dat helemaal niet zo is.

Misschien ook wel niet op te lossen.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door deadlock »

Jongons ik ben zo klaar met werken. Vanochtend om 7:18 de trein, kom net een minuut of 20 geleden het huis weer in. Zo gaat het al een paar weken minstens drie keer per week. Nog één dag naar kantoor en dan is het vakantie. Grmbl.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door deadlock »

marlies schreef:Soms heb ik het idee dat het doel van dit forum is om zo veel mogelijk andere gebruikers te verslaan en zo veel mogelijk discussies te winnen en niet het met andere geïnteresseerden kennis, ervaring en inzichten delen op een prettige en gezellige manier. Dus dat het een online game is waar je het plezier uit winnen haalt. In de ogen van een behoorlijk deel van de forumposters in ieder geval.

Ik heb daar niet zo veel mee. Op het sportveld wil ik heel graag winnen en ben ik soms fanatieker dan goed voor me is, maar om van bussen en treintjes ook een wedstrijdje 'gelijk krijgen' te maken zit ik niet echt op te wachten. En om degenen die dat blijkbaar wel leuk vinden er steeds op die manier in te zien springen maakt het voor mij wel een stuk minder de moeite waard om hier m'n tijd door te brengen. Helemaal omdat het, als het om winnen gaat, niet uitmaakt of het nog wel over de inhoud gaat of dat je wint door de ander tot stilte te intimideren door te doen alsof je over feitenkennis of insider knowledge beschikt terwijl dat helemaal niet zo is.

Misschien ook wel niet op te lossen.
Ja, de een vindt zichzelf nog autistischer dan de ander zelfs misschien wel ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door marlies »

Het is in ieder geval iets dat je, net als autisme, veel meer ziet in werelden waar de béta's in overtal zijn.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door Meltrain »

Srananbloke schreef:
Rickingsh schreef:Dus, na meer dan 4 maanden toch weer een camel tussen de lippen...

Tot zover poging #1 :')
Join the club! Mijn faal is een ietsiepietsie groter...na 2,5 jaar :P :')
Als het bij één sigaret blijft, is het geen probleem toch? :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door Suus »

Ik had ooit een goede vriendin die in de zesde klas zei "ik rook er allen een paar bij het uitgaan.". Toen ik haar een half jaar later weer sprak was het inmiddels een pakje per dag :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Srananbloke
Berichten: 424
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 21:35
Locatie: Arnhem

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door Srananbloke »

Meltrain schreef: Als het bij één sigaret blijft, is het geen probleem toch? :)
Was het maar waar ...en ik ga er voor het gemak maar vanuit dat Rickingsh inmiddels ook een 2e en 3e camel tussen de lippen heeft gehad :P
Last wish: I wish I had two more wishes.
Youtube
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door deadlock »

Rickingsh, ik zat even je postgeschiedenis terug te lezen en ik vroeg me af waarom het zo belangrijk voor je is om zo vaak te melden dat je geen vlees eet? Ik vraag het me om een aantal redenen maar de belangrijkste is dat ik oprecht geïnteresseerd ben waarom dat zo nodig is, op dezelfde manier als dat ik in een willekeurige discussie ook niet hoef te melden dat ik atheïst ben.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door deadlock »

Dat is niet helemaal geformuleerd zoals ik het zou willen maar het is niet vijandig bedoeld. Blame it on the 16 uur wakker zijn.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
huibe
Berichten: 1250
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 15:54

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door huibe »

Gaaaaaaaaaaap. Wordt tijd om mijn ogen te sluiten.....
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Rickingsh

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door Rickingsh »

Dat is inderdaad een goede vraag. Wellicht is dat een automatisme geworden als het een onderwerp betreft waar het enigszins aan gerelateerd is. Daarbuiten probeer ik natuurlijk wel zoveel mogelijk on-topic te blijven. Het is zeker niet bedoeld als zijnde "Ik ben beter dan de rest.", het is denk ik eerder dat je als vegetariër/veganist sneller geneigd bent om je stem zo nu en dan te laten horen dan andere groepen. Voor de rest ben ik persoonlijk ook iemand die graag wat dieper op de alledaagse gang van zaken ingaat, dus dat zal ook meespelen.
Rickingsh

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door Rickingsh »

Srananbloke schreef:...en ik ga er voor het gemak maar vanuit dat Rickingsh inmiddels ook een 2e en 3e camel tussen de lippen heeft gehad :P
Zoiets jah.. ongeveer :oops: :')
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door deadlock »

Rickingsh schreef:Dat is inderdaad een goede vraag. Wellicht is dat een automatisme geworden als het een onderwerp betreft waar het enigszins aan gerelateerd is. Daarbuiten probeer ik natuurlijk wel zoveel mogelijk on-topic te blijven. Het is zeker niet bedoeld als zijnde "Ik ben beter dan de rest.", het is denk ik eerder dat je als vegetariër/veganist sneller geneigd bent om je stem zo nu en dan te laten horen dan andere groepen. Voor de rest ben ik persoonlijk ook iemand die graag wat dieper op de alledaagse gang van zaken ingaat, dus dat zal ook meespelen.
Ja dat ben ik ook maar in mijn ogen is ieder ding gelijk en als ik een vlieg of een mug doodmep omdat 'ie irritant is (of lekker) kan ik ook een koe eten. Maar juist omdat het alledaagse dingen zijn heb ik het er niet over. Maar okay. Fair enough.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Rickingsh

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door Rickingsh »

Uiteraard, daarom sla ik ze ook nooit dood, dan zou tegen mijn filosofie ingaan :lol: Maar dan komt bij mij de vraag; waar leggen we de grens hier op het forum? Dit topic alleen al gaat enkel over alledaagse (niet zo belangrijke) gebeurtenissen. Als men er maar lang genoeg over nadenkt zijn best wel veel dingen zinloos om je mee bezig te houden en al helemaal om dat elders te vermelden. But I get the point, en probeer d'r ook absoluut niet te veel mee te spammen.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door Ardan »

Hoi, ik drink een biertje.
Doei.
Ik doe ook maar wat
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door Thom91 »

Blackboard stuk :(
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door Suus »

Ik was vanochtend bij de lokale Ap omdat ik geen yoghurt meer in huis had, ik toch ontbijt wilde hebben en droge muesli niet zo lekker eet, maar zowel de portieverpakking aardbeienyoghurt met muesli, de botercroissant naturel als de minikerststollen waren uitverkocht :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door Hainje »

Zwaar leven.
🍉
Timon91
Berichten: 871
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 14:24
Locatie: Arnhem

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door Timon91 »

Thom91 schreef:Blackboard stuk :(
Wen er maar aan :') Ik heb in elk studiejaar wel een keer gehad dat BB een kaduuk ging tijdens de tentamenweken, één keer zelfs voor een paar dagen! :')
Mijn Flickr account.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door deadlock »

Ik denk dat Ardan of Fles een windje heeft gelaten want er hangt een onbestemd luchtje in Dv op het station.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #166

Bericht door Daniel »

Toen ik vanmiddag thuiskwam trof ik een briefje van een bezorgdienst in de brievenbus met daarop als opmerking "Bloemen, direct ophalen". Al enigszins verrast, had geen idee waar ik dat aan te danken had, liep ik naar de winkel aan de overkant waar het pakketje was afgegeven, bleek het helemaal van een bloemenzaak in winkelcentrum Paddepoel in Groningen te komen.
Bleek het dus een excuus-kerststukje te zijn van de Arbo Unie vanwege de chaos rond het preventief medisch onderzoek dat ik daar eerder deze maand had :)

En weer een andere bezorgdienst bleek het spoorboekje 2015 bezorgd te hebben in de brievenbus van m'n appartement zelf... als 'ie daar doorheen paste hadden ze 'm ook gewoon beneden in de bus kunnen doen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten