OVer je reiservaringen in december 2014

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
Obus
Berichten: 1111
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 13:14

Re: OVer je reiservaringen in december 2014

Bericht door Obus »

Bee schreef:De ICE3 heeft wel een reputatie dat hij over het spoor zwabbert, dat is wel irritant op een gegeven moment.
Ik ben bekend met die reputatie, maar ik vind hem onterecht: ik heb in treinen gezeten die veel meer zwabberen dan de ICE, om te beginnen de VIRM, dat meer een soort schip is mijn beleving. Niet onprettig hoor, het heeft ook wel wat, maar je zit toch liever in een stabiele trein, zoals de Koploper.
De mortuis nil nisi bene
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: OVer je reiservaringen in december 2014

Bericht door Thom91 »

Appels & Peren alert :')
Komt wel goed schatje.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: OVer je reiservaringen in december 2014

Bericht door Jef400 »

Vandaag maar het R-net in Amstelland-Meerlanden uitgeprobeerd. De tocht met forumlid TLP bevestigde mijn vooroordeel dat R-net een concept is waarvoor een paar minuutjes tijdwinst en een beeldschermpje, een grote groep reizigers gedupeerd wordt omdat ze nog verder naar hun halte moeten lopen.
Faalconcept.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: OVer je reiservaringen in december 2014

Bericht door Niek »

Wat wel een pluspuntje is, is dat het een mooie kleurstelling is
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: OVer je reiservaringen in december 2014

Bericht door ODRAIL »

rww schreef:Net weer een leuk staaltje klantvriendelijkheid meegemaakt.


Op het perron staat een rolstoeler en wat personeel met een brug, omdat iedereen gewoon bleef in en uit stappen via die ene deur was niet mogelijk om de rolstoel op tijd in de trein te krijgen.

Stipt op tijd riep de conducteur naar zijn collegas had je hem maar op tijd moeten inladen, ik ga er niet op wachten, en meteen de deuren dicht :X :X ze hadden de brug net tegen de trein aan geparkeerd en konden hem net op tijd weg trekken.
Afgelopen maandag (29 december 2014) helaas hetzelfde meegemaakt alleen dan zonder rolstoel.

In Gouda bij de Intercity uit Den Haag naar Utrecht. Mensen Stappen uit en de wachtende mensen op het perron krijgen nauwelijks de kans om in te stappen.

Moet er wel bij vermelden dat ik dit soort praktijken wel vaker heb gezien aan het einde van een kalenderjaar (in de maand december).

Worden dan conducteurs gemeten om hun stipheid ?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten