Mag ik even kwijt #168

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door Hainje »

Nogal wiedes, het is een van de weinige - zo niet de enige - database waarop je zo gedetailleerd dergelijke informatie kunt vinden over storingen e.d. :p
🍉
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door ODRAIL »

Worden deze cijfers dan niet door NS en / of Prorail naar buiten gebracht?
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door Thom91 »

Nee, incidenteel.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door ODRAIL »

Dan vraag ik mij af waarom niet?
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door Thom91 »

Omdat het niet hoeft
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13114
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door Z2N »

Leven als een tijdelijke gehandicapte (no offense) is niet leuk... :(
Spoiler: show
Gisteren een operatie gehad aan mijn hand, nadat er een stuk weefsel groeide, groot als een knikker, zonder dat dat hoorde. Daarbij is er alleen zóveel geknipt en gehecht dat ik nu dus bijna niets kan met mijn rechter (primaire) hand... -o-
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door deadlock »

Is de operatie uitgevoerd door een plastisch chirurg of door een traumachirurg en hoe lang duurde het, was je bij kennis, kan je tintelingen verwachten in je vingers of handpalm en en en en?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door deadlock »

Ik hou van operaties :$
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13114
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door Z2N »

Moet ik morgen een man van de verzekeringsmaatschappij om de hoek verwachten? :')
Spoiler: show
Maar als je het gewoon wil weten: Het was bij mijn Dermatologe in het ziekenhuis om de hoek, en in 20 minuten waarbij ik wél bij bewustzijn bleef (behalve dan dat ik door vermoeidheid bijna in slaap donderde). En als je het echt wil weten, het gaat om het stukje huid tussen de duim en de wijsvinger.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door Wubbo »

Best interessant, dat dames-only topic. Er zitten hier duidelijk meer vrouwen op het forum dan ik dacht, van een aantal mensen die daar posten had ik toch echt de indruk dat het mannen waren :twisted: :X (A)
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door Thom91 »

Afbeelding
Niet het type reclame wat ik verwacht had :P
Komt wel goed schatje.
chemie
Berichten: 672
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 12:01

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door chemie »

AdBlock.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door Thom91 »

Oh dear, die heb ik wel hoor. Maar voor deze website zet ik hem uit! *O*
Afbeelding
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13114
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door Z2N »

Daarover: kunnen wij eigenlijk als forumleden een vrijwillige bijdrage doen? Ikzelf heb Adblock dan wel uitstaan, maar het lijkt mij wel dat niet iedereen dat uit heeft, en iemand moet de serverruimte betalen die ervoor zorgt dat wij lekker door kunnen lullen.

Verder is er weer eens een foto van mij gebruikt in de nieuwsmedia! Dit keer in een artikel van RTV Oost naar aanleiding van de toename in het aantal verstoringen tussen Almelo en Mariënberg. Gelukkig hebben ze wel een goed kloppende foto uitgekozen, ik nam de foto tijdens een dagenlange stilstand van één van de twee Lintjes... :X
Laatst gewijzigd door Z2N op di 13 jan 2015, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door Hainje »

Thom91 schreef:Niet het type reclame wat ik verwacht had :P
Minder over bier praten op het internet!
🍉
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door Geert »

Daarover: kunnen wij eigenlijk als forumleden een vrijwillige bijdrage doen? Ikzelf heb Adblock dan wel uitstaan, maar het lijkt mij wel dat niet iedereen dat uit heeft, en iemand moet de serverruimte betalen die ervoor zorgt dat wij lekker door kunnen lullen.
Dat is uiteraard welkom! Daniel doet de financiën, die moet dan even zijn rekeningnummer doorgeven. Overigens wordt het uitzetten van Adblocker voor OVNL ook zeer gewaardeerd :)
Z2N schreef:Verder is er weer eens een foto van mij gebruikt in de nieuwsmedia! Dit keer in een artikel van RTV Oost naar aanleiding van de toename in het aantal verstoringen tussen Almelo en Mariënberg. Gelukkig hebben ze wel een goed kloppende foto uitgekozen, ik nam de foto tijdens een dagenlange stilstand van één van de twee Lintjes... :X
Het hele artikel is sowieso een beetje ene OVNL-feestje (A)
Obus
Berichten: 1111
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 13:14

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door Obus »

Thom91 schreef:Afbeelding
Niet het type reclame wat ik verwacht had :P
Eerlijk gezegd, ik wist niet eens dat er op OVNL überhaupt reclames waren...
Geert schreef:Dat is uiteraard welkom! Daniel doet de financiën, die moet dan even zijn rekeningnummer doorgeven. Overigens wordt het uitzetten van Adblocker voor OVNL ook zeer gewaardeerd
...maar dat is wel logisch, want er wordt nergens om donaties gevraagd. Is het misschien een idee om deze optie wat prominenter op de website te vermelden?
De mortuis nil nisi bene
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door Daniel »

Dat er niet om donaties gevraagd wordt komt ook omdat we het heel aardig redden met de advertentie-inkomsten. Maar dat zegt natuurlijk niet dat ze helemaal niet welkom zijn.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Obus
Berichten: 1111
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 13:14

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door Obus »

Mooi zo, dat jullie het redden. Ik zal trouwens ook mijn adblockers uitschakelen voor ovnl.
Maar mag ik wel zo impertinent zijn om te vragen hoeveel de website jaarlijks kost?
De mortuis nil nisi bene
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door waldo79 »

Ik zou me niet enkel van advertentieinkomsten afhankelijk maken. Het wegenforum werkt sinds enkele maanden met leden ( als vereniging zijnde). Maar zelfs met mijn bescheiden inkomen nu kan ik nog wat missen voor OVinNL.
chemie
Berichten: 672
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 12:01

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door chemie »

Wubbo schreef:Best interessant, dat dames-only topic. Er zitten hier duidelijk meer vrouwen op het forum dan ik dacht, van een aantal mensen die daar posten had ik toch echt de indruk dat het mannen waren :twisted: :X (A)

Uiteraard is Chemie een man. Want dat is slechts 90% op de opleiding ^.^
Obus schreef:Eerlijk gezegd, ik wist niet eens dat er op OVNL überhaupt reclames waren...
Geert schreef:Dat is uiteraard welkom! Daniel doet de financiën, die moet dan even zijn rekeningnummer doorgeven. Overigens wordt het uitzetten van Adblocker voor OVNL ook zeer gewaardeerd
...maar dat is wel logisch, want er wordt nergens om donaties gevraagd. Is het misschien een idee om deze optie wat prominenter op de website te vermelden?
AdBlocker laat ik liever aanstaan, als ik dan reclame krijg over chemische dingen of OV dingen okey, maar liever iets doneren dan reclame van e-matching ofzo :D
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door Daniel »

Obus schreef:Maar mag ik wel zo impertinent zijn om te vragen hoeveel de website jaarlijks kost?
Zal vanavond eens eventjes in ons kasboekje kijken wat de exacte bedragen momenteel zijn.
waldo79 schreef:Het wegenforum werkt sinds enkele maanden met leden ( als vereniging zijnde). Maar zelfs met mijn bescheiden inkomen nu kan ik nog wat missen voor OVinNL.
Daar zijn wij ook al eens naar aan het kijken geweest, vooral ook om de kosten van OVNL beter inzichtelijk te krijgen want nu gebruiken we gewoon mijn bankrekening en staat de boel (server en domeinnaam) ook op mijn naam geregistreerd.
chemie schreef:Uiteraard is Chemie een man. Want dat is slechts 90% op de opleiding ^.^
Dat viel bij mij nog wel mee als ik even terugdenk. Maargoed dat is maar relatief: aan het eind van mijn eerste jaar werd er ook een enorme groei in studenten chemie geraporteerd... liefst 20%. Dat waren dus twee studenten meer :lol:
Om in de chemie te blijven: de concentratie mannen nam op het eind wel toe naar zo´n 100%.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door Jef400 »

Over dat Adblock. Is er een mogelijkheid voor het beheer om gebruikers met die uitbreiding niet toe te laten tot de site? Of dat ze het moeten uitzetten?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door Aking »

En waarom zou je dat willen?

Als een site mij dwingt m'n adblocker uit te zetten: oprotten!

Een keus of mededeling vind ik prima, maar met dwingen kun je wat mij betreft met je hele site kapotvallen :)
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #168

Bericht door isadora »

Sluit ik me bij aan.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten