Dordtse stadsbus zwaar beschadigd bij aanrijding

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
waldo79
Berichten: 7627
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Dordtse stadsbus zwaar beschadigd bij aanrijding

Bericht door waldo79 »

Ach, ik heb vaak genoeg 55 minuten in zo'n bus doorgebracht. Dat is te doen en ik vond het prettiger dan dezelfde tijd in een Amba te moeten doorbrengen :)

Gelukkig rijdt Arriva in Rivierenland niet met Amba's.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39170
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Dordtse stadsbus zwaar beschadigd bij aanrijding

Bericht door Daniel »

Laatste nieuws is dat morgen de Arriva 5872 als tijdelijke vervanger wordt opgehaald uit Veghel... een Dennis dus.

En tja, het volgende is wel heel toevallig... afgelopen zondagavond is op hetzelfde kruispunt een personenauto naar binnen gereden bij de Arriva 8307 die het busstation op draaide. Enige verschil was dat die bij de uitstapdeur naar binnen kwam en dat het nu een bus met passagiers betrof.
Busje is uiteindelijk leeg naar de stalling gegaan. Omdat de ASL in Heerenveen door een stroomstoring plat lag kon geen contact met de vestiging in Heinenoord opgenomen worden (tja, alle nummers van Arriva zitten op de centrale in Heerenveen...) en is dan maar een taxi geregeld die de passagiers voor de rit terug op kosten van Arriva vervoerd heeft.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39170
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Dordtse stadsbus zwaar beschadigd bij aanrijding

Bericht door Daniel »

Vandaag, na iets minder dan twee maanden, is de Arriva 6287 met een nieuw front weer in dienst gekomen. Toevallig trof ik 'm precies op het station tijdens het wachten op m'n bus naar huis...
Afbeelding

En tijdens het wachten op het ICK zag ik nog de tijdelijke vervanger van bovenstaande bus langskomen als leeg materieel over de N3. Op de terugweg naar huis kon ik die nog onderscheppen op de Leerparkpromenade...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten