(BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door BR628 »

Chauf21 schreef:
klaxxon schreef:
BR628 schreef:Vanmorgen de 7816, Mercedes O405G op lijn 156 Hilversum - Almere Stad, vertrektijd rond 8:45. Foto volgt vanavond..
Die dingen zitten sowieso op Almere Streek, want bij het Amstelstation kom ik ze ook tegen :roll:
Ze zitten bij Connexxion Tours in Almere :) Worden veelal gebruikt voor scholieren- en versterkingsritten van Almere Streek inderdaad :)
Thanx, dat wist ik niet. Ik werk sinds kort op Hvsp (ja hoofdkantoor Conimex idd) en was vandaag, omdat de vakantie weer afgelopen was, even wezen kijken op het busstation te Hvs, toen ik deze aantrof.

Afbeelding
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door mb90 »

Bij Arriva weten ze zelfs onderling niet wat ze willen met buiten dienst ritten. Ik zag vandaag in Rotterdam een HW/GO Amba met Sorry, buitendienst en Sorry, geen dienst. :P
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door Stefan »

Vandaag weer lekker genoten in een stel O405jes van De Polder in Antwerpen! :pos: :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door BR628 »

Vanmorgen, zoals elke morgen, reed ex-BBA 443, een Den Oudsten B88, een versterkingsrit op lijn 47 vanuit Balk naar Sneek. Foto volgt vanavond.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door Chauf21 »

Wubbo schreef:Nog van afgelopen vrijdag: kennelijk is Sorry geen dienst alweer uit, ik zag in Utrecht een Amba op lijn 50 naar Niet Instappen gaan :).
'Niet instappen' zit er sinds een paar weken in, ja. Wordt (automatisch) kort getoond bij bv. uitstaphaltes :pos:

(en uiteraard kan je die bestemming ook handmatig instellen bij iedere willekeurige rit)
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door tsov »

Toen ik de Albert Heijn aan de Nieuwezijds Voorburgwal in Amsterdam binnenstapte stond aan de halte Dam in de Raadhuisstraat de Cxx 3912 met dubbele knipperlichten en de film op "172 Niet Instappen". Toen ik weer naar buiten kwam stond er inmiddels een TSN-busje achter. Die was dus stuk :wink:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door BR628 »

BR628 schreef:Vanmorgen, zoals elke morgen, reed ex-BBA 443, een Den Oudsten B88, een versterkingsrit op lijn 47 vanuit Balk naar Sneek. Foto volgt vanavond.
Zoals beloofd:

Afbeelding
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door tsov »

Met BBA-filmprogrammering nog (want alternatieve spelling)... Juist bij zo'n type film zou het toch niet heel veel moeite moeten zijn relevante bestemmingen te programmeren...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Oud forumgebruiker

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door Oud forumgebruiker »

Vandaag zo'n Midibusje uit Noord gezien op hoek Parnassusweg/Stadionweg :shock: - Vast een instructierit.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door Suus »

BR628 schreef:
BR628 schreef:Vanmorgen, zoals elke morgen, reed ex-BBA 443, een Den Oudsten B88, een versterkingsrit op lijn 47 vanuit Balk naar Sneek. Foto volgt vanavond.
Zoals beloofd:

[afbeelding]
Die moet je even naar Gerard Ekdom of Michiel Veenstra van 3FM mailen :mrgreen: Die zullen hem erg leuk vinden :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door tsov »

Oh, dan heb ik ook nog wel een pallet foto's voor ze met die tekst :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door Suus »

Je past al precies in de categorie :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door tsov »

Ik ken het program :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door STF »

tsov schreef:met dubbele knipperlichten
Goh heet dat zo? En ik altijd maar denken dat alarmlichten de juiste naam was. Of noodknipper voor de Belgen onder ons. :lol:
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door mb90 »

Meltrain zei het al tegen mij en net hoorde ik het ook: er zit een Alliance uit de 800-serie op Citarolijn 44 in Rotterdam. Ook hoorde ik van meltrain dat er een Alliance uit de 900-serie op Citarolijn 76 in Rotterdam rijdt.

Op lijn 102 in 't Gooi reed vandaag Alliance 2586 en grijze Interliner-Integro 2948. Deze 2948 zag ik overigens in de ochtend al in Hilversum bij het station staan, net als overigens de Integro's 2751, 2788 en 2793 en Alliance 2544.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door Karl »

Kwart voor acht vanmorgen vertrok er in 295 richting Utrecht vanaf Capelsebrug een Alliance, hogevloer dus!
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39167
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door Daniel »

't blijkt toch weer een andere Dennis te zijn die naar Dordt gestuurd is om het schadegeval 6287 te vervangen... ruim een uurtje geleden stond de 5852 op de buffer bij het centraal station.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door Fles »

Veolia was weer lekker aan het faalhazen vanmiddag. Drie kwartier staan wachten op een bus verdomme :x
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door mb90 »

CXX-Berkhofje 6406 reed vanmiddag op CXX-lijn 121 van Delft naar Zoetermeer. Dat lijkt me toch wat te klein. Een betere bus was er ook te zien op deze lijn en wel Alliance 2441. 8-)
Etienne
Donateur
Berichten: 7940
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door Etienne »

Bee schreef:
BR628 schreef:
BR628 schreef:Vanmorgen, zoals elke morgen, reed ex-BBA 443, een Den Oudsten B88, een versterkingsrit op lijn 47 vanuit Balk naar Sneek. Foto volgt vanavond.
Zoals beloofd:

[afbeelding]
Die moet je even naar Gerard Ekdom of Michiel Veenstra van 3FM mailen :mrgreen: Die zullen hem erg leuk vinden :P
Deze is van Taxi Hielkema uit Wolvega
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Etienne
Donateur
Berichten: 7940
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door Etienne »

Gisteren trof ik Interliner 3519 in Gouda????? Zoiets zie je daar dus NOOIT. Het was te hopen dat die heelhuids door Krimpen a/d Lek kwam, aangezien daar nog wat smalle straatjes liggen. Gelukkig maar een plaatje gemaakt:

Afbeelding
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door Suus »

Nee, die hoort daar dus niet :P Maar de draaicirkel van zo'n Volvo is toch niet zoveel groter dan die van een Amba?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door Stefan »

Nee, dat valt wel mee. Verder zijn ze ook niet zoveel langer en breder. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door Geert »

Een geluk bij een ongeluk vandaag :P

Ik liep naar de bushalte bij mijn werk toe, en toen ik bovenaan de brug kwam zag ik een RET-bus wachten. Ik rende dus naar de overkant, maar de bus trok net op -> gemist dus, ondanks dat ik zwaaide naar de chauffeur in de hoop dat hij nog zou stoppen (je weet maar nooit tenslotte, alhoewel het blonde dames over het algemeen makkelijker lukt dan mij).

Maar toen stopte er 20 meter verder een auto, de bestuurder reed in zijn achteruit terug naar de halte en riep naar mij "Stap maar in!" En toen kreeg ik dus een lift aangeboden naar het station :mrgreen:
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in februari 2009

Bericht door Karl »

Pijnackerbus schreef:Gisteren trof ik Interliner 3519 in Gouda????? Zoiets zie je daar dus NOOIT. Het was te hopen dat die heelhuids door Krimpen a/d Lek kwam, aangezien daar nog wat smalle straatjes liggen. Gelukkig maar een plaatje gemaakt:

*plaatje*
En die bus vertrok om iets na half zeven vanaf Capelsebrug in de 196 naar Ouderkerk Reigerlaan.
Het is een spectrum.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten