Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door webguy »

Heb vanavond m'n sjaal laten liggen in de trein. Had m net gekregen van vrouwlief voor kerst die uren bezig is geweest met haken (a)
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Thom91 »

Arme jij. Dat wordt ***straf :P
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13183
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Z2N »

Zojuist kreeg ik bij het downloaden van een Pdf'je van de site van de rijksoverheid een enquête voorgeschoteld, en aangezien ik het altijd hoogst irritant vind dat ik de Pdf'jes moet downloaden voordat ik ze kan bekijken ben ik dus actief aan het bekritizeren gegaan. Toch vrees ik dat het niet zal helpen, na het afronden kreeg ik namelijk het volgende bericht:
Dank voor het beantwoorden van de vragen.
Al uw antwoorden zijn in goede orde door ons ontvangen. De resultaten van het onderzoek worden in het najaar van 2014 gepubliceerd op Rijksoverheid.nl
Juist. :X
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Michael »

Zat net pannenkoeken te eten. Maar de bus met poedersuiker was ver leeg. Er kwam niks uit maar ik wist dat er nog in zat dus ik hou hem iets schuiner. Toen kwam de complete inhoud die er nog in zat eruit. Toen had ik dus poedersuiker met een pannenkoek ipv een pannenkoek met poedersuiker.
Stéphane
Berichten: 790
Lid geworden op: do 22 dec 2011, 10:25
Locatie: België

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Stéphane »

Toen ik vrijdag op de trein zat (twee stellen MS75) stopte die iets te vroeg waardoor het tweede stel buiten het station stond. Eerst had ik het niet door, dacht dat hij voor een rood sein stond. Roept de conducteur plots om, ik denk dat we te vroeg gestopt zijn, gelieve even te wachten tot we volledig naast het perron staan.
Een winterse dag:
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
dennistd
Berichten: 5539
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door dennistd »

Ik denk dat je grootste blunder was dat je op de trein bent gaan zitten in plaats van erin :mrgreen:
Ja, ik weet dat het Belgs is
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Vinny »

In Nederland kun je op de trein wachten. Ik vind ernaast toch comfortabeler zitten :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Michael »

afgelopen zondag weer een blunder gemaakt op het werk: mijn manager begon tegen mij te praten, tegelijkertijd ook iemand anders en toen moest ik ook nog eens patties afsteken. Dus ik pak het zoutvaatje terwijl er tegen mij gepraat word en hij vliegt zo uit mijn handen de halve keuken door. :oops:
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door MdJ »

Vandaag moest ik tweetal verslagen van opdrachten maken. Daar liep ik al anderhalf kwartiel tegen aan te hikken omdat die opdrachten zo verschrikkelijk zijn... Afijn: morgenochtend 9:00 is de deadline en ik moet morgen van 8:00 tot 8:50 in Nijverdal Wiskunde geven. Ik kan dus morgenochtend niks doen, dus moet alles vandaag af.

Vanmiddag was ik "vrij" van wiskunde, dus ben ik op de UT (in de Oosthorstkelder voor bekende daar) de opdrachten gaan typen.

Op het moment dat ik wegging (opdrachten inhoudelijk af om 18:30u) ben ik vergeten om mijn laptoplader in te pakken. De documentjes stonden alleen op mijn laptop, niet in een dropboxmap. Mijn laptop is inmiddels een jaar of 5 met originele accu... Zonder laptoplader ben ik nergens.

Dus net op tijd (20:30) in de langsrijdende bus gesprongen om net op tijd bij de Mediamarkt een universele laptoplader te halen en de opdrachten af te maken (doorlezen)... En net af. Dat wordt dus wederom een kort nachtje (uur of 6... :| )
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Meltrain »

Oef. Had één van je huisgenoten geen laptoplader die je even kon lenen?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door MdJ »

Huisgenoot 1 was afwezig, huisgenoot 2 had niet de goede lader.
Bij twijfel: gebruik beton.
waldo79
Berichten: 7628
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door waldo79 »

Maar is het je gelukt?
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door MdJ »

Jep, was klaar voordat ik het berichtje had getypr. Alleen werd het een beetje kort nachtje;) en ik hou van slapen:)
Bij twijfel: gebruik beton.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Michael »

Ik ging toestraks even wat ranja drinken. Pak de fles uit de koelkast en wil ik het inschenken. Maar dan moet ik natuurlijk wel de dop eraf halen wat dus niet gedaan had.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Ardan »

O.
Ik doe ook maar wat
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door JWM »

Michael schreef:Ik ging toestraks even wat ranja drinken. Pak de fles uit de koelkast en wil ik het inschenken. Maar dan moet ik natuurlijk wel de dop eraf halen wat dus niet gedaan had.
Laat het CBR dit maar niet lezen :X
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Michael »

En weer een blunder: ik liep net van de bushalte naar huis en was zo druk bezig met mijn telefoon dat ik zo mijn huis voorbij liep.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Hainje »

Dit is toch het BLUNDERtopic?
🍉
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Fles »

Hainje schreef:Dit is toch het BLUNDERtopic?
Nou, dan is Michael hier prima op zijn plaats dus :)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door deadlock »

Niet mijn blunder maar wel mooi. Mijn broertje en mijn huisgenoot hebben gisteren mijn brommer gefixt, nieuwe knoppendinges, afstellen, nieuwe kabelboom, nieuwe verlichting. Nou kwamen ze nadat het er eerst helemaal niet goed uitzag uiteindelijk rond zes uur gisteravond vertellen dat alles weer werkte zoals het hoort maar dat ik nog wel een paar kleine dingetjes moet vervangen zoals een nieuwe accu zodat er weer elektrisch gestart kan worden en een nieuwe verlichtingsbak voor achterop. Daarna gingen ze weer naar beneden om de kappen er weer op te zetten. Half uurtje later hoor ik ze opeens frantically de brommer proberen te starten. Ik loop naar beneden na vijf minuten en vraag of ze hem nu voorgoed gesloopt hebben, proberen ze de een gemotoriseerde step die ik in de garage heb staan te starten om daar nog even met 70km/u door de buurt te knallen maar het lukt niet.

Nee, als je de sleutel niet omdraait....
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Suus »

Gisteren had ik de douchebak schoongemaakt met Mr. Proper.

Vandaag was ik een beetje enthousiast en toen ik ging douchen zette ik heel enthousiast een voet op de rand van de douchebak om de kraan aan te zetten en eronder te gaan staan, maar toen ik dus mijn andere voet optilde gleed ik door dat schoonmaken van de rand zo op mijn snufferd de douchebak in :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Ardan »

Jah daar moet je ook nooit op gaan staan he :lol:
(om dezelfde reden wordt bij het spoor altijd gezegd dat je niet op de staven en dwarsliggers mag staan)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Visgraatmodel »

De allereerste keer dat ik incheckte bij de NS ging het al fout: Ik was op Rotterdam CS en ik wilde naar Rotterdam Blaak maar had geen zin om de tram/metro te nemen (had haast), checkte ik in met mijn ID-kaart. Dus het geluidje ging, niks aan de hand dacht ik. Kom ik aan op Blaak (echt een rit van niks, 2 en een half minuut ofso), merk ik dat ik fout heb ingecheckt. Whoops
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Stefan »

Ik probeerde het vanmiddag met m'n Londense Oystercard, werkt ook niet kan ik je vertellen. :pos:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39181
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Daniel »

Oeps... ik had vorige maand wat saldo van m'n betaal- naar m'n spaarrekening overgezet. Alleen een beetje de berg incasso's rond het begin van de maand onderschat qua bedrag. Maar gauw even wat teruggezet, anders had ik volgende week toch een probleempje met de boodschappen gehad :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten