Korte vragen #13
Re: Korte vragen #13
NOU ENThom91 schreef:Werd laatst op Fok besproken
Bedankt voor de mensen die wél antwoord gaven :) Kon het al totaal niet plaatsen, nou weet ik waarom:)
Ik doe ook maar wat
Re: Korte vragen #13
hoe zit dat nou met dat studenten reisproduct voor minderjarigen die op het MBO zitten? De ene site zegt vanaf schooljaar 2015 - 2016 en de andere site zegt weer vanaf 2017... weet iemand nou hoe het zit?
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Korte vragen #13
Minderjarige mbo-studenten krijgen vanaf 1-1-2017 recht op de reisvoorziening. De vereiste aanpassing van de uitvoeringsprocessen van DUO is zodanig omvangrijk dat eerdere invoering niet mogelijk is. Zie pagina 59 van deze memorie van toelichting.
Re: Korte vragen #13
Dat is het nou, De overheid zegt 2017... de media zegt 2015Tochjo schreef:Minderjarige mbo-studenten krijgen vanaf 1-1-2017 recht op de reisvoorziening. De vereiste aanpassing van de uitvoeringsprocessen van DUO is zodanig omvangrijk dat eerdere invoering niet mogelijk is. Zie pagina 59 van deze memorie van toelichting.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Korte vragen #13
Ik citeer uit een Kamerstuk met daarin de reactie van de minister van Onderwijs. Veel duidelijker kan ik het niet maken.
Re: Korte vragen #13
Je moet niet alles geloven wat ze in de kranten schrijven. :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Korte vragen #13
Niet voor alle forummers kunnen evengoed overweg met informatie uit Kamerstukken
Re: Korte vragen #13
Pimpelen is bier drinken, drie keer raden wat ze in dat ding verkopen ;)
Komt wel goed schatje.
Re: Korte vragen #13
Klopt :) Verzinsel van Fles en onderhand OVinNL-jargon geworden :)
Ik doe ook maar wat
Re: Korte vragen #13
Dit is echt alsof je met je vriendin ligt te batsen, je bijna op je hoogtepunt bent en dat ze het uitmaakt. -o- -o-
🍉
Re: Korte vragen #13
Ervaring mee ja?
Re: Korte vragen #13
Tuurlijk, hè, ik zou me dr ook onderuit proberen te lullen (A)
Of bedoel je dat je vriendin het figuur van een speech had? veel stof, weinig inhoud? :X
Of bedoel je dat je vriendin het figuur van een speech had? veel stof, weinig inhoud? :X
Re: Korte vragen #13
Nog een vraag, als ik een Breng-bus zie rijden dan hebben die een gekke toevoeging aan hun wagenparknummer. Zie foto.
Het cijfer 5366 kan ik nog volgen, maar de toevoeging "-521" heb ik verder nog nooit gezien in den lande. Dus wat bedoelen ze daar eigenlijk mee?
Het cijfer 5366 kan ik nog volgen, maar de toevoeging "-521" heb ik verder nog nooit gezien in den lande. Dus wat bedoelen ze daar eigenlijk mee?
🍉
Re: Korte vragen #13
Misschien het "lokale" wagenparknummer?
Het lijkt me niet dat Breng (en dus niet CXX) 5366 bussen heeft, maar iets in de 500 zou best kunnen volgens mij
Het lijkt me niet dat Breng (en dus niet CXX) 5366 bussen heeft, maar iets in de 500 zou best kunnen volgens mij
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Korte vragen #13
Er mist nog een cijfer, de bussen hebben dubbele nummers omdat ze gereden worden door chauffeurs van een onderaannemer, in dit geval TCR vanuit Duiven.
Re: Korte vragen #13
Ja en de de 1601 was de 1601e locomotief van de NS.Aking schreef:Misschien het "lokale" wagenparknummer?
Het lijkt me niet dat Breng (en dus niet CXX) 5366 bussen heeft, maar iets in de 500 zou best kunnen volgens mij
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Korte vragen #13
Om precies te zijn, het eerste cijfer is voor de InfoXX en het tweede cijfer is voor TCR. Een constructie die ook in andere regio's waar Connexxion rijdt voorkomt, zoals Amstelland-Meerlanden. Daar rijdt TCR met bussen die ze zelf hebben aangeschaft, die hebben voor Connexxion de nummers 1011-1030 meegekregen maar zijn bij TCR bekend als bussen 500 tot 519.Hainje schreef:Nog een vraag, als ik een Breng-bus zie rijden dan hebben die een gekke toevoeging aan hun wagenparknummer. Zie foto.
Het cijfer 5366 kan ik nog volgen, maar de toevoeging "-521" heb ik verder nog nooit gezien in den lande. Dus wat bedoelen ze daar eigenlijk mee?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Korte vragen #13
Mag SGM-II materieel inmiddels weer los rijden?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 194 gasten