Mag ik even kwijt #171

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
huibe
Berichten: 1250
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 15:54

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door huibe »

Daar woont ook een presentator (van RTL)
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Suus »

Toen ik vroeger nog grootouders in Apeldoorn had namen we altijd de afslag Kootwijk van de A1. Ik heb daar zo vaak het bord Radio Kootwijk zien staan maar ben er nog nooit geweest. Eigenlijk wil ik het nog wel eens een keer bezoeken, al weet ik niet wat er nog van over is.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Ardan »

Genoeg :P (beetje naar beneden scrollen) Alleen dat hotel is afgebrand in 2006, verder niks.
Laatst gewijzigd door Ardan op za 31 jan 2015, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Fles »

Radio Kootwijk is gebouwd in een tijd toen men nog niet wist hoe sterk beton was als bouwmateriaal. Die tent is geweldig overgedimensioneerd en een totaal onverwoestbare bunker geworden :D
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Michael »

Gisteren voorlopig voor het laatst autogereden. Vanavond om 0:00 verloopt mijn rijbewijs en waarschijnlijk heb ik pas eind februari een nieuw rijbewijs. Met dank aan bureau rijbewijskeuringen en het CBR :evil:

De fiets is dus weer mijn grootste vriend.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Thom91 »

Beetje joyriden kan geen kwaad.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13183
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Z2N »

Gewoon een mail sturen naar Kassa, dit is natuurlijk te belachelijk voor woorden. :X
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Hainje »

Bij dit soort zaken zou ik persoonlijk niet graag naar de media gaan. Je komt toch met je knar op tv en moet een verhaal vertellen wat toch vrij persoonlijk is. Natuurlijk kan je het hier wel melden, hier weten maar een paar mensen hoe je er uitziet en met tv ziet iedereen het.
🍉
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Michael »

er was mij gisteren al aangeraden om een klacht in te dienen bij de nationale ombudsman. Helaas zeggen die dat ik eerst een klacht in moet dienen bij het CBR zelf. Maar daar heb ik geen vertrouwen in.
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Niek »

Ik moet een nieuwe telefoon hebben, maar heb niet zo'n enorm budget. Ik loop te twijfelen tussen de samsung galaxy s4 en de sony xperia z1, wie heeft er ervaring met deze telefoons en welke zou ik kopen?
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Michael »

Ik heb zelf een Samsung Galaxy S4. Ikzelf vind het een hele fijne telefoon. Alleen het nadeel is dat de batterij vrij snel leeg gaat. Als ik een hele dag op pad ga met het OV heb ik altijd mijn externe batterij nodig want de batterij van de telefoon houdt het niet zo lang vol. Maar ik moet er wel bij zeggen dat het afhankelijk is van wat je ermee doet. Ik doe er zelf vrij veel mee (Twitter, Facebook, Whatsapp, Swarm, mail)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Daantje »

De experia Z1 is dat niet dat toestel waarvan het scherm spontaan barst?

*roept Justin*
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Niek »

Nee, dat is de xperia Z
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Hainje »

Michael schreef:er was mij gisteren al aangeraden om een klacht in te dienen bij de nationale ombudsman. Helaas zeggen die dat ik eerst een klacht in moet dienen bij het CBR zelf. Maar daar heb ik geen vertrouwen in.
Gewoon indienen bij het CBR, dan kun je daarna verder gaan bij de Nationale Ombudsman.
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Suus »

Klachten moeten bij dat soort (semi-)overheidsinstellingen altijd eerst opschalen. Helaas is dat soms ook wel een probleem als je gevangen zit tussen twee ruziënde instanties.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Thom91 »

Niek schreef:Ik moet een nieuwe telefoon hebben, maar heb niet zo'n enorm budget. Ik loop te twijfelen tussen de samsung galaxy s4 en de sony xperia z1, wie heeft er ervaring met deze telefoons en welke zou ik kopen?
Een gebruikte iPhone
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Suus »

Ook een nieuwe iPhone 5S is nog relatief goedkoop in een abonnement te krijgen. Een of ander heel irritant telefoonbedrijf heeft elk reclameblok wel een spotje voor een 5S voor €32/maand.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door webguy »

Zorg alleen dat je geen 8GB versie krijgt (die is er iig wel voor de 5C), dat is troep.
Verder is een S4 een prima phone - ben zelf geen fan van de Samsung extra meuk, en Sony heeft daar ook een handje van. Sony maakt degelijke telefoons, Samsung is iets meer plastic.
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Niek »

Thom91 schreef:
Niek schreef:Ik moet een nieuwe telefoon hebben, maar heb niet zo'n enorm budget. Ik loop te twijfelen tussen de samsung galaxy s4 en de sony xperia z1, wie heeft er ervaring met deze telefoons en welke zou ik kopen?
Een gebruikte iPhone
fuck apple :mrgreen:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door deadlock »

Michael schreef:er was mij gisteren al aangeraden om een klacht in te dienen bij de nationale ombudsman. Helaas zeggen die dat ik eerst een klacht in moet dienen bij het CBR zelf. Maar daar heb ik geen vertrouwen in.
Dat heb je nog niet gedaan? En dan wel hier klagen? Teh fuck zeg.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door deadlock »

Alle Samsungs zijn fucking ruk, na een jaar kan je er helemaal niets meer mee, zelfs je reet afvegen is teveel gevraagd.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Niek »

Duidelijk :mrgreen:
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door marlies »

Bee schreef:Ook een nieuwe iPhone 5S is nog relatief goedkoop in een abonnement te krijgen. Een of ander heel irritant telefoonbedrijf heeft elk reclameblok wel een spotje voor een 5S voor €32/maand.
;(
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Hainje »

Alle reclames zijn bij voorbaat irritant. Gelukkig hebben we een muteknop op het toetsenbord zitten om het geluid van de radiostream uit te zetten. *O*
🍉
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Niek »

Gelukkig heb ik Chrome met Adblock plus. Al heb ik deze uitstaan voor ovinnederland.nl/* (A)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 49 gasten