OVer je reiservaringen in februari 2015

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door webguy »

Ik had de trein van 08:01 uit Arnhem - na een uur Wolfheze kwam er een Intercity uit Ede die richting Arnhem ging. Werk nu dus weer lekker thuis.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door Gekko123 »

Mijn reis naar Utrecht bleek vanochtend een gebed zonder end. Aan het begin leek het allemaal goed te gaan en kon ik mooi op tijd instappen te Den Haag Ypenburg. Vlak voor Gouda kwamen we echter voor een rood sein te staan. Uiteindelijk mochten we na pakweg 10 minuten weer verder. Aangekomen te Gouda bleek dat het daarvandaan een grote puinhoop was van uitvallende treinen etc. De trein waar ik uit kwam (sprinter Den Haag Centraal naar Gouda Goverwelle) mocht uiteindelijk wel door naar Goverwelle. Zelf had ik daar niks aan, aangezien ik naar Utrecht toe moest. De IC die klaar stond kon echter ook niet weg.

Om ongeveer kwart over 9 kwam dan eindelijk het bericht dat die trein in ieder geval tot Woerden zou gaan rijden. Na de omroep dat die trein zou gaan rijden stonden we echter nog een kwartier langs het perron. Vlak voor het daadwerkelijke vertrek kwam het advies dat reizigers naar Utrecht beter in Gouda konden blijven, aangezien de trein niet verder zou gaan dan Woerden. Zelf was ik een eigenwijze kwartel die lekker bleef zitten. Op die manier in een vrijwel lege trein naar Woerden gereisd. In Woerden lag het uiteraard ook volledig plat. De omroep op het station zweeg in alle talen, behalve dan het eeuwig herhalende bericht dat er door een storing aan de bediening van de seinen en wissels geen treinverkeer mogelijk was. We zouden via de omroep op de hoogte worden gehouden. Na een half uur kwam er dan eindelijk een omroep dat er twee treinen naar Utrecht zouden vertrekken. Enige minpunt was dat deze omroep pas te horen was nadat van beide treinen de deuren gesloten waren en dus wegreden. Beide leeg. Tegelijkertijd stond er op het andere perron een trein naar Den Haag Centraal. Daar had het personeel wel gewacht op de reizigers en dus vertrok die trein zitvol (met 10 bakken VIRM).

Na nog ruim een uur gewacht te hebben bleken er bussen te rijden, maar daar was niks over te horen op het station. Ik vernam het zelf pas nadat ik al de moed had opgegeven en ik besloten had om via een omweg maar naar huis terug te keren. Uiteindelijk maar via Wilnis en Amstelveen naar Schiphol gegaan om vanaf daar weer de trein naar huis te pakken. Ik checkte 375 minuten nadat ik vertrokken was weer uit op mijn beginstation...
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1130
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door Tochjo »

Vanochtend zoals gewoonlijk van Utrecht Terwijde naar Culemborg gereisd en niet al te lang geleden de omgekeerde reis gemaakt. Zonder centje pijn. Als jullie gewoon wat eerder op pad waren gegaan, was er niets aan de hand geweest 8-)
Hageneis
Berichten: 229
Lid geworden op: di 09 aug 2011, 16:39

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door Hageneis »

Nou, dat was weer een doorslaand succes, met 6 bakken VIRM in de 2652. Ik snap wérkelijk niet waarom er ruim 8 uur ná de storing een materieelprobleem moet zijn op een lijn die niet eens op Ut komt.

Maar per 1 januari wel weer de tarieven laten stijgen...
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door Michael »

Wellicht was het extra stel wat aan t2652 moest hangen niet op de juiste plaats vanwege de storing in Utrecht? Er zal heus wel een reden voor zijn die te verklaren is.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door Daniel »

Uiteraard ook handig om als er door een storing alleen sprinters rijden die in de kortst mogelijke samenstelling te laten rijden... Heb maar nieteens geprobeerd om de t5659 als alternatief te nemen gezien die met slechts een DDAR-3 gepland stond.

Bus 276 richting Amersfoort was in elk geval duidelijk populair, gelukkig kon ik al bij Rijnsweerd Noord overstappen vanuit bus 265 op een toen nog lege bus huiswaarts.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5822
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door isadora »

Wel een mooie kans eens (redelijk goeie) alternatieven uit te proberen.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door Daniel »

Tweede keer binnen een maand is wel wat veel. Maar inderdaad, mooie kans want sinds afgelopen jaar is de verbinding Kanaleneiland - Rijnsweerd een stuk vaker gaan rijden (6x/uur i.p.v. 2x/uur) en daar had ik tot een paar weken geleden nog geen profijt van gehad :P
(265 -> 276 was wel een heel strakke overstap trouwens: beide bussen kwamen tegelijk bij de halte waar ik overstapte aan)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door Wubbo »

Ik had vanochtend een afspraak in Rotterdam. Ik ben daar maar gebleven, en heb het gedoe met logistieke problemen na een duo defecte treinen niet afgewacht en heb een lift naar huis geregeld.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door Aking »

Dat kippeneindje kun je toch ook wel fietsen? :Y
VIRM
Berichten: 7602
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door VIRM »

Vanochtend met de sprinter van 07:32 (serie s3300) van Zaandam naar Schiphol. Aan het eind van de Hemboog mochten we wachten op een vertraagde trein (volgens mij een s2600 met iets van +6), waardoor mijn trein van +1 naar iets van +5 ging. Ik zag mijn aansluiting op Schiphol van 7 minuten naar 2 minuten gaan... Totdat we in de tunnel een wisseltje naar rechts opschoven: gespoorwijzigd van 4 naar 5. *O* De aansluitende IC van 07:57 reed dan wel weer met een kortere trein... Uiteindelijk met deze IC +8 opgelopen wegens een vertraagde Sprinter en een leegmat (ja, jargon in een omroep naar de reizigers toe) voor ons uit reden.

Op de terugweg was het een beetje een rommeltje. Ik had de IC van 17:03 uit Den Haag richting Leeuwarden. Een collega van mij appte dat zij in de sprinter op spoor 8 zat richting Leiden, aangezien er werd omgeroepen dat dit de enige trein richting Leiden was (wat dus totale onzin was...). Uiteindelijk haar uit haar Sprinter en in mijn IC geappt. :) De HC durfde op Leiden Centraal maar geen overstapinformatie te geven, omdat er van alles en nogwat met vertraging reed.
Onze aansluitende s3300 op Schiphol reed met een enkel SLT'tje, dus dat was weer lekker proppen. De machinist wist voor de Hemtunnel een leuk omroepje over het rode sein te doen: met een "we hebben het weer voor elkaar" was dit kennelijk zijn zoveelste rood sein voor vandaag. :mrgreen:
Beul van de blindegeleidelijn
Hageneis
Berichten: 229
Lid geworden op: di 09 aug 2011, 16:39

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door Hageneis »

Michael schreef:Wellicht was het extra stel wat aan t2652 moest hangen niet op de juiste plaats vanwege de storing in Utrecht? Er zal heus wel een reden voor zijn die te verklaren is.
De enige reden 8 uur nadat een probleem opgelost zou zijn kan alleen pure incompetentie zijn.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door AppleMoose »

Bewijs eerst maar eens dát het door de verstoring in Utrecht komt voor je een bedrijf weer gaat beschuldigen van "incompetentie". Wellicht was er een stel "gewoon" defect waardoor er slechts een Virm-zesje reed :idea:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Hageneis
Berichten: 229
Lid geworden op: di 09 aug 2011, 16:39

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door Hageneis »

Ronaldussen schreef:Bewijs eerst maar eens dát het door de verstoring in Utrecht komt voor je een bedrijf weer gaat beschuldigen van "incompetentie". Wellicht was er een stel "gewoon" defect waardoor er slechts een Virm-zesje reed :idea:
Tegen wie heb je het? Ik gaf alleen dat dat als het door de verstoring in Ut zou zijn, het incompotent zou zijn.
Er is überhaupt geen oorzaak gegeven, maar dat bijsturing in het algemeen faalt bij NS lijkt me evident. Anders was er vast wel een stel in Asd dat toch niet naar Ut kon aangekoppeld.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13186
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door Z2N »

Voor aankoppelen heb je alleen wel drie dingen nodig: tijd, ruimte en personeel. De stop op Amsterdam Centraal is vijf minuten, en om materieel bij te plaatsen is dit krap: als het viertje voorop zou moeten zou de machinist in vijf minuten moeten afbouwen, verhuizen en opbouwen in het nieuwe stel (dat is eigenlijk te kort), en als het stel achterop zou moeten zou het twee minuten hebben, zonder marge, om aan te koppelen, omdat het stel drie minuten achter die VIRM van de Watergraafsmeer moet komen. Bovendien moet er ook nog capaciteit zijn voor het verplaatsen van een stel,en moet er iemand gevonden worden die het stel kan verplaatsen naar het CS, en in de spits heb je al je personeel al nodig.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Hageneis
Berichten: 229
Lid geworden op: di 09 aug 2011, 16:39

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door Hageneis »

Z2N schreef:Voor aankoppelen heb je alleen wel drie dingen nodig: tijd, ruimte en personeel. De stop op Amsterdam Centraal is vijf minuten, en om materieel bij te plaatsen is dit krap: als het viertje voorop zou moeten zou de machinist in vijf minuten moeten afbouwen, verhuizen en opbouwen in het nieuwe stel (dat is eigenlijk te kort), en als het stel achterop zou moeten zou het twee minuten hebben, zonder marge, om aan te koppelen, omdat het stel drie minuten achter die VIRM van de Watergraafsmeer moet komen. Bovendien moet er ook nog capaciteit zijn voor het verplaatsen van een stel,en moet er iemand gevonden worden die het stel kan verplaatsen naar het CS, en in de spits heb je al je personeel al nodig.
Maar er was toch genoeg personeel? Ze konden namelijk niet naar Ut rijden.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door Michael »

Bij zo'n grote storing is het personeel vaak niet op de juiste plek. Dus kan het best zo geweest zijn dat er geen personeel voor was.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door Suus »

RET-personeel zal er wel zijn geweest in Amsterdam, dat is meestal lokaal personeel. Maar er wordt relatief weinig versterkt in Amsterdam, dat gebeurt meestal elders op de route van een trein, bij de s2600 bijvoorbeeld in Lelystad, Rotterdam en Roosendaal en alleen in Rotterdam zal er gisteren wat meer VIRM dan normaal hebben gestaan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13186
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door Z2N »

Hageneis schreef:
Z2N schreef:[Mijn eigen bericht]
Maar er was toch genoeg personeel? Ze konden namelijk niet naar Ut rijden.
Zoals ik uitlegde was personeel slechts één van de drie factoren die ik noemde, er moet ook wel een pad zijn om de trein in te leggen en er moet voldoende tijd zijn op Amsterdam Centraal om materieel bij te plaatsen. Dan had ik het nog niet eens over het beschikbaar zijn van materieel om de trein te versterken...
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door AppleMoose »

Hageneis schreef:
Ronaldussen schreef:Bewijs eerst maar eens dát het door de verstoring in Utrecht komt voor je een bedrijf weer gaat beschuldigen van "incompetentie". Wellicht was er een stel "gewoon" defect waardoor er slechts een Virm-zesje reed :idea:
Tegen wie heb je het?
Tegen jou dus. Mijn reactie kwam direct na die van jou en het gebruik van het woord incompetentie zou daar ook al op moeten wijzen.
Ik gaf alleen dat dat als het door de verstoring in Ut zou zijn, het incompotent zou zijn.
Lees even deze zin:
Hageneis schreef:Ik snap wérkelijk niet waarom er ruim 8 uur ná de storing een materieelprobleem moet zijn op een lijn die niet eens op Ut komt.
En deze:
Hageneis schreef:De enige reden 8 uur nadat een probleem opgelost zou zijn kan alleen pure incompetentie zijn.
Je spreekt hier niet over een vermoeden en/of over een "als", maar je geeft gelijk de storing in UT en de bijsturing daarvan de schuld van het feit dat er slechts een Virm 6 rijdt. Daarom mijn reactie, bewijs eerst maar eens dát het door de bijsturing/storing in UT komt voordat je zo gaat lopen roeptoeteren. Er zijn tal van oorzaken te bedenken waarom een trein niet met de geplande lengte rijdt.
Er is überhaupt geen oorzaak gegeven, maar dat bijsturing in het algemeen faalt bij NS lijkt me evident.
Als er geen oorzaak is gegeven, hoe weet je dan zo zeker dat het door de bijsturing komt?
Tevens ben ik het niet eens met je stelling. Nee, niet alles gaat goed bij de bijsturing, maar heel veel ook wel. Alleen merk je van dat laatste niets van (althans, niet direct...) en dat eerste wel. logisch dus dat het negatieve blijft hangen maar daarmee kun je niet zondermeer concluderen dat het over het algemeen faalt. Als bijsturing moet je met heel veel zaken rekening houden die ook elkaar negatief kunnen beïnvloeden. Die zaken zijn al genoemd dus dat ga ik niet nog een keer doen. Maar alles heeft dus zo z'n beperkingen en het is en blijft mensenwerk. Deze mensen moeten (zeker in geval van storing ter grootte van Utrecht) onder enorme tijdsdruk heel veel beslissingen nemen. Dat dan niet altijd de beste beslissingen worden genomen is dan een logisch gevolg. Natuurlijk moet je kijken waar en hoe het beter kan maar alles heeft wel een prijskaartje en als bijsturing ben je ook gewoon afhankelijk van factoren waar je weinig invloed op hebt (Beschikbaar materieel, personeel, sporen/trajecten die gebruikt kunnen worden etc.)
Anders was er vast wel een stel in Asd dat toch niet naar Ut kon aangekoppeld.
Blijkbaar dus niet of de mogelijkheden waren er niet om dat te kunnen doen zoals Z2N dat al duidelijk uitgelegd heeft.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
QReiziger
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 02 feb 2015, 21:17

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door QReiziger »

Begon vandaag lekker glibberig, met lijn 19. Hele reis stotterde de bus (bij het optrekken), alsof de buschauffeur wat grip op de weg wou, en kleine dotjes gas gaf... Vanaf Ringweg ging het steeds erger worden. Na Knobeldorffplein hield de bus het voor gezien... Nog even een vloek uitspreken op die stomme 'extra bussen', die je gewoon voorbij rijden, en verder gaan... Dus resultaat: NET optijd voor me examen... :d
Laatst gewijzigd door Gekko123 op di 03 feb 2015, 19:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: wiki-linkje toegevoegd om duidelijker te maken waar in Nederland dit was.
Hageneis
Berichten: 229
Lid geworden op: di 09 aug 2011, 16:39

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door Hageneis »

Ronaldussen schreef:
Hageneis schreef:
Ronaldussen schreef:Bewijs eerst maar eens dát het door de verstoring in Utrecht komt voor je een bedrijf weer gaat beschuldigen van "incompetentie". Wellicht was er een stel "gewoon" defect waardoor er slechts een Virm-zesje reed :idea:
Tegen wie heb je het?
Tegen jou dus. Mijn reactie kwam direct na die van jou en het gebruik van het woord incompetentie zou daar ook al op moeten wijzen.
Ik gaf alleen dat dat als het door de verstoring in Ut zou zijn, het incompotent zou zijn.
Lees even deze zin:
Hageneis schreef:Ik snap wérkelijk niet waarom er ruim 8 uur ná de storing een materieelprobleem moet zijn op een lijn die niet eens op Ut komt.
En deze:
Hageneis schreef:De enige reden 8 uur nadat een probleem opgelost zou zijn kan alleen pure incompetentie zijn.
Je spreekt hier niet over een vermoeden en/of over een "als", maar je geeft gelijk de storing in UT en de bijsturing daarvan de schuld van het feit dat er slechts een Virm 6 rijdt. Daarom mijn reactie, bewijs eerst maar eens dát het door de bijsturing/storing in UT komt voordat je zo gaat lopen roeptoeteren. Er zijn tal van oorzaken te bedenken waarom een trein niet met de geplande lengte rijdt.
Er is überhaupt geen oorzaak gegeven, maar dat bijsturing in het algemeen faalt bij NS lijkt me evident.
Als er geen oorzaak is gegeven, hoe weet je dan zo zeker dat het door de bijsturing komt?
Tevens ben ik het niet eens met je stelling. Nee, niet alles gaat goed bij de bijsturing, maar heel veel ook wel. Alleen merk je van dat laatste niets van (althans, niet direct...) en dat eerste wel. logisch dus dat het negatieve blijft hangen maar daarmee kun je niet zondermeer concluderen dat het over het algemeen faalt. Als bijsturing moet je met heel veel zaken rekening houden die ook elkaar negatief kunnen beïnvloeden. Die zaken zijn al genoemd dus dat ga ik niet nog een keer doen. Maar alles heeft dus zo z'n beperkingen en het is en blijft mensenwerk. Deze mensen moeten (zeker in geval van storing ter grootte van Utrecht) onder enorme tijdsdruk heel veel beslissingen nemen. Dat dan niet altijd de beste beslissingen worden genomen is dan een logisch gevolg. Natuurlijk moet je kijken waar en hoe het beter kan maar alles heeft wel een prijskaartje en als bijsturing ben je ook gewoon afhankelijk van factoren waar je weinig invloed op hebt (Beschikbaar materieel, personeel, sporen/trajecten die gebruikt kunnen worden etc.)
Anders was er vast wel een stel in Asd dat toch niet naar Ut kon aangekoppeld.
Blijkbaar dus niet of de mogelijkheden waren er niet om dat te kunnen doen zoals Z2N dat al duidelijk uitgelegd heeft.
Ik heb nooit de suggestie gegevens dat de te kleine t2652 kwam door de verstoring te Ut. Ik zei alleen dat *als* dat het geval zou zijn het incompetent zou zijn. Nu ik ik verder over nadenk en met de problemen van zondag in het achterhoofd durf ik hier nu best te zeggen dat het behoorlijk incompetent is van ProRail/NS.
- Zondag ging er dus al iets mis in het rekencentrum. Dat had zondagnacht uitgezocht kunnen en moeten worden. In ieder geval hadden er al IT-mensen klaar kunnen staan op maandagochtend om direct in te grijpen.
- Als de failover de dataoverdracht niet aankan is deze niet juist ontworpen en nooit afdoende getest.
- Als er (al dan niet logistieke) problemen zijn in Ut, waarom straalt dit dan af op de t2200 (reed helemaal niet) en de t2600 (reed met te weinig materieel). Die series komen helemaal niet in Ut.
- Als die series stiekem toch wel op een of andere manier verbonden zijn met Ut, dan geldt dat als er geen treinen *van* Ut kunnen komen, er dus ook geen treinen *naar* Ut kunnen. Je zou dan netto ongeveer hetzelfde materieel moeten hebben staan rondom Ut. Daarmee hadden t2200 en t2600 nog enigszins normaal kunnen rijden. Nu misten er 24 bakken per uur per richting tussen Ledn en Rtd, wat goed te merken was.

Even voor de beeldvorming: mijn Traject Vrij kost acht keer meer dan mijn abonnementen voor internet, televisie, vaste en mobiele telefonie bij elkaar! In vind het onacceptabel hoe makkelijk NS en ProRail zich hier vanaf denken te kunnen maken. Dit wordt van telco's ook niet geaccepteerd, dan komen Kassa en Radar wel in actie.
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5863
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door reisthijs »

Het is je misschien ontgaan dat er die dag ook een storing was tussen Delft en Rotterdam? Geen verband met Ut, wel invloed op s2200 en s2600...
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Hageneis
Berichten: 229
Lid geworden op: di 09 aug 2011, 16:39

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door Hageneis »

reisthijs schreef:Het is je misschien ontgaan dat er die dag ook een storing was tussen Delft en Rotterdam? Geen verband met Ut, wel invloed op s2200 en s2600...
Dat is mij inderdaad ontgaan. Alhoewel ik mijn voelsprieten volledig aan had wegens Ut.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: OVer je reiservaringen in februari 2015

Bericht door AppleMoose »

@Hageneis:
Lees deze zinnen nog eens rustig over:
Hageneis schreef: Ik snap wérkelijk niet waarom er ruim 8 uur ná de storing een materieelprobleem moet zijn op een lijn die niet eens op Ut komt.
Zie jij hier een als staan? Ik niet.
Hageneis schreef:De enige reden 8 uur nadat een probleem opgelost zou zijn kan alleen pure incompetentie zijn.
Zie jij hier als staan? Ik niet. Die "zou" is een beetje twijfelachtig, maar in combinatie met de eerste zin komt het toch over als een conclusie. Een verkeerde welteverstaan want de te kleine trein had waarschijnlijk te maken met een storing tussen Delft en Rotterdam en dus absoluut niet met de storing van UT. Je stelling dat NS incompetent is geweest omdat jouw trein, 8 uur nadat de storing in UT opgelost zou zijn, te klein was klopt dus niet.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast