Mea culpa

Hier worden eventuele richtlijnen en aankondigingen kenbaar gemaakt en eventueel besproken. De geldende richtlijnen zijn op de wiki zelf te vinden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Mea culpa

Bericht door fogeltje »

Hallo allemaal,

Ik ben Fogeltje, sommigen van jullie zullen mij misschien nog kennen. Ik ben de laatste maand erg onzichtbaar geweest ondanks alle omwentelingen die de wiki doormaakt. Hiervoor bied ik mijn nederige excuses aan. Ik had grote plannen voor mijn taak als wikibeheerder maar toen kwam er zoiets stoms als werk in de weg :') Vooral de laatste anderhalve maand was vrij druk. Komt ook bij dat mijn contract op 31 januari afliep en ik een tandje bij wilde zetten om zeker te mogen blijven (mission accomplished).

Het kwam het forum niet ten goede. Ik ben vooral de afgelopen weken amper op het forum geweest, hooguit om even een PM te lezen. Ik moet ook toegeven dat ik de draad inmiddels een beetje kwijt ben, want we hebben veel hooi op onze vork genomen (leermomentje: volgende keer iets minder tegelijk willen doen). Ik heb Frank dit weekend gezien en we hebben het ook kort over het forum gehad. Ik had vanavond gereserveerd om bij te lezen, maar ik slaap inmiddels alweer met de ogen open en heb nog iets van tien tabs open staan die gelezen moeten worden.

Ik wilde even een teken van leven geven om aan te geven dat ik er nog steeds ben en ook zeker mijn rol wil gaan spelen in dit proces. Maar ik moet er weer even in komen. Ik wil in ieder geval mijn dank uitspreken aan iedereen die hier tijd en energie insteekt. Ik heb al mooie dingen gezien. Ik zal mijn best doen dit weekend bij te gaan lezen (de avonden zitten inmiddels al vol gepland behalve vandaag). Als er concrete dingen zijn die mijn input zouden kunnen gebruiken, benader mij dan aub per PM of in dit topic.
"Een touringcar is geen bus"
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mea culpa

Bericht door Aking »

Schandalig! Gewoon ontslag nemen op je werk dus!
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Mea culpa

Bericht door fogeltje »

Top. Maak jij maandelijks een nog nader overeen te komen bedrag over op mijn bankrekening? :D Dan ga ik de hele dag busboekjes invoeren. :mrgreen:
"Een touringcar is geen bus"
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mea culpa

Bericht door Thom91 »

Nouja, ik vind ook wel dat je de goede prioriteiten gesteld hebt. Je baan is wat belangrijker dan dit natuurlijk :)
Komt wel goed schatje.
huibf
Donateur
Berichten: 4110
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Mea culpa

Bericht door huibf »

Ik begrijp eruit dat je mag blijven op je werk :-).
Proficiat.

ik ga morgen ook maar weer eens beginnen na een korte vakantie op onze overzeese medelanders.
en ja werk gaat ten koste van je hobby.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mea culpa

Bericht door Vinny »

Ik wil Fogeltje hartelijk bedanken voor zijn tomeloze inzet en harde werken voor het forum en de wiki. Hopelijk blijft zijn motivatie en werkkracht behouden. Pluim. *bus*
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mea culpa

Bericht door Aking »

fogeltje schreef:Top. Maak jij maandelijks een nog nader overeen te komen bedrag over op mijn bankrekening? :D Dan ga ik de hele dag busboekjes invoeren. :mrgreen:

Nader overeen te komen bedrag moet goedkomen :D
Ik heb alleen geen kut met bussen, dus als je dr spoorboekjes van maakt moet het vast goedkomen 8-)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten