1 Jaar OVNL

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

1 Jaar OVNL

Bericht door Fles »

Het topic waar gewone stervelingen ook in mogen schrijven! :lol: Ik heb er zin in iig. Wie komt er ook? :)
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door BR628 »

Lekker handig om in het betreffende topic te schrijven dat reacties meer dan welkom zijn, en het topic dan vervolgens wel op slot gooien :lol:

Overigens ben ik niet van de partij, heb al andere plannen dat weekend.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Fles »

Afbeelding
Stationsnaambord Kranenburg. Helaas ziet dit er wel erg nieuw/opgepoetst uit.
Te laat geweest? :shock:

18 augustus 2007:

Afbeelding
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Fles »

BR628 schreef:Lekker handig om in het betreffende topic te schrijven dat reacties meer dan welkom zijn, en het topic dan vervolgens wel op slot gooien :lol:
Dat kwam mee uit die quote van dat topic van Dubbele P denk ik ;)
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Ruben »

BR628 schreef:Lekker handig om in het betreffende topic te schrijven dat reacties meer dan welkom zijn, en het topic dan vervolgens wel op slot gooien :lol:
Dat zat in Dubbele P's bericht idd, reacties op de meeting mogen uiteraard hier dan. Betreffende topic daar zit op slot omdat het puur een mededeling is.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Fles »

Overigens heb ik me laten vertellen dat er ook in Groesbeek nog een bordje te halen is, maar ik kan daar nergens foto's van vinden :?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Fles »

Trouwens als ik op tijd ben met aanmelden mag je dat best ff bevestigen hoor NSR ;) :pos:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door ODRAIL »

Is het mischien ook mogelijk om een andere activiteit te organiseren in het midden van het land, iets wat centraal gelegen is? Dit is ivm mijn handicap voor mij niet doen en haalbaar qua reizen is soort activteit. :cry:

Gaarne een Reactie van de organisatie/beheer.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Wubbo »

Dat zullen we een volgende keer zeker doen! We hebben tenslotte leden uit het hele land, dus onze activiteiten komen ook door het hele land. Wat, hoe en wanneer weten we nog niet, maar het komt vast en zeker.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Ruben »

KM46 schreef:Is het mischien ook mogelijk om een andere activiteit te organiseren in het midden van het land, iets wat centraal gelegen is? Dit is ivm mijn handicap voor mij niet doen en haalbaar qua reizen is soort activteit. :cry:

Gaarne een Reactie van de organisatie/beheer.
Ik heb je even een PB gestuurd.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Fles »

Het is wel een stormlooptopic geworden :lol: Of ga ik zometeen in m'n uppie op die clubdraisine zitten? :shock:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Caspar »

Ik moet werken dan helaas.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door BR628 »

Houdt rekening met werkzaamheden a/h spoor tussen Ut en Ah dat weekend! Dit aangezien ICE/CNL over Vl gaat dan.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Wubbo »

Als er werkzaamheden tussen Ut en Ah zijn, wordt de ICE via Ht-Ah geleid (en niet via Vl). Werkzaamheden bij Zevenaar of Emmerich zijn dus waarschijnlijker.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door BR628 »

Mwah, dat is een beetje verleden tijd als ik het zo hoor. Binnenkort zijn er ook werkzaamheden tussen Ut en Ed en gaat men ICE en CNL omleiden via de Kippenlijn, ja je leest het goed. Toen ik vervolgens vroeg waarom dan niet via Ht, gaf men als antwoord dat men af wil van het kopmaken in Ht...
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Ruben »

Dat ding is toch al vaker over de kippenlijn gegooid, lijntje is niet voor niets ooit geëlectrificeerd.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Wubbo »

Asd-Ah via Ltn is ook veel sneller dan via Ht.
Dat weekend zijn er inderdaad werkzaamheden tussen Dvn en Zv. Rondom Ah zijn ook werkzaamheden, maar die beperken zich tot enkelspoor rijden tussen Ah en Wf (s7500 opgeheven, s3000 neemt stops over in gewijzigde dienstregeling) en een opgeheven s3000 tussen Ah en Nm.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Fles »

Wubbo schreef:Asd-Ah via Ltn is ook veel sneller dan via Ht.
Ja ho ff, wel Asd - Ut - Ah gaarne :o
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Wubbo »

BR628 schreef:Binnenkort zijn er ook werkzaamheden tussen Ut en Ed en gaat men ICE en CNL omleiden via de Kippenlijn, ja je leest het goed.
Wanneer is dit eigenlijk? Ik zit een beetje te zoeken op de HiSpeed-site, maar kan er niks over vinden?
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door MdJ »

Via Hvs-Utm-Ah geen optie? Dat staat iig op somda...
Bij twijfel: gebruik beton.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door mb90 »

Wubbo schreef:
BR628 schreef:Binnenkort zijn er ook werkzaamheden tussen Ut en Ed en gaat men ICE en CNL omleiden via de Kippenlijn, ja je leest het goed.
Wanneer is dit eigenlijk? Ik zit een beetje te zoeken op de HiSpeed-site, maar kan er niks over vinden?
Ik gok het weekend van 21 en 22 maart, omdat dan de ICE (CNL is nog niet bekend op de HiSpeed-site) vanuit Duitsland naar Amsterdam niet in Utrecht naar in Hilversum stoppen. Jammergenoeg dus niet naar Duitsland.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Fles »

Mag de topictitel gewijzigd worden in "Werkzaamheden in het weekend van 1 jaar en een week OVNL"? Thx :pos:

ja, ik weet dat ik dat zelf kan ;)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Meltrain »

Terug on topic dan maar: ik ga ook mee. :D
Wie nog meer? :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Vinny »

Ik denk nog na :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: 1 Jaar OVNL

Bericht door Ruben »

Ik ga morgen een (eerste) reservering plaatsen omdat het een populaire attractie is, en sowieso is binnen die eerste bestelling nog plek over voor extra fietsers / lifters. ;)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten