[MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gideon
Berichten: 333
Lid geworden op: ma 05 aug 2013, 12:22
Locatie: Rotterdam Oost
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Gideon »

deadlock schreef:Ik snap niet helemaal hoe je dat moet oefenen, kan je dat uitleggen?
de meeste geval word bijverkoop vergeten, daarom moet je jezelf aanleren om te vragen wilt u een menu als een gast een broodje wilt en als het kan groot.
andera iets extra waar de gaat eerst niet voor kwam.
Met vriendelijke groet,

Gideon.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door deadlock »

Maar dat is toch hetzelfde als je handen wassen na het plassen? Dat doe je gewoon, daar valt toch niets aan te oefenen?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gideon
Berichten: 333
Lid geworden op: ma 05 aug 2013, 12:22
Locatie: Rotterdam Oost
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Gideon »

deadlock schreef:Maar dat is toch hetzelfde als je handen wassen na het plassen? Dat doe je gewoon, daar valt toch niets aan te oefenen?
Er zijn nog steeds mensen die niet hun hansen wassen. Ik praat nu over buiten McDonalds
Met vriendelijke groet,

Gideon.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door deadlock »

Ja dat weet ik wel maar dat zijn ransbakken. Ik heb het over oefenen van dingen die je verteld worden door de baas. Dat je een paar keer patat of burgers laat aanbakken, soit, maar dat je niet kan onthouden nadat het je één keer is verteld dat je moet vragen of een klant X erbij wil als ze Y bestellen dat is toch gewoon een teken van IQ onder 60?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door deadlock »

Helemaal als je zonder te blikken of blozen wel de complete dienstregeling van een concessiegebied uit je hoofd kan opdreunen...
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Karl »

Hebben ze geen kassa's die dat weergeven? Bij callcenters krijg je precies zo'n berichtje van zeg nu "Tot ziens meneer X" of "Fijn weekend mevrouw Y"...
Het is een spectrum.
Gideon
Berichten: 333
Lid geworden op: ma 05 aug 2013, 12:22
Locatie: Rotterdam Oost
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Gideon »

Dat hebben we niet. Wel zegt de kassa je bent de saus bij de nuggeds vergeten aan te slaan of iets van een menu
men zecht het wel bij een SOC als feedback. Je vergeet de bijverkoop
Met vriendelijke groet,

Gideon.
Etienne
Donateur
Berichten: 7941
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Etienne »

Het viel me eind vorige maand op dat de kassa's bij de vestigingen van Berkel en Rodenrijs en Rijswijk aangepast zijn. Eerst bestel je bij een kassa wat je wil hebben en betaalt dan. Dan krijg je een bonnetje, waarop een nummer staat. En met dat nummer kun je jouw eten links van de kassa's afhalen als het klaar is.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gideon
Berichten: 333
Lid geworden op: ma 05 aug 2013, 12:22
Locatie: Rotterdam Oost
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Gideon »

Etienne schreef:Het viel me eind vorige maand op dat de kassa's bij de vestigingen van Berkel en Rodenrijs en Rijswijk aangepast zijn. Eerst bestel je bij een kassa wat je wil hebben en betaalt dan. Dan krijg je een bonnetje, waarop een nummer staat. En met dat nummer kun je jouw eten links van de kassa's afhalen als het klaar is.
Dat is de nieuwe systeem ja. Bij de Easy kiosk gebeurde dit al. In Rotterdam heb ik er 1 in een filiaal ten Zuid Plein gezien.
Als ik het goed heb word hier je broodje pas gemaakt als jij hem besteld. Dan duurt dan wat langer.
Alleen het is wel wat lekkerder, dat vind ik dan.
Met vriendelijke groet,

Gideon.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door MdJ »

deadlock schreef:maar dat je niet kan onthouden nadat het je één keer is verteld dat je moet vragen of een klant X erbij wil als ze Y bestellen dat is toch gewoon een teken van IQ onder 60?
Automatische piloot. Ik kan zonder blikken of blozen goedenmiddag om 8:00u 'sochtends zeggen. Of om 14:00u nog Goedemorgen. Vooral als ik op de automatische piloot zit, dan denk ik echt niet meer over alles exact na. (En dan praat ik ook buiten de MD om)
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Meltrain »

Gideon schreef: Dat is de nieuwe systeem ja. Bij de Easy kiosk gebeurde dit al. In Rotterdam heb ik er 1 in een filiaal ten Zuid Plein gezien.
Als ik het goed heb word hier je broodje pas gemaakt als jij hem besteld. Dan duurt dan wat langer.
Alleen het is wel wat lekkerder, dat vind ik dan.
Hier (en in 5 andere vestigingen) was het ook al mogelijk om een glutenvrije Hamburger, Cheeseburger en Quarter Pounder te bestellen.
Enig idee of dat inmiddels op meer plekken is?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gideon
Berichten: 333
Lid geworden op: ma 05 aug 2013, 12:22
Locatie: Rotterdam Oost
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Gideon »

Iemand die me een antwoord geef waarmee ik kan.
MdJ schreef:
deadlock schreef:maar dat je niet kan onthouden nadat het je één keer is verteld dat je moet vragen of een klant X erbij wil als ze Y bestellen dat is toch gewoon een teken van IQ onder 60?
Automatische piloot. Ik kan zonder blikken of blozen goedenmiddag om 8:00u 'sochtends zeggen. Of om 14:00u nog Goedemorgen. Vooral als ik op de automatische piloot zit, dan denk ik echt niet meer over alles exact na. (En dan praat ik ook buiten de MD om)
Buiten dat, ik heb ook eens 3 keer goede middag gezegd terwijl het 18.00 was geweest.
Ben trouwens niet de enige die het vergeet, kijk maar eens rond en tel hoe vaak het voorkomt.
Wilt u dat voor zoveel of wilt u geen grootte menu, kost maar €0.75 extra(tenzij het duurder is geworden XD)
Met vriendelijke groet,

Gideon.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Meltrain »

Het is dus wel duidelijk dat MCD zich niks heeft aangetrokken van de film Super Size Me. :?
Laatst gewijzigd door Meltrain op zo 15 feb 2015, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gideon
Berichten: 333
Lid geworden op: ma 05 aug 2013, 12:22
Locatie: Rotterdam Oost
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Gideon »

Meltrain schreef:
Gideon schreef: Dat is de nieuwe systeem ja. Bij de Easy kiosk gebeurde dit al. In Rotterdam heb ik er 1 in een filiaal ten Zuid Plein gezien.
Als ik het goed heb word hier je broodje pas gemaakt als jij hem besteld. Dan duurt dan wat langer.
Alleen het is wel wat lekkerder, dat vind ik dan.
Hier (en in 5 andere vestigingen) was het ook al mogelijk om een glutenvrije Hamburger, Cheeseburger en Quarter Pounder te bestellen.
Enig idee of dat inmiddels op meer plekken is?
Dat zou ik zou gouw niet weten, dat heb ik nog niet gehoord bij de filiaal(en) waar ik werk en kan werken.
Zelf denk ik dat het vaak niet kan om de volgende reden(maar dat is mijn mening) ''Is er vraag na?''
Ik vraag me alleen af als je aparte apparatuur moet aanschaffen voor het broodje.
Meltrain schreef:Het is dus wel duidelijk dat MCD zich niks heeft aangetrokken van de film Supersize Me. :?
Hoe bedoel je dat?
Met vriendelijke groet,

Gideon.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Meltrain »

Zie Wikipedia.
Het gaat me dan vooral om het punt dat iemand die een menu bestelt, alsnog gevraagd wordt om een groot menu te bestellen. :?
(Überhaupt het hele concept van bijverkoop mag worden afgeschaft in mijn ogen.)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gideon
Berichten: 333
Lid geworden op: ma 05 aug 2013, 12:22
Locatie: Rotterdam Oost
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Gideon »

Meltrain schreef:Zie Wikipedia.
Het gaat me dan vooral om het punt dat iemand die een menu bestelt, alsnog gevraagd wordt om een groot menu te bestellen. :?
(Überhaupt het hele concept van bijverkoop mag worden afgeschaft in mijn ogen.)
Over het eten heb ik wat gemende gevoelens, maar hier verschilt de mening.
Bijverkoop word overal gedaan en dit is alleen om extra omzet te maken.
Als je kijkt wat de doel van een ondernemer is is dat een band maken met een klant en vooral om geld te verdienen.
Dit is in elk branch en elk bedrijf, alleen hoe een bedrijf zijn retailinstrument gebruikt is vaak wel anders
Met vriendelijke groet,

Gideon.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Thom91 »

Hypocriete film natuurlijk, wie gaat er dag in dag uit drie maaltijden verorberen bij de McDonalds.. :roll:
Komt wel goed schatje.
Gideon
Berichten: 333
Lid geworden op: ma 05 aug 2013, 12:22
Locatie: Rotterdam Oost
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Gideon »

Thom91 schreef:Hypocriete film natuurlijk, wie gaat er dag in dag uit drie maaltijden verorberen bij de McDonalds.. :roll:
Daar zit ik vaak mee en nog wat andere dingen als het gaat om dingen kopen, gebruiken en eten.
Met vriendelijke groet,

Gideon.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Meltrain »

Thom91 schreef:Hypocriete film natuurlijk, wie gaat er dag in dag uit drie maaltijden verorberen bij de McDonalds.. :roll:
Hypocriet vind ik een te sterke bewoording, maar onrealistisch is de film zeker, dat ben ik met je eens.
Het ging mij dan ook alleen om het gedeelte over bijverkoop.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door deadlock »

Meltrain schreef:Zie Wikipedia.
Het gaat me dan vooral om het punt dat iemand die een menu bestelt, alsnog gevraagd wordt om een groot menu te bestellen. :?
(Überhaupt het hele concept van bijverkoop mag worden afgeschaft in mijn ogen.)
Bullshit, als ik aan jou vraag of ik je dood zal schieten zeg je toch ook geen ja, beetje zelfredzaamheid. Ga dan niet naar zo'n tent want het is simpelweg een omzetverhogend iets. Bijverkoop is echt totaal nul op aan te merken.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Suus »

Willen jullie er nog een lekkere portie kipnuggets bij voor slechts twee euro's. Lekker sausje erbij, genieten maar! :D :D

Hoppa, twaalf doosjes in een uur :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gideon
Berichten: 333
Lid geworden op: ma 05 aug 2013, 12:22
Locatie: Rotterdam Oost
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Gideon »

Bee schreef:Willen jullie er nog een lekkere portie kipnuggets bij voor slechts twee euro's. Lekker sausje erbij, genieten maar! :D :D

Hoppa, twaalf doosjes in een uur :mrgreen:
Dat is wat, maar dat drankje voor slechts €1,00, daar kan je geen nee tegen zegen? *O*
Met vriendelijke groet,

Gideon.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Michael »

Alleen kan dat vanaf dinsdag niet meer want dan zijn de 6 kipnuggets geen euroknaller meer.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Daantje »

Meltrain schreef:
Gideon schreef: Dat is de nieuwe systeem ja. Bij de Easy kiosk gebeurde dit al. In Rotterdam heb ik er 1 in een filiaal ten Zuid Plein gezien.
Als ik het goed heb word hier je broodje pas gemaakt als jij hem besteld. Dan duurt dan wat langer.
Alleen het is wel wat lekkerder, dat vind ik dan.
Hier (en in 5 andere vestigingen) was het ook al mogelijk om een glutenvrije Hamburger, Cheeseburger en Quarter Pounder te bestellen.
Enig idee of dat inmiddels op meer plekken is?
Voor echt glutenvrij moet je aparte apparatuur en keukengereedschap hebben en moet het personeel ook tussentijds handen wassen, etc. Ik zou het zelf niet echt vertrouwen.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Thom91 »

Michael schreef:Alleen kan dat vanaf dinsdag niet meer want dan zijn de 6 kipnuggets geen euroknaller meer.
WAT!?!?! JE MAAKT EEN GRAPJE.

Wat een kutidee van de McDo. Kutste idee sinds ooit.
Komt wel goed schatje.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 77 gasten