Mag ik even kwijt #172

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door deadlock »

Ik wil potstro eten na het kijken van NTR zojuist.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door ODRAIL »

Michael schreef:Vandaag is Carnaval begonnen en het mag gauw weer voorbij zijn. vanaf morgen 3 nachtdiensten achter elkaar. Ik ben dinsdag zo dood als een pier denk ik.
Sterkte :? :wink: .

Mocht gisteravond helpen bij de carnavalsavond in het verpleeghuis waar ik vrijwilligerswerk doe. Het was erg gezellig.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door marvinkok »

Carnaval staat ook hier garant voor gezelligheid... Collega moest gisteren voor de laatste rit Haaksbergen-Hengeleo vv zijn bus nog omruilen omdat ie lekker ondergekotst was. Op tafel lag een mooi boekwerk met alle omleidingen en aankondigingen vanwege de optochten die elk gehucht hier zo'n beetje heeft. alles bij elkaar een kleine 30 pagina's voor het weekend... I kmag vanmiddag nog richting Oldenzaal, dus dat zal wel weer gezellig worden :')
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door MdJ »

Vandaag echt schofterig veel geld moeten vragen voor een bosje rode rozen. €2,50 voor een roos die normaal gesproken €0,75 maximaal mogen kosten... En was het nieteens topkwaliteit... (dan had het 4,= moeten kosten)

Gelukkig doen wij niet aan Valentijn :)
Bij twijfel: gebruik beton.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door deadlock »

marvinkok schreef:Carnaval staat ook hier garant voor gezelligheid... Collega moest gisteren voor de laatste rit Haaksbergen-Hengeleo vv zijn bus nog omruilen omdat ie lekker ondergekotst was. Op tafel lag een mooi boekwerk met alle omleidingen en aankondigingen vanwege de optochten die elk gehucht hier zo'n beetje heeft. alles bij elkaar een kleine 30 pagina's voor het weekend... I kmag vanmiddag nog richting Oldenzaal, dus dat zal wel weer gezellig worden :')
Loop niet zo te huilen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door ODRAIL »

MdJ schreef:Vandaag echt schofterig veel geld moeten vragen voor een bosje rode rozen. €2,50 voor een roos die normaal gesproken €0,75 maximaal mogen kosten... En was het nieteens topkwaliteit... (dan had het 4,= moeten kosten)

Gelukkig doen wij niet aan Valentijn :)
Tsja valentijnsdag is nu eenmaal een commercieel gebeuren :wink: .
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door deadlock »

Michael schreef:Vandaag is Carnaval begonnen en het mag gauw weer voorbij zijn. vanaf morgen 3 nachtdiensten achter elkaar. Ik ben dinsdag zo dood als een pier denk ik.
Iedereen op aarde weet precies wat voor werktijden jij hebt en hoe zwaar je dat vindt als ze deze topicreeks lezen.
Mijn advies; stop met klagen óf zoek ander werk. Serieus, NIEMAND zit te wachten op dit gezever. En dat zeg ik omdat het structureel is, niet incidenteel, je bent altijd aan het zeiken over je werktijden en -dagen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Fles »

deadlock schreef:
Michael schreef:Vandaag is Carnaval begonnen en het mag gauw weer voorbij zijn. vanaf morgen 3 nachtdiensten achter elkaar. Ik ben dinsdag zo dood als een pier denk ik.
Iedereen op aarde weet precies wat voor werktijden jij hebt en hoe zwaar je dat vindt als ze deze topicreeks lezen.
Mijn advies; stop met klagen óf zoek ander werk. Serieus, NIEMAND zit te wachten op dit gezever. En dat zeg ik omdat het structureel is, niet incidenteel, je bent altijd aan het zeiken over je werktijden en -dagen.
Neeheej. Dan hebben we nooit meer good laughs over sundaemachines die bij het reinigen ineens uit zichzelf in een miljard stukken op de grond gaan liggen en zo :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Fles »

OMG IK KWOOT DE LAATSTE REACTIE
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door deadlock »

Ban!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Geert »

MdJ schreef:
Ardan schreef:Hier? De forumstelletjes vast wel :P Hoeveel zijn dat er? Ik ken er sowieso drie maar ik twijfel over een vierde.
Drie? Ik kom net tot een..(als je niet-actieve gebruikers niet meerekend)
Alleen al in het beheerteam zijn er twee forumstelletjes ;)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Meltrain »

Eentje is oud-beheerder toch? :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Obus
Berichten: 1111
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 13:14

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Obus »

Hèhè, ik ben weer op Hollandse gronden. Gaap. Nu een weekje genieten van verlof.
De mortuis nil nisi bene
baladid
Berichten: 1520
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door baladid »

... dat ik over een half uur een karnavalsoptocht voor de deur heb?
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Suus »

Ik zat gisteren in een trein vol carnavalskinderen uit Osnabrück. Ik dacht dat ik noordelijk genoeg in Duitsland was om die mensen te vermijden (Münsterland is nog gevaarlijk, maar Rheine blijkt veilig)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Geert »

Meltrain schreef:Eentje is oud-beheerder toch? :wink:
Yep ;)
baladid
Berichten: 1520
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door baladid »

Osnabrück en Braunschweig zijn de grootste carnavalsplaatsen in Nedersaksen. De optocht in Braunschweig is zelfs na Keulen, Düsseldorf en Mainz de op drie na grootste optocht. Normaliter dan, omdat dit jaar is ie twee uur voor begin vanwege terrordreiging afgezegt.
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
chemie
Berichten: 672
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 12:01

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door chemie »

Obus schreef:Hèhè, ik ben weer op Hollandse gronden. Gaap. Nu een weekje genieten van verlof.
Welkom terug, hoe was het in Japan? :)
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Vinny »

KM46 schreef:
MdJ schreef:Vandaag echt schofterig veel geld moeten vragen voor een bosje rode rozen. €2,50 voor een roos die normaal gesproken €0,75 maximaal mogen kosten... En was het nieteens topkwaliteit... (dan had het 4,= moeten kosten)

Gelukkig doen wij niet aan Valentijn :)
Tsja valentijnsdag is nu eenmaal een commercieel gebeuren :wink: .
Natuurlijk is Valentijnsdag een commercieel gebeuren. :') Mooi stukje extra omzet voor de meeste winkels, die het dezer dagen toch al moeilijk hebben. Ik snap dit soort gezeik dan ook oprecht niet. Maar dat komt vast van dezelfde lui die vinden dat openbaar vervoer ook gratis moet zijn en zo. We leven nu eenmaal niet in een utopie, maar in een maatschappij waar dingen geld kosten.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Michael »

Ik ga lekker makkelijk doen vandaag: Ik moet van 19:00 tot 5:00 werken en de eerste bus morgenochtend naar huis gaat 5:44. Dus ik ga lekker met de bus naar het werk en morgenochtend weer met de bus terug.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door AppleMoose »

Uiteraard is Valentijnsdag een commercieel gebeuren, maar het fijne is, je hoeft er niet aan mee te doen ;)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Ardan »

Het jaarlijkse gezwijmelbombardement op facebook viel gelukkig dit jaar alleszins mee :Y
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13177
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Z2N »

Lekker weekendje achter de boeg: niet minder dan 1013,4 kilometer over Nederlands spoor gereisd! *O*
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Hainje »

achter de rug of voor de boeg* :P
🍉
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door AppleMoose »

Heeft de Doetinchemse centrummanager (hoe verzin je het... :') ) stage gelopen in Groningen?
Ook hij pleit nu voor een kabelbaan in de stad, evenals een trambaan en nog meer onzinnige geldverslindende dingen :')

zie hier

(Ik vond het niet echt zinnig om een eigen topic daarvoor te openen...)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 26 gasten