Mag ik even kwijt #14

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Ruben »

Fles schreef:
NS-Reiziger schreef:als vanouds. ;)
Nog geen jaar onderweg :lol: ;)
Tsja dat wij nou niet brallen met een oprichtingsdatum, beetje sarcasme mag best op z'n tijd. :P
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Karl »

Aan ProRail heb je echt helemaal niets als je niemand kent binnen ProRail, wat een prutstelefonisten heeft men daar in dienst. :roll:

Na drie keer bellen was men niet in gesprek (hoe kan een organisatie a ProRail in gesprek zijn?!) en nam er zo'n mens op, ik wilde een keer met iemand spreken (afspraak maken voor interview) die gaat over nieuwe stations(ideeën), maar

"daarvoor gaat u naar de site, http://www.prorail.nl, en vult u - onder contact - het contactformulier in", ja, ik ben toch geen debiel, ik weet heus wel dat de site prorail.nl is (hoe kom ik anders aan dit nummer?) dus dat hoef je echt niet zo expliciet te noemen en ik wil interactie met zo'n persoon en vervolg vragen kunnen stellen.

"dan vult u dus het formulier in, want zo werken wij, en dan worden de vragen binnen de organisatie uitgezet, wanneer had u antwoord willen hebben", dus ik wil bijna zeggen, maar zo werk ik niet en vraag of mijn wens invloed heeft op de responstijd, maar dat is niet het geval, als ik het binnen enkele weken wil hebben dan is 't al vrij laat. De vragen worden centraal verzameld om te weten wat er in de maatschappij leeft. Flikker toch een eind op.

Na gevraagd te hebben of ik toch geen naam kon hebben van iemand werd er geantwoord: "onze mensen hebben het echt heel druk, dus ze kunnen niet zomaar een uurtje vrij maken voor één of andere afstudeerder". Wat een klets, dat kan jij zeker voor alle duizend mensen bepalen. Zijn druk zeker met de treindienstleiders Amf aan 't opleiden.

En het stomme is dat mensen binnen ProRail best enthousiast kunnen zijn en alle tijd voor je vrij willen maken als je met een leuk idee komt en gemotiveerd bent. :roll:

:evil: :evil: :evil: :evil:

Ook nog typisch, nog tien gemeentes gebeld en de persoon die ik wilde hebben was altijd - bij alle gevallen - in 'overleg'. Typerend.
Het is een spectrum.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door webguy »

Karl schreef:Ook nog typisch, nog tien gemeentes gebeld en de persoon die ik wilde hebben was altijd - bij alle gevallen - in 'overleg'. Typerend.
Je weet toch dat dat betekend dat ze koffie aan het drinken zijn...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Suus »

Je moet het in dat soort gevallen, ook in het bedrijfsleven, vaak hebben van connecties. Overigens, ook op het ministerie van Defensie hebben ze erg goede koffieautomaten :pos:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Justin »

Zucht, ik wou dat accu's van laptops heel lang mee konden gaan. Rij nu net Mechelen uit met de t9314 en heb nog maar 6 minuten stroom (en 6 minuten internet over)... en geen stopcontact in de buurt :(.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Fles »

Karl schreef: [lap tekst]
Ik wilde eigenlijk op deze post reageren, maar ik moet nu in overleg. Dien maar even een formuliertje in :pos:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door webguy »

Ah, heerlijk soms fietsen... K mocht vandaag iig het fietspad van dichterbij bekijken: op mn gezicht, handen en knie schaafwonden en een oog dat beetje dik is :P Erg fijn. K was onderweg naar het station in Arnhem, en ik kon van de mensen om me heen zakdoekjes en een spiegeltje lenen, waardoor het gelukkig er minder erg uit zag. Mja, nu dus ff rustiger aan ;)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Geert »

Ai :(
Was het glad ofzo?
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door JeePee »

Thuiswerken, heerlijk is dat toch :)
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13546
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Wubbo »

Ik. Verveel. Me.

Heerlijk, voor de tweede dag achter elkaar liggen de systemen plat en kan ik helemaal niks op mijn werk.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Daniel »

Kan me voorstellen dat dat frustrerend is ja...

Minstens zo frustrerend: moet nog iets doen wat toch wel redelijk belangrijk is, maar slechts de helft van wat ik er voor nodig heb is aanwezig. Het ontbrekende zou ik begin deze week ontvangen, maar we zijn nu toch al 1 uur en 45 minuten in de tweede helft van de week beland en het is er nog niet.
Het moet notabene helemaal van Waalwijk naar Utrecht komen, wat een afstand he :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Daan »

Goh jongens, het lijkt mijn school wel :mrgreen:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Geert »

Eigenlijk is je school heel goed. Ze bereiden je perfect voor op het werkende leven :mrgreen:
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door tsov »

God straft onmiddellijk, zeggen ze wel eens. Nou dat heb ik gemerkt... Had al een beetje een ongeluksmorgen, had me verslapen, omdat ik de wekker uitdrukte in plaats van op snooze. Had dus de pont gemist en had de volgende pont, die niet achter het CS aankomt, maar iets ten westen (bij de Tasmanstraat voor de bekenden :wink: ) Toen ik daar vanaf fietste zag ik de brug in de Van Diemenstraat opengaan, dus besloot om te fietsen via het Nassauplein. Omdat ik al laat was, schoot ik snel de kruising over (door rood) en daar stond een agent... :x Ik ben normaal één van die drie Amsterdammers die niet door rood fietst, maar nu deed ik het een keer wel en dat heb ik gemerkt... :lol:
€60,- lichter... :o
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door M57 »

Wubbo schreef:Ik. Verveel. Me.

Heerlijk, voor de tweede dag achter elkaar liggen de systemen plat en kan ik helemaal niks op mijn werk.
Bij mij op m'n stage werd er vandaag serieus gevingerverfd. :shock:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Stefan »

tsov schreef:God straft onmiddellijk, zeggen ze wel eens. Nou dat heb ik gemerkt... Had al een beetje een ongeluksmorgen, had me verslapen, omdat ik de wekker uitdrukte in plaats van op snooze. Had dus de pont gemist en had de volgende pont, die niet achter het CS aankomt, maar iets ten westen (bij de Tasmanstraat voor de bekenden :wink: ) Toen ik daar vanaf fietste zag ik de brug in de Van Diemenstraat opengaan, dus besloot om te fietsen via het Nassauplein. Omdat ik al laat was, schoot ik snel de kruising over (door rood) en daar stond een agent... :x Ik ben normaal één van die drie Amsterdammers die niet door rood fietst, maar nu deed ik het een keer wel en dat heb ik gemerkt... :lol:
€60,- lichter... :o
Bij mijn school staan er altijd agenten heel 'onopvallend' achter de tramabri's de zogenaamde 'roodlichtlopers' te spotten. :') Als je er alleen al aan denkt staan ze zo ongeveer al in je nek te hijgen. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Fles »

M57 schreef:
Wubbo schreef:Ik. Verveel. Me.

Heerlijk, voor de tweede dag achter elkaar liggen de systemen plat en kan ik helemaal niks op mijn werk.
Bij mij op m'n stage werd er vandaag serieus gevingerverfd. :shock:
Ja, en ik werk voor Veolia :P
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Karl »

Veolia, werken... ;)
Het is een spectrum.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Fles »

http://forum.fok.nl/topic/1262850/6/50#66706112

:lol: Weet er iemand een oplossing? :D een blauwe loc vanmiddag 1430 @Zl "rond, overal even hoog, erg blauwig" Maar een ERS 66, een ACTS 58 en een Vossloh G2000 zijn het blijkbaar allemaal niet :lol: 1200 en v100 ook niet. Iemand nog een idee? :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Fles »

Oh ja, en ik haat vrouwen :lol: maar echt nieuw is dat ook niet :)
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door M57 »

met zo'n attitude wordt het ook niks he :lol:
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door JeePee »

Fles schreef:Oh ja, en ik haat vrouwen :lol: maar echt nieuw is dat ook niet :)
Watskeburt met je Finse taxibabe? Haat je die ook al?? :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Fles »

M57 schreef:met zo'n attitude wordt het ook niks he :lol:
Hou op zeg. Gewoon wat ik dagelijks tegenkom, mijn lijden is met geen pen te beschrijven :(
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Fles »

JeePee schreef:
Fles schreef:Oh ja, en ik haat vrouwen :lol: maar echt nieuw is dat ook niet :)
Watskeburt met je Finse taxibabe? Haat je die ook al?? :P
Die heb ik later nogeens gemaild. Nooit meer wat van gehoord. Perfide serpent. Should've known though.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Ruben »

Van die lange afstandsrelaties is ook niks, moet je weer op TV komen in All you Need is love kerstedities enzo, nee.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 161 gasten