[MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gideon
Berichten: 333
Lid geworden op: ma 05 aug 2013, 12:22
Locatie: Rotterdam Oost
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Gideon »

Voor echt glutenvrij moet je aparte apparatuur en keukengereedschap hebben en moet het personeel ook tussentijds handen wassen, etc. Ik zou het zelf niet echt vertrouwen.
Zeker, er zijn soms van die mensen die het hun niet interesseren. Dat is overal het geval.
Thom91 schreef:
Michael schreef:Alleen kan dat vanaf dinsdag niet meer want dan zijn de 6 kipnuggets geen euroknaller meer.
WAT!?!?! JE MAAKT EEN GRAPJE.

Wat een kutidee van de McDo. Kutste idee sinds ooit.
Taal XD. Dit veranderd altijd, zo was de Sundeau ook een tijdje uit de euroknaller.
Met vriendelijke groet,

Gideon.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Thom91 »

Men, ik kan me geen periode meer herinneren waarin het niet een euroknaller was.. :|
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Suus »

Het is behoorlijk lang zo geweest en ook een heel fijn product voor de bijverkoop, een kleine frisdrank is moeilijk bij te verkopen bij een menu maar kipnuggets zijn dat wel. Kipnuggets kan je ook lekker makkelijk delen, kortom, ideaal product.

Maargoed, de McKroket is jaren terug ook vrij lange tijd een euroknaller geweest, maar tegenwoordig betaal je daar eigenlijk altijd meer dan twee euro voor.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Stefan »

Ik vind het nog steeds geniaal dat er steeds meer filialen bij komen die (sowieso bij de Drive) een kassa hebben waarbij je het wisselgeld niet meer hoeft te tellen.. Althans, daar lijkt het op.. Vaak hoor je het geld tegenwoordig gewoon in een bakje vallen en als je dan vraagt of ze er misschien 10 of 20 cent bij willen, raakt hij/zij direct compleet in paniek. :mrgreen: :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door microshit »

Komt natuurlijk omdat ze getraind zijn precies te doen wat op hun scherm verschijnt. En alles wat daar vanaf wijkt is eng.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door MdJ »

Net zoals het niet terugtellen... Da's juist makkelijk, fouten ontdekt je dan veel sneller.
Oh, en inkomend geld altijd apart houden. "Ik gaf €20,-" terwijl ik tot €10,- terugtel merk je ook sneller op.

En geld bij vragen... 't haalt je uit je automatische piloot :)
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Suus »

Geld moest je altijd op het couponbakje leggen zodat je altijd kon zien wat je had gekregen. Dan moest je het wisselgeld pakken en aan de klant uittellen en daarna pas het geld opbergen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door deadlock »

Stefan schreef:Ik vind het nog steeds geniaal dat er steeds meer filialen bij komen die (sowieso bij de Drive) een kassa hebben waarbij je het wisselgeld niet meer hoeft te tellen.. Althans, daar lijkt het op.. Vaak hoor je het geld tegenwoordig gewoon in een bakje vallen en als je dan vraagt of ze er misschien 10 of 20 cent bij willen, raakt hij/zij direct compleet in paniek. :mrgreen: :')
Bij de Aldi heb ik dit de afgelopen 10 jaar het ergst gemerkt, daar moest je zo'n beetje VWO'er zijn om alle codes te kunnen onthouden, daarna kwamen de scankassa's en nu staat ook het wisselgeld op het scherm. Grootste achteruitgang ever.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Geert »

Toen ik als bijbaantje in een winkel werkte telde ik ook altijd terug, is een eitje en je merkt inderdaad fouten sneller op. Als je sommige kassajongens en -meisjes soms bezig ziet in de supermarkt... :roll:
Gideon
Berichten: 333
Lid geworden op: ma 05 aug 2013, 12:22
Locatie: Rotterdam Oost
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Gideon »

Geert schreef:Toen ik als bijbaantje in een winkel werkte telde ik ook altijd terug, is een eitje en je merkt inderdaad fouten sneller op. Als je sommige kassajongens en -meisjes soms bezig ziet in de supermarkt... :roll:
Vind dat het meer een preventie is op de geldstroom, je kan er veel mee voorkomen.
Zelf doe ik het vaak niet omdat ik het veel tijd vind kosten en zeker met mijn hoofdrekenen -o- .
Wel zeg ik de totaal bedrag, het geld waarmee de klant betaald(die ik op de lade zet), de wisselgeld die de klant terug krijgt en dat herhaal ik terwijl ik het in de hand zet. Heeft iemand al met de dubbele drive gewerkt?
Met vriendelijke groet,

Gideon.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Michael »

De vestiging waar ik werk heeft geen drive. Wel heb ik toen ik bij Breda Steenakker moest werken wel eens moeten helpen bij raam 2
Gideon
Berichten: 333
Lid geworden op: ma 05 aug 2013, 12:22
Locatie: Rotterdam Oost
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Gideon »

Michael schreef:De vestiging waar ik werk heeft geen drive. Wel heb ik toen ik bij Breda Steenakker moest werken wel eens moeten helpen bij raam 2
In mijn hoofd denk ik te weten hoe een normale drive werkt. Raam 1 bestelling opnemen en betalen. Raam 2 bestelling staat hopelijk klaar. Alleen wil ik weten hoe je dat met een dubbele drive doet.
Met vriendelijke groet,

Gideon.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21332
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Meltrain »

Bestelling opnemen (/ doorgeven) gebeurt toch bij die paal? :P
Dan geld in ontvangst nemen (/ betalen) bij raam 1 en bestelling afgeven (/ ophalen) bij raam 2.
(Tussen haakjes wat de klant doet. :wink: )
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
baladid
Berichten: 1520
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door baladid »

Als niet-automobilist kom ik zelden bij de McDrive, maar bestellen gebeurt toch niet altijd bij te paal maar soms eerst bij het eerste raam?
(Ik kwam wel vroeger lopend bij de MCDrive. Bij ons was vroeger 's nachts alleen de McDrive open, dus we zijn uit de disco en dan met een man of vijftig door de McDrive gelopen, maar dan hebben we altijd alles bij het tweede raam gedaan...)
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door deadlock »

Ben nog nooit bij een mcdrive geweest waar je moest bestellen bij een raam. Altijd bij de paal.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Stefan »

Dubbele drive heeft gewoon 2 kassa's bij 't 1e raam staan geloof ik, voor de rest is 't niet veel bijzonders. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Suus »

Er stonden sowieso altijd al twee kassa's bij raam 1. De eerste kassa is om bestellingen op te nemen. Die bestellingen worden na afgerond te zijn weggezet. Bij de kassa ernaast kan je die bestellingen dan weer ophalen om af te rekenen. Zo kan je tegelijk een bestelling opnemen en een ander afrekenen.

Ja, dat is soms multitasken, gelukkig betalen de meeste mensen met pin. :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21332
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Meltrain »

Dat verschilt dan blijkbaar per Mac, want ik ken alleen dat je moet bestellen bij de paal, betalen bij raam 1 en ophalen bij raam 2.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Suus »

Uiteraard wordt de bestelling bij de paal opgenomen, maar dat gebeurt door de persoon met koptelefoon die bij raam 1 staat, het komt niet zomaar in het systeem namelijk ;-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Aking »

Gister voor het eerst in tijden ook weer eens bij de McDrek geweest...

Eerst kregen we de bestelling van degene naast ons op het scherm van de bestelpaal, en vervolgens mocht ik 3,95 afrekenen voor 9 stukjes substantie die door moesten gaan voor kip. Daar heb ik bij de BK 2 kingdeals voor :X

Mjah... Ik geloof dat ik nooit een hele hechte relatie met de McDrek zal krijgen (A)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21332
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Meltrain »

Ik ga ook liever naar de Burger King hoor. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Suus »

Ik op het station. McDonald's reclame. Hé, wat is die saus wit bij de kipnuggets. Toch eens goed kijken, is het McKibbeling??!?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door microshit »

Ja, er is McKibbeling :p Met ravignottesaus
waldo79
Berichten: 7624
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door waldo79 »

Ravigotte zou ik zeggen (A)
Gideon
Berichten: 333
Lid geworden op: ma 05 aug 2013, 12:22
Locatie: Rotterdam Oost
Contacteer:

Re: [MCD] Centraal: Voor al uw patty's in de bin #3

Bericht door Gideon »

Vis is niet wat lik lekker vind, doe mij mar een lekker hamburger.
Met vriendelijke groet,

Gideon.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 8 gasten