Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
baladid
Berichten: 1520
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door baladid »

Ja, overmaken tussen rekeningen is leuk. Ik wou een paar week geleden 50€ van de spaar- naar de girorekening zetten, omdat ik niet wist of het geld uitkwam. Heb per ongeluk die 50€ andersom over gemaakt. Net gemerkt voordat ik iets van 80€ moest kopen. Terugovermaken kon niet, dus heb ik mijn spaarpot geleegd en die 80€ in munten betaald ;-)
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39192
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Daniel »

Gelukkig kon ik ´t wel snel weer overzetten, zelfs gewoon via de ABN Amro-app onafhankelijk van het bedrag zolang het naar een eigen rekening gaat.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Timon91
Berichten: 871
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 14:24
Locatie: Arnhem

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Timon91 »

Nadat ik tijdens training vanmiddag een geslagen honkbal vol op m'n hand kreeg moest ik echt even m'n pijn afreageren. Resultaat: voet gekneusd :') Hopelijk leer ik hier wat van :') Tis maar goed dat het vandaag gebeurde, ik ben gisteren weer teruggekomen van een (klein) reisje dus dan had ik dit écht niet kunnen gebruiken :N
Mijn Flickr account.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door JWM »

Daniel schreef:Oeps... ik had vorige maand wat saldo van m'n betaal- naar m'n spaarrekening overgezet. Alleen een beetje de berg incasso's rond het begin van de maand onderschat qua bedrag. Maar gauw even wat teruggezet, anders had ik volgende week toch een probleempje met de boodschappen gehad :P
Om dat soort flauwekul heb ik wel eens serieus overwogen over te stappen op de Knab. Jammer dat die vaste kosten daar weer absurd hoog zijn.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door STF »

Na een maand wachten vond ik het toch mooi geweest; begin januari toen ik uitgevonden had welk onderdeel er in mijn computer defect was heb ik dat een paar dagen later voor de garantie teruggebracht, ze zouden contact met me opnemen zodra het gerepareerd was of een nieuw exemplaar van de fabrikant ontvangen hadden, maar niets gehoord.
Vandaag maar eens langs gereden, de verkoper die mij toen had geholpen was helaas niet aanwezig en in de computer konden ze ook totaal niets vinden over een garantiegeval op mijn naam (er blijken drie klanten met mijn naam in hun systeem te bestaan, wonen ook allemaal op hetzelfde adres).
Ze hebben nu op goed geluk (er maar van uit gaande dat ik niet een of ander slap verhaal stond op te hangen) een vervangend artikel meegegeven. Lekkere administratie daar zeg...
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Thom91 »

Het is best handig wasmiddel bij de was te gooien als je de was doet :')
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Ardan »

Het is op zich ook best handig de wasmachine áán te zetten dan (ik vroeg me al eens af waarom dat zo lang duurde...) :')
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Suus »

Of de stroom op het stopcontact in te schakelen, anders blijft het schermpje wel heel lang leeg :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39192
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Daniel »

Morgen gaat er iets bijzonders gebeuren aldus het AD van vandaag... voor het eerst in jaren valt vrijdag de 13e op een zaterdag :lol:
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door julsteren »

Bijzonder :')
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Hainje »

Valt Pinksteren dan dit jaar ook in oktober? :D
🍉
baladid
Berichten: 1520
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door baladid »

Ik heb net bijna (gelukkig net op tijd gemerkt) een kennis gecondoleert met het overlijden van haar moeder. De moeder bleek helemaal niet overleden, ik had wat fout gelezen...
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door deadlock »

julsteren schreef:Bijzonder :')
Nee niet heel.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8688
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Milco »

Vanochtend in Nijkerk op de halte vroeg een man in het Engels aan mij naar de bus naar Harderwijk. Ik zei: "Two minutes". Even later kwam de bus er dan ook aan, rijden we met de bus weg, staat meneer nog op de halte... :oops:

Ik had natuurlijk kunnen zeggen dat dat deze bus was, toen die aan kwam rijden... :@
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
baladid
Berichten: 1520
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door baladid »

Oven aanzetten maar stekker niet in het stopkontakt hebben...
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door webguy »

Snapte al niet waarom het in m'n nieuwe huis niet warm was geworden... Bleek de CV uit te staan. De lichtjes zitten op zo'n hoogte dat je ze op ooghoogte niet ziet.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13549
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Wubbo »

Mijn vriend heeft een nieuwe wekker: zo eentje waarbij je wakker wordt met 'natuurlijk licht' en vogelgeluiden. Vanochtend liep ik door de stad naar de trein, toen ik vogelgeluiden hoorde. Ik vroeg me direct af wie er ook eenzelfde wekker als mijn vriend had... Duurde even voor ik me realiseerde dat er gewoon echt een vogel in de boom zat te fluiten ;-)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39192
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Daniel »

Wacht maar tot die vogels de wekker horen afgaan door een open raam ofzo, vinden ze reuze interessant... en zo werd ik dus een tijdje gewekt door een merel die elke dag rond de tijd dat m'n wekker af zou gaan zat te fluiten op een dak naast m'n raam :P

Zojuist dacht ik nog zo van mooi, de vaatwasser is klaar trouwens. Ware het niet dat ik vergeten was 'm aan te zetten en dat dus de reden was dat er niks op het display stond.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Thom91 »

Ik zat net lekker te Hipsterbooken in de trein toen ik per ongeluk in automatisme op 'volgend nummer' drukte, waardoor de film in VLC op 60% door de coupe schalde. Ware het niet dat ik mooi dopjes in had en dus niets hoorde. Ik voel ineens mijn hipsterboek trillen en denk, wtf. Kom ik er dus achter dat de film al bijna drie minuten aan het schallen was :')
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Hainje »

Welke film was het?
Shaving Ryans Privates? Bone Alone? Fill Jill? :lol:
🍉
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Thom91 »

Thunderbirds are go :P

Heb geen vieze filmpjes op de Hipsterbook. :D
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Suus »

Ik had vanochtend een afspraak in het ziekenhuis, maar toen ik mij bij de receptie van de desbetreffende afdeling aanmeldde en extra informatie nodig was, bleek al snel dat er iets niet klopte...

Om administratieve redenen was de afspraak twee dagen verzet, zonder dat ik daarover ingelicht was. Gelukkig kon er nog een mouw aangepast worden, uiteindelijk maar een kwartiertje langer gewacht dan gepland.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door webguy »

Dat is altijd lullig ja - zo stond ik vorige week een half uur te wachten op een makelaar die niet meer wist dat ze een afspraak had om de sleutel in te leveren. Werd de volgende dag.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door STF »

Dan bel je de sleepdienst omdat je auto er geen zin meer in heeft en zeg je er duidelijk bij dat ie absoluut niet kan rollen (al gaf je volgas, de motor sloeg keer op keer af omdat er duidelijk iets helemaal geblokkeerd is), komt de sleepdienst met alleen een lier... Ja die kon dus direct weer weg gaan want een auto die niet wil rollen krijg je natuurlijk nergens op getrokken met een lier. Urenlang heeft de auto midden op de weg gestaan (bussen en vrachtwagens konden er ternauwernood langs, een beetje door berm heen), na een uur zijn we maar naar huis gelopen want de sleepdienst zou later op de dag nog weleens terugkomen met ander materiaal.
Inmiddels staat ie er niet meer zag ik net.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13195
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Z2N »

Zit ik rustig klaar voor The Blacklist op RTL 4, Vergeet men het geluid bij de serie te doen. Heb nu dus al acht minuten een geluidsloze actieserie... :X
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 170 gasten