Dronken Duitser parkeert auto in metrostation
Dronken Duitser parkeert auto in metrostation
Een dronken Duitser is in Dortmund met zijn auto een metroschacht ingereden. De 31-jarige man parkeerde zijn auto 800 meter verder bij een metrostation. De metro lag daardoor uren plat.
Het moet een gek gezicht zijn geweest voor de mensen die vanmorgen rond 05.00 uur op het perron stonden te wachten. Er kwam geen metro, maar een grijze auto het station binnenrijden. De bestuurder parkeerde zijn auto midden voor het perron en stapte toen uit.
De agenten die de man aanspraken roken een sterke alcohollucht en namen de man mee naar het bureau voor een alcoholtest. Daaruit bleek dat de man flink onder invloed was. Zijn rijbewijs werd ingenomen.
Rechtdoor
Volgens de politie is de man rechtdoor gereden op een kruispunt en zag hij niet dat die richting alleen voor de metro is, die daar bovengronds rijdt. Hij is vervolgens bijna een kilometer over het spoor doorgereden.
Het was geen makkelijke klus om de auto van het spoor te halen, omdat de brede bergingsvoertuigen moeite hadden om bij de auto te komen. Uiteindelijk kon de metro richting van het centrum van Dortmund pas vijf uur later weer rijden.
Het voorval veroorzaakte een schade van naar schatting drieduizend euro."
Bron: http://nos.nl/artikel/2022016-dronken-d ... ation.html
Het moet een gek gezicht zijn geweest voor de mensen die vanmorgen rond 05.00 uur op het perron stonden te wachten. Er kwam geen metro, maar een grijze auto het station binnenrijden. De bestuurder parkeerde zijn auto midden voor het perron en stapte toen uit.
De agenten die de man aanspraken roken een sterke alcohollucht en namen de man mee naar het bureau voor een alcoholtest. Daaruit bleek dat de man flink onder invloed was. Zijn rijbewijs werd ingenomen.
Rechtdoor
Volgens de politie is de man rechtdoor gereden op een kruispunt en zag hij niet dat die richting alleen voor de metro is, die daar bovengronds rijdt. Hij is vervolgens bijna een kilometer over het spoor doorgereden.
Het was geen makkelijke klus om de auto van het spoor te halen, omdat de brede bergingsvoertuigen moeite hadden om bij de auto te komen. Uiteindelijk kon de metro richting van het centrum van Dortmund pas vijf uur later weer rijden.
Het voorval veroorzaakte een schade van naar schatting drieduizend euro."
Bron: http://nos.nl/artikel/2022016-dronken-d ... ation.html
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Dronken Duitser parkeert auto in metrostation
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') !!!!!
Ik doe ook maar wat
-
- Berichten: 2252
- Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
- Locatie: Schijndel
Re: Dronken Duitser parkeert auto in metrostation
Wel een goede parkeerplaats. Er is altijd plek en je wordt bijna niet weggesleept.
Re: Dronken Duitser parkeert auto in metrostation
Je wordt juist zeker weggesleept en voor €3000,- kan je ergens anders wel goedkoper parkeren.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
-
- Berichten: 2252
- Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
- Locatie: Schijndel
Re: Dronken Duitser parkeert auto in metrostation
Bij een bak van 100 euro zou ik hem bij de sleper laten staan.
Re: Dronken Duitser parkeert auto in metrostation
Een nieuwe invulling van het begrip p+r ;-)
Een winterse dag:
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
Re: Dronken Duitser parkeert auto in metrostation
Alsof je dan niet getraceerd kunt worden aan de hand van je nummerbord :Y
De mortuis nil nisi bene
Re: Dronken Duitser parkeert auto in metrostation
Dan schroef je die van een andere auto af :Y
Re: Dronken Duitser parkeert auto in metrostation
Ja want op auto's zit natuurlijk geen chassisnummer.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Dronken Duitser parkeert auto in metrostation
Gelukkig hebben we nog een foto. Hij was wel vlakbij een parkeergarage. Links staat de halte Barop Parkhaus vermeld.
Vanzelfsprekend hebben auto´s wel een chassisnummer. Waar komen jullie met domme wijsheid vandaan? Het omkatten van auto's; waar denken jullie waar dat mee te maken heeft. Juist; het chassisnummer!
Framenummer
Een frame- of chassisnummer of voertuigidentificatienummer (VIN) is een unieke identificatiecode die alle toegelaten wegvoertuigen moeten hebben. De code kan ingeslagen zijn of op een op het chassis/frame gemonteerd plaatje zitten.
Het Nederlands kenteken is gekoppeld aan het VIN; men mag dan ook niet zomaar een ander chassis (of frame) monteren zonder de RDW op de hoogte te stellen.
Het VIN is een wettelijk voorschrift en wordt wereldwijd door fabrikanten van voertuigen als identificatie aangebracht. Vanaf 1980 bestaat het VIN altijd uit 17 tekens. Indien de groep van 17 tekens niet op een regel staat wordt iedere regel voorafgegaan en gesloten door een sluitteken. Het sluitteken kan bijvoorbeeld een ster of het logo van de fabrikant zijn. De samenstelling van het VIN is internationaal vastgelegd in het normblad dat is aangeduid met Internationale Organisatie voor Standaardisatie (ISO) 3779. Volgens deze norm zou het VIN moeten worden opgebouwd uit drie groepen tekens, zoals onderstaand weergegeven.
1.WMI - World Manufacturer Identification - 3 posities
2.VDS - Vehicle Description Section - 6 posities
3.VIS - Vehicle Indicator Section - 8 posities
Ja want op auto's zit natuurlijk geen chassisnummer.
Vanzelfsprekend hebben auto´s wel een chassisnummer. Waar komen jullie met domme wijsheid vandaan? Het omkatten van auto's; waar denken jullie waar dat mee te maken heeft. Juist; het chassisnummer!
Framenummer
Een frame- of chassisnummer of voertuigidentificatienummer (VIN) is een unieke identificatiecode die alle toegelaten wegvoertuigen moeten hebben. De code kan ingeslagen zijn of op een op het chassis/frame gemonteerd plaatje zitten.
Het Nederlands kenteken is gekoppeld aan het VIN; men mag dan ook niet zomaar een ander chassis (of frame) monteren zonder de RDW op de hoogte te stellen.
Het VIN is een wettelijk voorschrift en wordt wereldwijd door fabrikanten van voertuigen als identificatie aangebracht. Vanaf 1980 bestaat het VIN altijd uit 17 tekens. Indien de groep van 17 tekens niet op een regel staat wordt iedere regel voorafgegaan en gesloten door een sluitteken. Het sluitteken kan bijvoorbeeld een ster of het logo van de fabrikant zijn. De samenstelling van het VIN is internationaal vastgelegd in het normblad dat is aangeduid met Internationale Organisatie voor Standaardisatie (ISO) 3779. Volgens deze norm zou het VIN moeten worden opgebouwd uit drie groepen tekens, zoals onderstaand weergegeven.
1.WMI - World Manufacturer Identification - 3 posities
2.VDS - Vehicle Description Section - 6 posities
3.VIS - Vehicle Indicator Section - 8 posities
Laatst gewijzigd door groningen op ma 02 mar 2015, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Dronken Duitser parkeert auto in metrostation
Verkeerde kant van de muur
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Dronken Duitser parkeert auto in metrostation
Enkele berichten verwijderd, hou het hier graag een beetje gezellig
-
- Berichten: 2252
- Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
- Locatie: Schijndel
Re: Dronken Duitser parkeert auto in metrostation
Zie mijn verzoek in de PBGekko123 schreef:Enkele berichten verwijderd, hou het hier graag een beetje gezellig
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten