Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede van start
De werkzaamheden op Wdn-Zl vandaag zullen we niets met de elektrificatie te maken hebben, of wel
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede van start
Nee, die hebben te maken met de indienststelling van de wegtunnel in Nijverdal.
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede van start
Oh oke, bedankt :pos:
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede van start
En het zijn geen werkzaamheden, maar het is een rampoefening. Overigens was het vorig weekend hetzelfde verhaal.
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede van start
was net al iemand van de provincie overijssel de reizigers in de trein aan het tellen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede van start
Ik weet uit betrouwbare bron dat er deze week meer zal gaan worden geteld.
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede van start
Syntus is alvast een aanbestedingsprocedure voor de treinen gestart: https://www.tenderned.nl/tenderned-web/ ... 8/cvp/join
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede van start
Dit is heel normaal, je doet een marktverkenning om offertes op te vragen zodat je weet wat je uiteindelijk in je bieding moet vragen/aanbieden. Gebeurt ook in Duitsland regelmatig.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede van start
Deze zou afgelopen moeten zijn? is er wat bekend? En ook frapant dat syntus dit nu al vraagt, alsof zij al de concessie krijgen :')
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede van start
Sluitingsdatum volgen TenderNed is 5 maart 2015..
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede van start
Voor inschrijving staat 29 December, ik bedoel over de inschrijvingen
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede van start
Dat soort zaken komen niet rap naar buiten..
Komt wel goed schatje.
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede van start
'Eén van de Inschrijvers heeft een kort geding aanhangig gemaakt, hierdoor zal de sluitings-/inschrijfdatum (Inleverdatum Inschrijvingen) worden uitgesteld tot 19 maart 2015, 16:00 uur', aldus de nota van inlichtingen.
-
- Berichten: 1022
- Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
- Locatie: Den Haag
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede van start
Is die Nota ook ergens te vinden op internet? Heb tot nu toe alleen PvE en Rocov advies kunnen vinden.
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)
Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
The Other Guys (2010)
Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede van start
Alstublieft info!!
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede van start
De uitgestelde datum lijkt overigens te maken te hebben met de vele vragen/ niet beantwoorde vragen. Lang leve de provincie Overijssel en de aanbestedingen!!
-
- Berichten: 1022
- Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
- Locatie: Den Haag
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede van start
oh ja natuurlijk, tenderned. Heb daar ook een account van. Bedankt Flipje ;)flipje schreef:Alstublieft info!!
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)
Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
The Other Guys (2010)
Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede & Zwolle - Kampen van start
Overigens is de inschrijftermijn n.a.v. dit geding al verplaatst van 5 maart naar 19 maart.Syntus daagt provincie Overijssel en Regio Twente voor rechter over aanbesteding
Syntus heeft de provincie Overijssel en Regio Twente voor de rechter gedaagd. Vrijdag dient een kort geding waarbij vervoerder Syntus wil dat de rechter de aanbesteding voor de spoorconcessies op de lijnen Zwolle-Enschede en Zwolle-Kampen vernietigd of uitstelt.
Syntus heeft kritiek op de aanbestedingsprocedure die door de provincie en de Regio Twente voor de spoortrajecten Zwolle-Enschede en Zwolle-Kampen is ingesteld. Syntus wil zich inschrijven als kandidaat-vervoerder op beide spoorlijnen, maar zegt over onvoldoende informatie te beschikken om een realistische bieding te kunnen uitbrengen. Syntus mist bijvoorbeeld cijfers over aantallen reizigers en de bezetting van zitplaatsen in treinen tijdens de spits. Syntus heeft om de gegevens gevraagd, maar krijgt ze niet. De gegevens zijn wel bekend bij NS, die nu de concessie voor het reizigersvervoer op beide sporen in handen heeft.
Syntus vindt dat de aanbesteding over moet of worden verlengd, zodat de vervoerder wel de actuele gegevens kan krijgen die nodig zijn om een verantwoorde inschrijving te kunnen doen. De aanbesteding eindigt komende donderdag. Het kort geding bij de rechtbank in Almelo is een dag later.
Bron: RTV Oost
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede & Zwolle - Kampen van start
Syntus heeft wel een punt hier. Als de NS meer informatie heeft dan de concurrenten, dan is de strijd heel oneerlijk.dennistd schreef:Overigens is de inschrijftermijn n.a.v. dit geding al verplaatst van 5 maart naar 19 maart.Syntus daagt provincie Overijssel en Regio Twente voor rechter over aanbesteding
Syntus heeft de provincie Overijssel en Regio Twente voor de rechter gedaagd. Vrijdag dient een kort geding waarbij vervoerder Syntus wil dat de rechter de aanbesteding voor de spoorconcessies op de lijnen Zwolle-Enschede en Zwolle-Kampen vernietigd of uitstelt.
Syntus heeft kritiek op de aanbestedingsprocedure die door de provincie en de Regio Twente voor de spoortrajecten Zwolle-Enschede en Zwolle-Kampen is ingesteld. Syntus wil zich inschrijven als kandidaat-vervoerder op beide spoorlijnen, maar zegt over onvoldoende informatie te beschikken om een realistische bieding te kunnen uitbrengen. Syntus mist bijvoorbeeld cijfers over aantallen reizigers en de bezetting van zitplaatsen in treinen tijdens de spits. Syntus heeft om de gegevens gevraagd, maar krijgt ze niet. De gegevens zijn wel bekend bij NS, die nu de concessie voor het reizigersvervoer op beide sporen in handen heeft.
Syntus vindt dat de aanbesteding over moet of worden verlengd, zodat de vervoerder wel de actuele gegevens kan krijgen die nodig zijn om een verantwoorde inschrijving te kunnen doen. De aanbesteding eindigt komende donderdag. Het kort geding bij de rechtbank in Almelo is een dag later.
Bron: RTV Oost
Ik ben benieuwd of het allemaal nog goed komt met deze aanbesteding.
When you're tired of London, you're tired of life
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede & Zwolle - Kampen van start
Duidelijk verhaal.
Er zij 2 opties:
- NS moet informatie over reizigers-aantallen met anderen delen
- NS wordt uitgesloten van bedingen en voor anderen ontstaat een gelijk speelveld
Syntus kan / kon natuurlijk ook een waarneming ter plaatsen doen.
Er zij 2 opties:
- NS moet informatie over reizigers-aantallen met anderen delen
- NS wordt uitgesloten van bedingen en voor anderen ontstaat een gelijk speelveld
Syntus kan / kon natuurlijk ook een waarneming ter plaatsen doen.
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede & Zwolle - Kampen van start
Dit zegt de provincie erover in de Nota van Inlichtingen:gkw1969 schreef:Syntus heeft wel een punt hier. Als de NS meer informatie heeft dan de concurrenten, dan is de strijd heel oneerlijk.
Ik ben benieuwd of het allemaal nog goed komt met deze aanbesteding.
Oftewel: we kunnen er niks aan doen verder.Bij een aanbestedingsprocedure als de onderhavige is het onvermijdelijk dat de houder van de huidige concessie wellicht enige informatievoorsprong heeft. Dit is niet zonder meer onrechtmatig.
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede & Zwolle - Kampen van start
Ik zie 1 oplossing: de NS uitsluiten.
Syntus blij, reizigers blij, andere vervoerders blij. Alleen NS niet blij. 3-1
Syntus blij, reizigers blij, andere vervoerders blij. Alleen NS niet blij. 3-1
-
- Berichten: 4176
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Aanbesteding Zwolle-Enschede & Zwolle - Kampen van start
Optie 2 is geen optie, want dan hebben de andere vervoerders nog steeds niet de benodigde informatie die ze nodig hebben om een goed bod uit te kunnen brengen en lopen ze het risico om te goedkoop in te schrijven.Zonnig schreef:Duidelijk verhaal.
Er zij 2 opties:
- NS moet informatie over reizigers-aantallen met anderen delen
- NS wordt uitgesloten van bedingen en voor anderen ontstaat een gelijk speelveld
Syntus kan / kon natuurlijk ook een waarneming ter plaatsen doen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 123 gasten