Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Hainje »

Weet je gelijk hoe het is om als dove een serie te kijken. (A)
🍉
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Thom91 »

Ik ben niet zo'n goede treindienstleider, ik heb twee treinen laten botsen vandaag :')
Komt wel goed schatje.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Freek »

Dat heet toch combineren ;)
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door MdJ »

Nou... Met die G1206'en zullen de bodemplaten zo krom zijn... :lol:
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13114
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Z2N »

Ik zat er vanavond klaar voor. Canal+, de grootste betaalzender van Frankrijk (5 miljoen abonnees) had vanavond de eerste uitzending van de in eigen huis gemaakte serie Spotless op TV, en om dat te vieren was de uitzending vanaf 21:00 dezelfde uitzending online te bekijken, via de site van Canal+. Het helpt alleen niet als je groots aankondigt dat de uitzending gratis online te bekijken is, op alle grote media van Frankrijk en zelfs op reclameposters in de grote steden. Toen ik er om 21:00 klaar voor zat, bleek de site down te gaan voordat ik de kans kreeg om meer dan de eerste minuut van de uitzending te bekijken... :')

Morgen maar weer opnieuw proberen, de site is net weer online gegaan, en ik heb gelukkig nog een paar daagjes! *O*
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Suus »

Ik had een sollicitatiegesprek, was naar het station gereden om de trein naar Schiphol te nemen en ontdekte dat mijn portemonnee ontbrak. Dus ik snel naar huis, halve huis overhoop gehaald, maar geen portemonnee. Dus ik toch maar naar het station gefietst, tijdens de treinreis een alternatieve geldbron gezocht en telefonisch pinpas en ov-chipkaart geblokkeerd en vervanging besteld (samen 18 euro). Daarna een best wel goed sollicitatiegesprek gehad, daarna alternatieve geldbron afgehandeld, gemeente en politie gebeld voor een afspraak vanwege de ID-kaart en naar huis gegaan.

Thuis toch nog maar eens goed zoeken naar de portemonnee, je weet maar nooit. Ga ik met de stok van de Swiffer onder de kledingkast en wat komt daar tevoorschijn: mijn portemonnee. Geen idee hoe hij daar terecht is gekomen, maar toch maar weer een rondje bellen: geblokkeerde kaarten kunnen niet ongedaan gemaakt worden, politie kunnen afzeggen en de gemeente moet ik morgenochtend maar even bellen. Maargoed, ik zit nog wel een paar dagen zonder chipkaart en pinpas :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
chemie
Berichten: 672
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 12:01

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door chemie »

Onhandig, maar toch fijn dat het een goed gesprek was. Zat er in ieder geval iets mee :pos:
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Michael »

blundertje van donderdag:

Ik moest werken maar had per ongeluk mijn vrije tijds schoenen aan gedaan. Hier kwam ik pas op het werk achter. Gelukkig had een collega die vrij was zijn werkschoenen op het werk liggen en was hij vrij
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Meltrain »

Ik kwam er net pas achter dat er op Rtd een verbinding is tussen de fietsenstalling en het station. :oops:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Suus »

In het metrostation toch?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door ODRAIL »

Ja voor zover ik gezien heb wel.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Geert »

Yep, bij het koffietentje in het metrostation.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Vinny »

Net een mooie blunder gemaakt: ik heb een reactie getypt - blijk ik die op het verkeerde forum te zetten. Krijg je met teveel tabbladen open :X
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door ODRAIL »

Tsja ... dat heb ik ooit ook een keertje gehad :oops: . Ik probeer zo weinig mogelijk tabbladen open te hebben, maar dat lukt niet altijd.
Etienne
Donateur
Berichten: 7909
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Etienne »

Geert schreef:Yep, bij het koffietentje in het metrostation.
Die koffietent waren ze vrijdag trouwens aan het leegruimen en kaal strippen. Wellicht iets nieuws binnenkort?
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door ODRAIL »

Dat zal allicht wel ja.

Trouwens de ruimte waar de Paperchase ingezeten heeft op Rotterdam Centraal staat ook nog leeg zag ik afgelopen vrijdag. Is hier al iets over bekend?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Geert »

Etienne schreef:
Geert schreef:Yep, bij het koffietentje in het metrostation.
Die koffietent waren ze vrijdag trouwens aan het leegruimen en kaal strippen. Wellicht iets nieuws binnenkort?
Gezien de hoeveelheid klandizie die ik het afgelopen jaar bij ze zag niet zo vreemd denk ik. De enige momenten dat daar meer dan 3 klanten tegelijk waren was als ze weer eens gratis koffie uitdeelden (als promotiestunt)...
Louis
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 14:29

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Louis »

Vorige week beging ik een blunder die niet origineel is, maar wel beschamend. Ik liep op straat, was er met mijn hoofd niet helemaal bij en tilde mijn voeten niet goed op. Vervolgens struikelde ik en viel ik voorover. En ja, helaas was de straat ook nog gevuld met allemaal andere mensen. Ik ging snel weer staan, zette mijn meest neutrale gezicht op en liep verder. :mrgreen:
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Michael »

Ik liet woensdagavond weer eens mijn telefoon vallen. Nooit gaat ie kapot en natuurlijk net deze keer ging het scherm kapot. Gisteren naar een winkel geweest waar ze het konden maken. was in 10 minuten gemaakt. Kostte me alleen wel 159 euro.
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door waldo79 »

Is het dat wel waard, ken heel wat telefoons met een waarde < € 169 :N
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door webguy »

Omdat tegenwoordig het scherm en touch unit op elkaar zitten gelijmd moet je die hele unit vervangen. Die kost inderdaad 160 euro ongeveer. iPhone kan geloof ik iets goedkoper omdat daar zo veel van zijn...
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door waldo79 »

Wat ik bedoel te zeggen is dat je voor minder dan € 169 een degelijke telefoon kunt krijgen.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door Wubbo »

Ik heb een paar weken geleden een nieuwe telefoon gekocht voor 129 euro. Tot nu toe bevalt die prima.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door MdJ »

Zojuist door mijn lompigheid zowel een glas als een bord kapot afgewast. :')

Een voordeel is wel... Als je het breekt, hoef je het niet meer af te wassen. *O*
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #15

Bericht door ODRAIL »

Bij ons is het bijna traditie dat er op een verjaardag een flesje koffiemelk omvalt :? .

Zo ook afgelopen zondag. Gelukkig bleef de schade dit keer beperkt tot wat gemorste koffiemelk op tafel.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten