Mag ik even kwijt #14

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Daantje »

Ik heb nu al weekend :) Naja, morgen 'uitslapen' tot 8.30 uur en zaterdag weer om 7.00 uur op om te verhuizen bij een collega :)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door STF »

Het heeft wat uurtjes gekost maar ik heb eindelijk een oud dos spelletje uit 1992 draaiend op Windows XP, inclusief geluid en alles. Wel grappig om dat weer eens te spelen, dat spelletje heb ik vroeger toch veel gespeeld zeg, altijd vriendjes over de vloer natuurlijk omdat ik in die tijd de enige was met een computer. :P
Het is wel weer ff wennen aan die malle dos commando's, pff ik ben er als klein kind mee opgegroeid maar het zakt erg hard weg als je al 16 jaar Windows gewend bent.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Ruben »

Ik heb me vroeger helemaal uit zitten leven met Bat-bestanden, zou er nu geen reet meer van weten. Destijds had ik een heel menu ermee gemaakt. :lol:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door STF »

Zo ik heb Cosmo's Cosmic Adventure ff in 1 avondje uitgespeeld, op zes jarige leeftijd heb ik er twee jaar over gedaan ofzo. :lol:

En ik kom er net achter dat me bankpas op slot staat, dan moet ik toch maar eens die nieuwe gaan activeren die hier al twee maanden stoffig ligt te worden. (Ik activeer nieuwe passen meestal niet omdat de oude het toch wel blijft doen, kennelijk zijn de regels aangescherpt ofzo...).
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Daan »

Half ziek thuis zitten is kloteeee :x
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Mark »

Inderdaad, beterschap!

Zojuist in Enschede pas wakker geworden uit een heerlijk dutje... kostte me wel een halfuur langer om thuis te komen :?
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door webguy »

K krijg net m'n Studenten OV-Chipkaart... Postcode 6715: officieel uiterlijk 17 mei, maar ze lopen dus 2 maanden voor :)
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Ruben »

webguy schreef:K krijg net m'n Studenten OV-Chipkaart... Postcode 6715: officieel uiterlijk 17 mei, maar ze lopen dus 2 maanden voor :)
Wel als ze postcodegebieden niet netjes afmaken ja. Ik zit hier in 1183 nog steeds te wachten... ;)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Daan »

Het is wat zeg, al die lui die niet in kunnen voegen op snelwegen... :?
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door BR628 »

Mag ik even kwijt....

Dat vandaag voor het laatst de ACTS lokserie 58 in Nederland heeft gereden. Na vandaag gaat deze lok uit dienst bij ACTS, om hopelijk een nieuw leven te vinden in het buitenland.

Afbeelding
Door spoorwerkzaamheden tussen Heerenveen en Meppel werd op zaterdag 7 maart 2009 containertrein 50063 omgeleid via het dieselbaanvak Leeuwarden-Groningen. Strak op tijd en strak in het ochtendzonnetje, passeert voor de allerlaatste keer ACTS's 5811 met de vol beladen shuttle door de Leeuwardense wijk Oranjebuurt / Achter de Hoven.

Afbeelding
Zo'n 50km verderop arriveert ACTS 5811 met containertrein 50063 in Groningen en passeert hier de Tabaksfabrikant Koninklijke Theodorus Niemeyer.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door tsov »

NS-Reiziger schreef:
webguy schreef:K krijg net m'n Studenten OV-Chipkaart... Postcode 6715: officieel uiterlijk 17 mei, maar ze lopen dus 2 maanden voor :)
Wel als ze postcodegebieden niet netjes afmaken ja. Ik zit hier in 1183 nog steeds te wachten... ;)
Ik ken inderdaad ook iemand uit 106zoveel die 'm ook nog niet heeft, terwijl ik 'm al een maand heb (1033)...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Suus »

Hmm, een bevriende studente op postcode 1112 heeft de kaart al wel. Vreemd schema houden ze er daar op aan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Daan »

BR628 schreef:Dat vandaag voor het laatst de ACTS lokserie 58 in Nederland heeft gereden. Na vandaag gaat deze lok uit dienst bij ACTS, om hopelijk een nieuw leven te vinden in het buitenland.
Tja, Frankrijk hopelijk :) Mooie platen weer, was lekker weer hier vandaag :) Heb zelf de 5811 nét gemist, omdat z'n geplande stop in On niet doorging. De MRCE 513-9 's middags gelukkig wel kunnen pakken 8-)
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door BR628 »

Mja die 513-9 was drama, leeg aan de lok as usual...
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Ruben »

Bee schreef:Hmm, een bevriende studente op postcode 1112 heeft de kaart al wel. Vreemd schema houden ze er daar op aan.
Misschien is het heel eng een studentenwijk van een chipkaart te voorzien? :)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Chauf21 »

AtRandom is ook een methode! Misschien niet een heel goede, maar het is er wel een! :D
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Ruben »

Ik zie het idd ook nog wel gebeuren dat hier mondjesmaat die dingen gaan binnenkomen... :)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Geert »

Mijn huisgenoten kregen 'm tegelijkertijd met mij, op eentje na die er nog maar een paar weken woont (oude gegevens waarschijnlijk) en eentje die het postadres voor IBG-post nog bij zijn ouders heeft staan. Het zal toch wel op postcode werken dus :)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Daantje »

Van mijn drie huisgenoten heeft er ook nog maar één een OV-chipkaart ontvangen voor zover ik weet.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Ruben »

Geert schreef:Mijn huisgenoten kregen 'm tegelijkertijd met mij, op eentje na die er nog maar een paar weken woont (oude gegevens waarschijnlijk) en eentje die het postadres voor IBG-post nog bij zijn ouders heeft staan. Het zal toch wel op postcode werken dus :)
Grappig dat jij hem al wel hebt, sinds mijn deadline over 1 week verstrijkt en die van jou over dik een maand. LOGICA!! :P
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Suus »

Heel dat studentenkaartgedoe heeft altijd door vreemde logica aan elkaar gehangen, dus dit verbaasd mij helemaal niets :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Fles »

Afbeelding

Afbeelding

Happy happy joy joy :mrgreen:
IC3
Berichten: 361
Lid geworden op: vr 21 mar 2008, 21:44

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door IC3 »

Goh, logica valt er inderdaad niet te bespeuren met de verspreiding van de SOV-chip. Heb deze kaart nu ook al een week of zes liggen en dat met een postcode beginnend met 47. Wellicht omdat deze regio dichtbij Rotterdam ligt en men anders de metro niet kan gebruiken? Zou een mogelijke verklaring kunnen zijn.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door Mark »

Gisteren werd in trein t1759 tussen Aml en Hgl door de hc mijn voordeelurenkaart gescand. Waarom??? :?
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #14

Bericht door JeePee »

Om te kijken of ie nog geldig is. Doordat die kaart nu geldig is tot 2013 ofzo, maar je abbonnement niet kan de HC niet zien of je VDU nog geldig is. Met dat scannen ziet ie hoe lang je VDU nog geldig is.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 15 gasten