Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door brand in trein
12 maart 2015
In het tussenstuk van een trein nabij station Abcoude is donderdagmiddag een kleine brand uitgebroken. Door de brand is het treinverkeer tussen Utrecht Centraal en Amsterdam en Schiphol flink gestremd.
Een woordvoerder van de NS verwacht dat er tot 19.00 uur geen treinen zullen rijden op het traject in verband met de bluswerkzaamheden.
De intercity's tussen Amsterdam en Utrecht worden omgeleid. Tussen Amsterdam Muiderpoort en Breukelen is helemaal geen treinverkeer mogelijk. Lees verder
Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door brand
Re: Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door b
Betreft ICM in een s3500 richting Utrecht, staat deels op de helling van het aquaduct. De metro is open tussen CS en Holendrecht.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door b
4 sporen en alles is geblokkeerd; briljant!
Re: Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door b
Bovenleiding zal spanningsloos moeten op last van de brandweer. Volkomen logisch dus.
Re: Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door b
De omgeleide IC via Hilversum was weer eens "persfect" geregeld.
De IC die om 19.08 uur uit Amsterdam zou vertrekken, bleef wachten totdat de sprinter naar Weesp e.v. van 19.10 voorlangs was gegaan, bleef vervolgens tot Weesp achter diezelfde sprinter sukkelen, reed na Weesp een stukje redelijk door, en ging rond 19.50 op Overvecht staan wachten, totdat de 19.53 IC naar Nijmegen was vertrokken, en kwam uiteindelijk rond 19.58 op Utrecht aan.
Mijn gevoel zegt mij, dat de omgeleide IC aanzienlijk sneller was geweest wanneer de omgeleide IC net vóór de sprinter richting Weesp was vertrokken (vertrek op CS 19.07 IC Lelystad, 19.09 omgeleide IC en 19.11 sprinter Zwolle)...
De IC die om 19.08 uur uit Amsterdam zou vertrekken, bleef wachten totdat de sprinter naar Weesp e.v. van 19.10 voorlangs was gegaan, bleef vervolgens tot Weesp achter diezelfde sprinter sukkelen, reed na Weesp een stukje redelijk door, en ging rond 19.50 op Overvecht staan wachten, totdat de 19.53 IC naar Nijmegen was vertrokken, en kwam uiteindelijk rond 19.58 op Utrecht aan.
Mijn gevoel zegt mij, dat de omgeleide IC aanzienlijk sneller was geweest wanneer de omgeleide IC net vóór de sprinter richting Weesp was vertrokken (vertrek op CS 19.07 IC Lelystad, 19.09 omgeleide IC en 19.11 sprinter Zwolle)...
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 99 gasten