Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door brand

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
wouter15
Berichten: 1157
Lid geworden op: di 24 jan 2012, 23:57
Locatie: Woerden

Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door brand

Bericht door wouter15 »

Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door brand in trein

12 maart 2015

In het tussenstuk van een trein nabij station Abcoude is donderdagmiddag een kleine brand uitgebroken. Door de brand is het treinverkeer tussen Utrecht Centraal en Amsterdam en Schiphol flink gestremd.
Een woordvoerder van de NS verwacht dat er tot 19.00 uur geen treinen zullen rijden op het traject in verband met de bluswerkzaamheden.


De intercity's tussen Amsterdam en Utrecht worden omgeleid. Tussen Amsterdam Muiderpoort en Breukelen is helemaal geen treinverkeer mogelijk. Lees verder
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50912
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door b

Bericht door Suus »

Betreft ICM in een s3500 richting Utrecht, staat deels op de helling van het aquaduct. De metro is open tussen CS en Holendrecht.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
groningen
Berichten: 1448
Lid geworden op: za 25 dec 2010, 16:15

Re: Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door b

Bericht door groningen »

4 sporen en alles is geblokkeerd; briljant!
playertwo
Berichten: 1179
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 20:01

Re: Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door b

Bericht door playertwo »

Bovenleiding zal spanningsloos moeten op last van de brandweer. Volkomen logisch dus.
Roeland
Berichten: 2280
Lid geworden op: wo 11 jul 2012, 10:53

Re: Treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht gestremd door b

Bericht door Roeland »

De omgeleide IC via Hilversum was weer eens "persfect" geregeld.
De IC die om 19.08 uur uit Amsterdam zou vertrekken, bleef wachten totdat de sprinter naar Weesp e.v. van 19.10 voorlangs was gegaan, bleef vervolgens tot Weesp achter diezelfde sprinter sukkelen, reed na Weesp een stukje redelijk door, en ging rond 19.50 op Overvecht staan wachten, totdat de 19.53 IC naar Nijmegen was vertrokken, en kwam uiteindelijk rond 19.58 op Utrecht aan.
Mijn gevoel zegt mij, dat de omgeleide IC aanzienlijk sneller was geweest wanneer de omgeleide IC net vóór de sprinter richting Weesp was vertrokken (vertrek op CS 19.07 IC Lelystad, 19.09 omgeleide IC en 19.11 sprinter Zwolle)...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 99 gasten