Mag ik even kwijt #174

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door Michael »

Het viel mee dit keer. wel een aantal maar die waren niet echt lastig te noemen. Alleen in het begin van de avond een groepje jongeren eruit gezet die met hele flessen alchol binnen zaten. En NAC had ook nog eens gewonnen thuis dus die sfeer was ook super goed. Al met al een prima nachtje.
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door dylanwild94 »

Fles schreef:Die verhalen over Michael zijn nachtdiensten hebben we al VEEL vaker gehad dan dat ban-geneuzel :Y
En ik heb liever de verhalen van Micheal dan dat ban gezeik. -o-
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door Meltrain »

België heeft besloten om geen herdenkingsmunt uit te geven ter gelegenheid van de Slag bij Waterloo omdat dat nog steeds gevoelig ligt in Frankrijk. :')
Frankrijk schreef:De Slag bij Waterloo is (...) meer dan gewoon een militair conflict. Munten laten circuleren waarop een symbool staat dat voor een deel van de Europese bevolking schadelijk is, komt ons als schadelijk voor. Zeker in een context waarbij de regeringen van de eurozone de eenheid en de samenwerking in de monetaire unie pogen te versterken.
Bron
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door ODRAIL »

Precies :wink: .

Dan zal ik maar niet over mijn (vrijwilligers)werktijden beginnen. Deze zijn redelijk hetzelfde en toch zo wisselvallig als het Hollandse weer :? :wink:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door Fles »

Meltrain schreef:België heeft besloten om geen herdenkingsmunt uit te geven ter gelegenheid van de Slag bij Waterloo omdat dat nog steeds gevoelig ligt in Frankrijk. :')
Jankbaby's :')
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door Ardan »

Bff heeft een tijdelijk dalvrij 1e klas abonnementje die ik vandaag een dagje mag gebruiken terwijl hij bij vrienden elders in de stad is :D ik ga even kilometervreten vandaag :D
Ik doe ook maar wat
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door Aking »

Dat ik me er zelf toch wel enigszins over verbaas wat ik in de loop der jaren allemaal aan spoorspul heb weten te verzamelen :shock:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door ODRAIL »

Ik heb inmiddels twee spoorkaarten die op stations hebben gehangen. En ik zoek nog een kleine gele vertrekstaat (liefst van de een station op de lijn Utrecht - Gouda Rotterdam of van de lijn Gouda - Alphen aan den Rijn. Tot vorig jaar werden deze ook in het spoorwegmuseum verkocht. Maar men is om onbekende redden hiermee gestopt.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door ODRAIL »

Goed gisteren op de Railtech beurs in Utrecht geweest. In tegenstelling tot twee jaar geleden was de toegang gratis (twee jaar geleden moest ik nog €15,-- neertellen om binnen te komen).
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door MdJ »

Nounou... Gerard Ekdom naar rrradio 2., Coen&Sander naar 538...De middag van 3FM gaat behoorlijk op de schop zo... :o
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door Hainje »

Oh wauw, die had ik eigenlijk niet aan zien komen. Maar ik ga mijn wekkerradio zeker op 2 zetten. Eindelijk een fatsoenlijk alternatief voor Giel en Edwin Evers. Want daar word echt te veel bij geouwehoerd en dat vind ik niet zo fijn als ik net wakker word. :P
🍉
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door AppleMoose »

Ik heb een hekel aan alledrie. Als ik 's morgens met de auto naar mijn werk ga dan zet ik Q-music op, dat is eigenlijk de enige Nederlandse radiozender die ik nog weleens luister.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door Aking »

KM46 schreef:Ik heb inmiddels twee spoorkaarten die op stations hebben gehangen. En ik zoek nog een kleine gele vertrekstaat (liefst van de een station op de lijn Utrecht - Gouda Rotterdam of van de lijn Gouda - Alphen aan den Rijn. Tot vorig jaar werden deze ook in het spoorwegmuseum verkocht. Maar men is om onbekende redden hiermee gestopt.

Omdat die tegenwoordig helemaalhip verwerkt worden tot vogelhuisjes, dienblaadjes en andere rotzooi :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door Suus »

Ik heb nog een vertrekstaat van Rotterdam Centraal, groot formaat. Mag gratis worden opgehaald na afspraak.

Locatie is niet geschikt voor mensen met hoogtevrees en ik ben niet verantwoordelijk voor schade aan schoeisel.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door Thom91 »

MdJ schreef:Nounou... Gerard Ekdom naar rrradio 2., Coen&Sander naar 538...De middag van 3FM gaat behoorlijk op de schop zo... :o
Eric Corton ook niet vergeten! En Claudia de Breij, maar daar heb ik niets mee.

Serious Request kan je wel acuut mee stoppen. Wat is Serious Request nou zonder Eric Corton.
Komt wel goed schatje.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door Aking »

Bee schreef:Locatie is niet geschikt voor mensen met hoogtevrees en ik ben niet verantwoordelijk voor schade aan schoeisel.
Wut? :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door Suus »

Voorzorgsmaatregelen op basis van levenservaring.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Ik heb nog een vertrekstaat van Rotterdam Centraal, groot formaat. Mag gratis worden opgehaald na afspraak.

Locatie is niet geschikt voor mensen met hoogtevrees en ik ben niet verantwoordelijk voor schade aan schoeisel.
@Bee: Ik heb een PM hierover gestuurd.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door MdJ »

Thom91 schreef:
MdJ schreef:Nounou... Gerard Ekdom naar rrradio 2., Coen&Sander naar 538...De middag van 3FM gaat behoorlijk op de schop zo... :o
Eric Corton ook niet vergeten! En Claudia de Breij, maar daar heb ik niets mee.
Serious Request kan je wel acuut mee stoppen. Wat is Serious Request nou zonder Eric Corton.
Claudia idd... Maar Corton is nog de stationvoice (of voor de Ekstra Weekend'ers: De Stem) en nog wel verbonden aan 3fm. :wink:

Maar idd, Serious Request zonder Ekdom en Swijnenberg... Wordt lastig volgend jaar...
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door Suus »

Tja, het glazen huis dit jaar. Je hebt iig een bekende nodig, dus dat zal wel Giel worden. Domien vond ik vorig jaar ook geweldig trouwens.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door Hainje »

Domien viel mij 100% mee inderdaad. Van Giel krijg ik echt grijze haren.
🍉
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door Vinny »

Je wordt oud (A)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door deadlock »

Net even mijn ex-hondje opgezocht, toen ik aanbelde kwam hij als een dolle stier rondjes voor de voordeur draaien en toen ik wegging keek hij echt zo van; maar ik mag toch óók mee?

Bwuh.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door Ardan »

Kronos <3
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #173

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Net even mijn ex-hondje opgezocht, toen ik aanbelde kwam hij als een dolle stier rondjes voor de voordeur draaien en toen ik wegging keek hij echt zo van; maar ik mag toch óók mee?

Bwuh.
Awww -o-
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten