mb90 on Tour #14: Het OV in en rond Berlijn in een weekje

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: mb90 on Tour #14: Het OV in en rond Berlijn in een weekje

Bericht door Ruben »

Van dat hostel heb ik die reclame bij Zoo wel gezien ja. :lol:

Zelf in het Parkinn Alexanderplatz, op een camping in Werder en in hotel Wieland (Wielandstrasse, vlakbij Ku-Damm) verbleven. Als je wil kamperen is Werder dus wel een goeie, met een uurtje ben je in Berlijn, kan gewoon op die ABC Dagkaarten.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: mb90 on Tour #14: Het OV in en rond Berlijn in een weekje

Bericht door Karl »

NS-Reiziger schreef: Zelf in het Parkinn Alexanderplatz, op een camping in Werder en in hotel Wieland (Wielandstrasse, vlakbij Ku-Damm) verbleven. Als je wil kamperen is Werder dus wel een goeie, met een uurtje ben je in Berlijn, kan gewoon op die ABC Dagkaarten.
Er is ook een backpackerscamping (vooral voor jeugdige personen dus) bij Schönefeld, kan je met een AB-ticket naar Berlijn reizen (met S- en U-bahn). Bij Bf. Berlin-Charlottenburg zit ook een goed hostel, met uitzicht op het spoor. :wink:
Het is een spectrum.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: mb90 on Tour #14: Het OV in en rond Berlijn in een weekje

Bericht door Ronald »

Daantje schreef:Ik wil ook erg graag nog een keertje naar Berlijn, zeker na het lezen van zo'n verslag. Helaas zijn alle mensen met wie ik zou kunnen gaan al een keer in Berlijn geweest en alleen ga ik niet zo snel.
Misschien zijn er nog meer mensen en is het een leuk idee voor een OVinNL-tripje :idea:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten