Kredietcrisis van invloed op gebruik OV
Geplaatst op: woensdag 11 maart 2009 om 20:36
Laatst bijgewerkt: woensdag 11 maart 2009 om 20:36
Openbaar vervoerbedrijf Connexxion heeft een onderzoek laten uitvoeren naar de invloed van de financiële crisis op het gebruik van het openbaar vervoer. Van de respondenten die aangeven dat de crisis invloed heeft op de financiële situatie, geeft het merendeel aan meer gebruik te maken of zullen gaan maken van het openbaar vervoer.
Lees verder
Kredietcrisis van invloed op gebruik OV
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39192
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Kredietcrisis van invloed op gebruik OV
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Kredietcrisis van invloed op gebruik OV
Wat raar is, sinds de benzineprijs gekelderd is en de OV-prijs juist verhoogd.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: Kredietcrisis van invloed op gebruik OV
Het feit dat sommige werkgevers bezuinigen op lease-auto's zal wel een belangrijker reden zijn...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Kredietcrisis van invloed op gebruik OV
Heeft men ook onderzocht hoeveel van de huidige OV-klanten op de nominatie staan om hun baan kwijt te raken om voorlopig in de WW geparkeerd te worden. Oftewel, hoeveel klanten gaat men verliezen als gevolg van de crisis?
§ 6. Het passeren van rode seinen
Artikel 33
1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
Artikel 33
1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
Re: Kredietcrisis van invloed op gebruik OV
vaak is autorijden naar een stadsregio per saldo duurder als met de auto gaan, denk bv aan parkeerkosten, dit zou een reden kunnen zijn dat mensen dan toch het ov gaan nemenNS-Reiziger schreef:Wat raar is, sinds de benzineprijs gekelderd is en de OV-prijs juist verhoogd.
Verder is het natuurlijk zo: auto rijden bestaat niet alleen uit benzine prijzen, je zou kunnen denken dat mensen eventueel de 2e auto de deur uitdoen om zo kosten te besparen, of dat de lease-auto het veld heeft moeten ruimen zodat er geen 2e )auto meer beschikbaar is.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Re: Kredietcrisis van invloed op gebruik OV
Belangrijkste gevolg van de kredietcrisis lijkt te zijn dat men de aanschaf van een auto uitstelt. Dit zal tot meer OV gebruik leiden, vooral onder jonge (stedelijke) professionals.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 193 gasten