Michael 1988 schreef:Misschien ooit gedacht dat de schuld ook bij de chauffeurs kan liggen? Zij zijn de personen die de bus pakken en ook besturen.
Dat ben ik inderdaad op het forum al eens tegengekomen, schandalig dat het voorkomt.
datm schreef:Ik ben het eens met Jasper het komt als een rommeltje over. Een keer is niet erg maar dit gebeurt regelmatig. Het is een wonder dat ze nog geen Brabant Liners gaan inzetten op streek of stad diensten.
Brabantliners op de streek komen zelfs structureel voor :')
Maurice Hooikammer schreef:Een bus is een bus. Wat een probleem dat er een bus met wat extra plastic bestikkering op een normale lijn rijdt. Daar word je als bedrijf echt niet voor gestraft.
Deel de mening van Fogeltje, een HOV of Brabantliner mag niet gereden worden met een laagwaardige bus
.(verschil in comfort is duidelijk merkbaar en is meer dan een sticker) Andersom is geen probleem. Wat mij betreft wordt een verkeerde bus meegenomen in de uitgevallen ritten boete, bijvoorbeeld 0,5 tellen per keer, dan is het snel afgelopen.
Jasper073 schreef:
Nu net vandaag de Volans 7231 op Lijn 135 Kromme Nol, oke beter een bus dan helemaal geen maar kom op
Of verander de dienstregeling of ze moeten extra bussen bij bestellen bij VDL.
Volans op lijn 135 is niet zo erg, zeker als hij doorrijdt naar Gorinchem want over het algemeen zitten reizigers lang in die bus. Verder staat het Arriva vrij bij welke busbouwer ze een eventuele extra busserie bestellen zolang ze maar aan de concessie-eisen voldoen.