Mag ik even kwijt #176

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Ardan »

KM46 schreef:Dame in kwestie is schizofreen..
Het is niet de bedoeling dat je met cliënten aanpapt he, ook al ben je vrijwilliger :D
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door ODRAIL »

@ JeffreyMeijer: Ik ben niet hard. Maar de manier waarop onze omgang de laatste week ging had geen schoonheidsprijs. En vandaag hebben er een aantal dingen plaatsgevonden waar door ik deze beslissing heb genomen. Ik heb er geen spijt van.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door ODRAIL »

Ardan schreef:
KM46 schreef:Dame in kwestie is schizofreen..
Het is niet de bedoeling dat je met cliënten aanpapt he, ook al ben je vrijwilliger :D
Deze dame was ook vrijwilliger. Ze heeft me zelf mee uitgevraagd, alleen toen wist ik nog niet dat ze schizofreen is. Daar ben ik pas later achter gekomen.

Ze mag in de instelling waar ik werk niet meer komen.
Laatst gewijzigd door ODRAIL op vr 17 apr 2015, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Hainje »

Heb je haar nu hoofdzakelijk gedumpt omdat ze schizo is?
🍉
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door ODRAIL »

Nee ... waren meerdere oorzaken die de doorslag gaven. Ze leefde onder andere op andermans portemonnee.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Ardan »

Eh word je niet gescreend als je vrijwilligerswerk in die zorginstelling gaat doen?
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Hainje »

KM46 schreef:Nee ... waren meerdere oorzaken die de doorslag gaven. Ze leefde onder andere op andermans portemonnee.
M.i. heeft dat vrij weinig met schizofrenie te maken, maar goed.
🍉
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Ardan »

Mwah zal wel een combi van factoren zijn geweest. Wel goede keuze hoor, met dat soort vrouwens kun je je beter niet inlaten. Met dat soort mannens trouwens ook niet.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Hainje »

Dus in feite zeg je nu Ardan dat je beter geen relatie aan kunt gaan met iemand die schizofrenie heeft?
🍉
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Fles »

KM46 schreef:Zojuist weer eens iemand gedumpt. Madam had iets te veel kapsones en daar moet je bij mij niet mee aankomen.
Ha ha alsof jij ooit wat te dumpen hebt :lol: Neem je moeder in de maling man
Hendrik
Berichten: 2545
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Hendrik »

@Hainje: Lijkt het jou niet problematisch dan?
@Fles: :?:
Laatst gewijzigd door Hendrik op vr 17 apr 2015, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Fles »

JeffreyMeijer schreef:Aan de andere kant, liefde doet meer pijn dan dat het voordelen heeft.
Wat weet jij er nou van.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Ardan »

Naja ik kan natuurlijk op afstand ook niet beoordelen in wat voor mate de schizofrenie een rol speelt in haar dagelijks functioneren. Klonk in ieder geval vrij zwaar allemaal. Had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ze dan een vrijwilliger zou zijn op de zorginstelling, maar een cliënt. Ik wil niemand voor de schenen schoppen hoor, ik ben zelf ook niet perfect. Maar ik kreeg door het verhaal de indruk dat de vrouw nou niet bepaald 'helder' is, hoewel ze echt wel haar kwaliteiten zal hebben als ze als vrijwilliger op een zorginstelling kan werken. Hoewel nu dus wel eruit gekickt. Dingen die nu pas aan het licht zijn gekomen? Is de schizofrenie een aanname van KM46 of gediagnosticeerd?

Te snel geoordeeld misschien. Weet niet. Moet me er eigenlijk ook buiten houden :P
Laatst gewijzigd door Ardan op vr 17 apr 2015, 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Fles »

Hainje schreef:Dus in feite zeg je nu Ardan dat je beter geen relatie aan kunt gaan met iemand die schizofrenie heeft?
Tsja, dan ga ik mee met Hendrik. Lijkt je dat niet problematisch dan? Ben je dan echt ZO blind? Kan natuurlijk best hoor, is maar een vraag :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Fles »

Hendrik schreef:@Fles: :?:
KM46 hoeft naar ons toe niet de schijn hoog te houden dat hij partners verslijt alsof het inktvullinkjes zijn. Niemand gelooft dat.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Ardan »

Lijkt me in ieder geval knap lastig, maar dat moet een ieder voor zich weten natuurlijk of ze er wat mee beginnen :P En als je het wil, be my guest, ik wens je succes en sterkte en alles :P
Ik doe ook maar wat
Hendrik
Berichten: 2545
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Hendrik »

Fles schreef: KM46 hoeft naar ons toe niet de schijn hoog te houden dat hij partners verslijt alsof het inktvullinkjes zijn. Niemand gelooft dat.
Op die manier. Die stoere praat is vast om de tranen te verhullen... :wink:
Laatst gewijzigd door Hendrik op vr 17 apr 2015, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Fles »

Ik snap het idee best hoor. "Liefde overkomt je en als het zover is moet alles ervoor wijken". Ik snap best dat dat een mechanisme is dat voor veel mensen kan werken. EN misschien werkt het voor mij ooit ook wel, zeg nooit nooit. Maar dan wel binnen mijn grenzen :) Maar goed, dat moet iedereen ook zelf weten natuurlijk.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door ODRAIL »

Ardan schreef:Eh word je niet gescreend als je vrijwilligerswerk in die zorginstelling gaat doen?
Ja en nee. Dit is bij de stichting waar ik werk een lichte screening. je mag geen strafblad hebben en je krijgt een gesprek. Ook moet je voor het gesprek een vragenformulier invullen. Maar dan nog kun je veel verborgen houden (dat heb ik zelf ook eens gedaan, maar dat ik met een sisser afgelopen).
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Hainje »

Hendrik schreef:@Hainje: Lijkt het jou niet problematisch dan?
Als je er niet mee om kunt gaan en ook niet de moeite wil doen daar mee te leren omgaan, dan kan het problematisch worden.

Nu weet ik niet hoe lang KM46 die dame al kent, maar ik heb zo het idee dat er tamelijk hard van stapel is gelopen. En dat ze elkaar eigenlijk nog nauwelijks kenden. Waardoor er al vrij snel een punt achter is gezet.
🍉
Hendrik
Berichten: 2545
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Hendrik »

Fles schreef:Ik snap het idee best hoor. "Liefde overkomt je en als het zover is moet alles ervoor wijken". Ik snap best dat dat een mechanisme is dat voor veel mensen kan werken. EN misschien werkt het voor mij ooit ook wel, zeg nooit nooit. Maar dan wel binnen mijn grenzen :) Maar goed, dat moet iedereen ook zelf weten natuurlijk.
En dan blijkt dat je die grenzen nog kunt verleggen ook. Maar daar zijn wel grenzen aan. :lol:
Laatst gewijzigd door Hendrik op vr 17 apr 2015, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Hainje »

Laat ik wel stellen dat ik niet weet wat zij nog meer bij hem geflikt heeft en het is ook heel erg afhankelijk van hoe lang km46 haar al kent om er een enigszins reële inschatting/oordeel over te kunnen geven.
🍉
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:
Hendrik schreef:@Fles: :?:
KM46 hoeft naar ons toe niet de schijn hoog te houden dat hij partners verslijt alsof het inktvullinkjes zijn. Niemand gelooft dat.
Dat doe ik ook bij lange na niet. In tegendeel. Maar het leven is niet zo eenvoudig helaas.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Ardan »

Fles schreef:Ik snap het idee best hoor. "Liefde overkomt je en als het zover is moet alles ervoor wijken". Ik snap best dat dat een mechanisme is dat voor veel mensen kan werken. EN misschien werkt het voor mij ooit ook wel, zeg nooit nooit. Maar dan wel binnen mijn grenzen :) Maar goed, dat moet iedereen ook zelf weten natuurlijk.
In de liefde geldt 'zoekt en gij zult vinden' niet. 'Zoekt en gij zult niet vinden, zoekt niet en gij vindt.' Zoiets eerder.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door ODRAIL »

Hendrik schreef:
Fles schreef:Ik snap het idee best hoor. "Liefde overkomt je en als het zover is moet alles ervoor wijken". Ik snap best dat dat een mechanisme is dat voor veel mensen kan werken. EN misschien werkt het voor mij ooit ook wel, zeg nooit nooit. Maar dan wel binnen mijn grenzen :) Maar goed, dat moet iedereen ook zelf weten natuurlijk.
En dan blijkt dat je die grenzen nog kunt verleggen ook. Maar daar zijn wel grenzen aan. :lol:
Precies. En die grenzen waren vandaag bereikt.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten