Mag ik even kwijt #176

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Fles »

lamaar :')
Laatst gewijzigd door Fles op za 18 apr 2015, 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
baladid
Berichten: 1518
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door baladid »

@Fles: Ik hoop dat je dronken bent en morgen spijt hebt van dat wat je schrijft....
@Bee: Goede beslissing.

Wat kan men er nou op tegen hebben dat mensen de politie bellen bij mogelijk strafbare feiten. Als hij niks gedaan heeft wordt zijn ID gekontroleerd vanwege verdacht gedrag en hij mag gewoon verder...
Ik vind het eerder schandalig dat de poltieagent alleen onderweg moest zijn... Agenten horen na mijn inziens altijd minimum met twee man te zijn.
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Fles »

baladid schreef:@Fles: Ik hoop dat je dronken bent en morgen spijt hebt van dat wat je schrijft....
Dronken wel, spijt niet echt :P

oh, toch wel :')
Laatst gewijzigd door Fles op za 18 apr 2015, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door STF »

Komisch; nu de zitmaaier in tienduizend onderdelen uit elkaar ligt i.v.m. inbouw van de nieuwe motor viel me ineens op dat ie helemaal geen stuurstang heeft; twee hydraulische slangen naar het linker voorwiel en twee naar het rechter voorwiel. Er bestaan weliswaar genoeg zitmaaiers met zo'n systeem, die hebben dan echter geen normaal stuur maar gewoon twee hendels waarmee je de richting bepaalt, zoals deze bijvoorbeeld:

Afbeelding
Zodat o.a. Fles ook weer tevreden is, maar een foto gekozen waar een vrouw op te zien is.

Ik zie normaal gesproken eerlijk gezegd nooit vrouwen met zo'n ding rijden.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Fles »

Daarmee kun je wel veel nauwkeurger sturen trouwens. Zo rijden tanks ook. En badmengkranen, vroeger. Dat was wel beter :Y Lekker ding trouwens, mag wel wat meer tiet op :pos:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door ODRAIL »

Goede morgen allemaal :wink: . Na wat er gisteren is voorgevallen heb ik heerlijk geslapen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door ODRAIL »

@ STF: Kan die zitmaaier niet beter vervangen worden door een nieuwe?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door webguy »

Z2N schreef: In ander nieuws: de NS is bezig met het updaten van de site naar het design dat we kennen van NSinternational.nl (wel met NS-kleuren), zie de pagina van Weekend Vrij.
Sterker nog - er is voor etickets een hele nieuwe winkel (nog niet voor abonnementen).
Hendrik
Berichten: 2545
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Hendrik »

Dat werd tijd! *O*
Maar waarom accepteert die winkel geen stationsverkortingen?
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door AppleMoose »

KM46 schreef:@ STF: Kan die zitmaaier niet beter vervangen worden door een nieuwe?
Hij heeft al meerdere keren vermeld dat een nieuwe zitmaaier heel veel meer geld kost...
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door ODRAIL »

Ja dat heeft hij inderdaad gezegd. Maar dan ben je wel van het gedoe van reparaties af.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door webguy »

Hendrik schreef:Dat werd tijd! *O*
Maar waarom accepteert die winkel geen stationsverkortingen?
Het stond niet in de requirements? :') /flauw Ik weet eigenlijk niet of de oude winkel dat wel deed (geloof het namelijk niet...)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door STF »

KM46 schreef:Ja dat heeft hij inderdaad gezegd. Maar dan ben je wel van het gedoe van reparaties af.
Wie kan mij dat garanderen? Zal ook wel weer van alles aan kapot gaan...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door ODRAIL »

Zojuist even de lade van mijn bureau uitgemest. Wat een zooi zat daar in zeg :shock: :? .
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Hainje »

KM46 schreef:Ja dat heeft hij inderdaad gezegd. Maar dan ben je wel van het gedoe van reparaties af.
Bad luck is STF's middle name. :X
🍉
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Jef400 »

En dat weet ik niet alleen van dit forum :P
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door ODRAIL »

Goed ... vandaag bijna de gehele dag gedaan om een moeilijke brief te schrijven. De tekst had ik al globaal in gedachten. Maar om het goed kloppend op papier te krijgen is een ander verhaal. Het is uiteindelijk wel gelukt.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door deadlock »

KM46, na een smiley hoef je niet nog een punt of komma of dat soort meuk te gebruiken.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door ODRAIL »

Goed deze week eindelijk weer eens een normale (vrijwilligers)werkweek van vier (halve) dagen :wink: . De volgende week en de week erop worden het voor weken van drie halve dagen. Dit i.v.m. koningsdag en bevrijdingsdag.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Michael »

deadlock schreef:
Bee schreef:Langs het voetpad van de stations naar huis worden een aantal kantoorpanden gesloopt om plaats te maken voor woningbouw. Toen ik daar vijf minuten geleden langs kwam, fietste er een man op het afgesloten terrein rond, die iets later door een gat in het hek naast mij kwam fietsen en allerlei vage taal begon uit te slaan. Er hing ook nog een sterke alcohollucht om hem heen. Daarop heb ik maar de politie gebeld en een signalement doorgegeven. Na een gesprek van vier minuten kwam de politie binnen drie minuten opdagen, maar deze vage meneer had de politieauto in de verte al de hoek om zien komen en ging er plotseling tijdens de woordenwisseling toch maar vandoor. Nog even de politieagente die kwam gezegd wat er aan de hand was maar omdat ze wegens bezuinigingen alleen was kon ze verder niets doen.
Waarom zou je daar de politie voor bellen?

Edit: Fles was me voor maar dat dus.
Op het werk laten we de politie bellen voor hangjongeren waar we heel veel last van hebben. Normaalgesproken moet je ze eerst 3 keer verzoeken om naar buiten te gaan en mag je daarna pas de politie bellen. De politie heeft tegen ons gezegd dat als er hangjongeren binnen zitten we gelijk mogen bellen en ze komen ook dan om ze eruit te sturen.

Die lui slopen heel de boel en andere gasten hebben er alleen maar last van.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door ODRAIL »

KM46 schreef:Goed deze week eindelijk weer eens een normale (vrijwilligers)werkweek van vier (halve) dagen :wink: . De volgende week en de week erop worden het voor weken van drie halve dagen. Dit i.v.m. koningsdag en bevrijdingsdag.
En ik zie trouwens dat in de week daarop Hemelvaartsdag valt. Dus dat wordt dat ook een werkweek van drie dagen.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Meltrain »

Michael schreef: Op het werk laten we de politie bellen voor hangjongeren waar we heel veel last van hebben. Normaalgesproken moet je ze eerst 3 keer verzoeken om naar buiten te gaan en mag je daarna pas de politie bellen. De politie heeft tegen ons gezegd dat als er hangjongeren binnen zitten we gelijk mogen bellen en ze komen ook dan om ze eruit te sturen.

Die lui slopen heel de boel en andere gasten hebben er alleen maar last van.
Maar als het nou hangjongeren zijn die een hamburger hebben gekocht? Dan zijn het gewoon gasten.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door deadlock »

Michael schreef:Op het werk laten we de politie bellen voor hangjongeren waar we heel veel last van hebben.
Ik wist niet dat jouw McDonalds op een bouwplaats stond?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Michael »

Meltrain schreef:
Michael schreef: Op het werk laten we de politie bellen voor hangjongeren waar we heel veel last van hebben. Normaalgesproken moet je ze eerst 3 keer verzoeken om naar buiten te gaan en mag je daarna pas de politie bellen. De politie heeft tegen ons gezegd dat als er hangjongeren binnen zitten we gelijk mogen bellen en ze komen ook dan om ze eruit te sturen.

Die lui slopen heel de boel en andere gasten hebben er alleen maar last van.
Maar als het nou hangjongeren zijn die een hamburger hebben gekocht? Dan zijn het gewoon gasten.
Zolang ze niet voor overlast zorgen is het okee. Maar anders is het gewoon houdoe en bedankt.
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1128
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Tochjo »

Zojuist in Mijn NS gezien dat een claim voor geld terug bij vertraging is afgewezen. Merkwaardig. Ik bellen met de klantenservice. Hele riedel persoonsgegevens later blijkt dat mijn claim is afgewezen omdat er geplande werkzaamheden waren die vooraf waren aangekondigd. Ja, tussen Utrecht Terwijde en Utrecht Centraal ja, waardoor er een aangepaste dienstregeling gold. Maar die aanrijding met persoon tussen Utrecht Centraal en Arnhem was niet bepaald gepland... Claim gaat opnieuw bekeken worden, dus dat is mooi, maar wel jammer dat men kennelijk zo snel tot afwijzing overgaat.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten