Als ik zo het data overzicht bekijk kan ik eigenlijk wel concluderen dat het volgens mij wenselijker is om de routes van de stadsdienst Woerden door een streeklijn te laten rijden want de stadsdienst word wel gebruikt maar naar mijn mening niet genoeg om het aparte lijnen te houden.Busfoto.nl schreef:De reizigersaantallen zijn vervelend om het zo te zeggen, aangezien sommige ritten dus met meer dan acht reizigers kennen. Daarnaast wil een gemiddeld aantal van 6 reizigers niet zeggen dat er elke rit 6 man inzitten. Een rit met 0 reizigers wordt gecompenseerd door 2 ritten met 9 reizigers. Dan kun je dus eigenlijk geen taxibusje inzetten. Eigenlijk zou een Procity-achtig voertuig nog redelijk voldoen.
Ook kan ik concluderen dat de volgende aanpassingen kunnen komen in de nieuwe concessie:
Lijn 526: Kan worden opgeheven (die trekt gemiddeld nog geen 1 passagier per rit)
Lijn 503: Kan worden opgeheven (hetzelfde als bij lijn 526)
Lijn 122: Een deel van de ritten kan worden opgeheven wegens onderbezetting
Lijn 105: Een deel van de ritten kan of vervallen of worden gereden door kleiner materieel wegens te weinig reizigers (voor een grote bus)
Lijn 104: Deze ritten kunnen wel door een 8-persoonsbusje gereden worden