De M5 rond deze tijd inderdaad. Paar maanden later pas de M4.Visgraatmodel schreef:Sinds november 2013 of ergens in die richting.
Klinkt wel erg robotisch in de M4 trouwens (A)
De M5 rond deze tijd inderdaad. Paar maanden later pas de M4.Visgraatmodel schreef:Sinds november 2013 of ergens in die richting.
Heb je er een foto van? Je maakt me nu wel nieuwsgierig. :)JWM schreef:Ik zag net op het Amstelstation dat iemand wel heel creatief is bezig geweest met A4tjes een printer een plakband bij de chippoortjes...
Even een opsomming met de gevolgen van de wijziging, vul aan als ik iets over t hoofd heb gezien;JWM schreef:Goed, serieuze zaken: GVB wil in 2016 wat veranderingen doorvoeren in het busnet. Wat bijvoorbeeld op tafel ligt is het opheffen van 45, 66 over de Daalwijkdreef en 41 door naar Holendrecht
Dit denk ik eigenlijk ook wel. Hoewel tot een paar jaar geleden lijn 47 het perfect alleen aan kon op de Bijlmerdreef is de 66 nu een zeer gewaardeerde verbinding geworden die je niet moet willen aanpassen. De drie haltes die door het vervallen van lijn 45 niet meer worden aangedaan hebben bovendien een zwakke vraag, alle woningen in de directe nabijheid zijn namelijk gesloopt, het enige bewoonde deel langs de Daalwijkdreef heeft de halte Echtenstein als goed alternatief. Mocht bediening toch nodig zijn vanwege een verplichting van het PvE dan kan altijd nog in overleg lokaal vervoer op de daar rijdende streeklijnen van/naar Almere toegestaan worden, lijkt mij. Een hogere frequentie op bepaalde momenten op de 44 zou ik ook toejuichen, mede door de toegenomen drukte op deze lijn, al zal ik er zelf niets meer aan hebbenJWM schreef:Als je gaat snijden gaat het ergens pijn doen. Lijn 45 vervangen kan volgensmij ook prima door de 44 in frequentie te verhogen en de 41 inderdaad vanaf Kraaiennest door te trekken naar Holendrecht via de Karspeldreef. Lijn 66 zou ik handhaven op de eigen route, al is de Bijlmerdreef qua doorstroming wat minder geschikt voor een snelle verbinding tussen station Bijlmer en IJburg in vergelijking met de Daalwijkdreef.
Ik lees bij die afkorting altijd 'Deutsche Bahn' in plaats van 'Dagelijks Bestuur' :')Aansluitend op de sessie is er vanaf 21:00 uur een vergadering van de regioraad waarin het DB de ontwerp-Lijnennetvisie OV voorlegt aan de regioraad.
Dit zijn de documenten die vooraf werden getoond. Behalve een wat summier verslag, ben ik helaas nog geen gedetailleerdere informatie tegengekomen naar aanleiding van de vergadering, zoals de inspraakdocumenten.Bee schreef:Eigenlijk niet alleen Amsterdam maar voor de gehele stadsregio: de documenten van de extra vergadering voor het lijnennet ingaande december 2017: http://www.stadsregioamsterdam.nl/verga ... regioraad-(jaar/regioraad-2015/regioraad-2015-04-28/
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 85 gasten