OVer je reiservaringen in april 2015

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: OVer je reiservaringen in april 2015

Bericht door Wubbo »

Vandaag tot 2x toe in een defecte DDZ-6 gezeten, zowel op de heenweg (trein opgeheven) als op de terugweg (storingsmonteur bij de trein, vertrek +5, aankomst +14). Lekker dagje zo ;-)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: OVer je reiservaringen in april 2015

Bericht door ODRAIL »

Hier was het vanmiddag een defecte tram. Doordat ik de bennenwagen nam was de vertraging 0 minuten :wink: .
Hendrik
Berichten: 2544
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: OVer je reiservaringen in april 2015

Bericht door Hendrik »

Hendrik schreef:Op treinstation Rotterdam Centraal kwamen twee Arriva Spurts van de Merwedelingelijn voorbij. Ze moesten op spoor 8 wachten voor een rood sein. Ik zag verschillende reizigers best verbaasd kijken. :P
Inmiddels zie ik bijna dagelijks rond 7.25 uur twee Spurts voorbijkomen op Rtd, dus het zal wel standaard zijn. Vanmorgen zag ik ze trouwens in de wasstraat staan, dus dat zal het dagelijkse doel wel zijn.
Heeft Arriva blijkbaar ook in de spits niet alle treinstellen nodig op de MerwedeLingeLijn?
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13110
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: OVer je reiservaringen in april 2015

Bericht door Z2N »

Het hangt af van de richting, als ze uit Ddr kwamen zijn ze klaar met de spitsdienst (een slag later zou leger zijn, en dus bijvoorbeeld niet dubbel hoeven rijden), dan gaan de stellen naar Leidschendam waar het onderhoud wordt uitgevoerd op de Spurts. De andere kant op zou ik geen reden kunnen bedenken.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: OVer je reiservaringen in april 2015

Bericht door Thom91 »

van/naar de wasstraat, dat is volgens mij ook een slag.
Komt wel goed schatje.
gliderfighter
Berichten: 573
Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 21:22

Re: OVer je reiservaringen in april 2015

Bericht door gliderfighter »

Vandaag sollicitatie op Schiphol-Rijk.
09:44 aankomst, bus van 10:30 moest ik hebben.
Schipholtunnel deed niet moeilijk, prima!
Helaas kwam de bus(187) niet en kwam ook de volgende 187 niet, althans, zo leek het. Een bus met 193 naar P30 was blijkbaar die 187, alleen dat stond er dus verkeerd op, lekker..
Ook in de bus is de reisinfo ver te zoeken, aangezien de helft er niet op staat door de tekst: "Volgende halte:" Daardoor waren alleen de laatste 4 letters te zien. Zaakjes goed op orde dus..
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: OVer je reiservaringen in april 2015

Bericht door waldo79 »

Maar ben je tijdig op je bestemming gekomen?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in april 2015

Bericht door webguy »

Vandaag kwam m'n IC nr Nijmegen in Ede-Wageningen aan op spoor 3 ipv 4. Dat gebeurt zeer zelden - alleen met storingen wordt er wel eens gewisseld.
Jultar
Berichten: 574
Lid geworden op: za 12 mar 2011, 11:34

Re: OVer je reiservaringen in april 2015

Bericht door Jultar »

webguy schreef:Vandaag kwam m'n IC nr Nijmegen in Ede-Wageningen aan op spoor 3 ipv 4. Dat gebeurt zeer zelden - alleen met storingen wordt er wel eens gewisseld.
Lijkt al de hele middag/avond te gebeuren. Kwam er vandaag twee keer langs, in beide gevallen werd al het IC verkeer op spoor 3 afgehandeld. Er waren dan in beide gevallen ook vele plusjes in de vertrektijden te zien.
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: OVer je reiservaringen in april 2015

Bericht door VIRM »

Vanmiddag rond 17:20 maakte mijn s2100 een snelremming. Er werd omgeroepen dat er misschien ieman rond het spoor was gesignaleerd, en dat we daarom langzamer moesten rijden.
Op Sloterdijk bleek dat er iemand op het spoor liep, en volgens de NS app was dat tussen Sloterdijk en Centraal. Dus er was van alles en nogwat vertraagd, varierend van +7 tot +23. Uiteindelijk een vertraagde s4000 kunnen pakken, die zonder enige vorm van omroep met iets van +11 op spoor 4 binnenkwam.
Beul van de blindegeleidelijn
gliderfighter
Berichten: 573
Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 21:22

Re: OVer je reiservaringen in april 2015

Bericht door gliderfighter »

waldo79 schreef:Maar ben je tijdig op je bestemming gekomen?
Helaas niet.. Hopelijk heeft het geen consequenties
Somoht
Berichten: 1350
Lid geworden op: di 11 sep 2012, 22:03

Re: OVer je reiservaringen in april 2015

Bericht door Somoht »

Er was vandaag en vooral vanmorgen hele dikke IT storing bij CXX, INFoxx/voertuigvolgsysteem deed het niet/nauwelijks. (veel) buschauffeurs moesten handmatig werken, vermoed dat de reden was dat die bus verkeerde koersbord hanteerde..
Hageneis
Berichten: 229
Lid geworden op: di 09 aug 2011, 16:39

Re: OVer je reiservaringen in april 2015

Bericht door Hageneis »

VIRM schreef:Vanmiddag rond 17:20 maakte mijn s2100 een snelremming. Er werd omgeroepen dat er misschien ieman rond het spoor was gesignaleerd, en dat we daarom langzamer moesten rijden.
Op Sloterdijk bleek dat er iemand op het spoor liep, en volgens de NS app was dat tussen Sloterdijk en Centraal. Dus er was van alles en nogwat vertraagd, varierend van +7 tot +23. Uiteindelijk een vertraagde s4000 kunnen pakken, die zonder enige vorm van omroep met iets van +11 op spoor 4 binnenkwam.
A, daarom kwam t2169 met +5 in Ledn aan. Trouwens weer ingelopen tot +3 in Gvc.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten