Mag ik even kwijt #15

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door STF »

En bordjes fotograveren dan?
Ik zal binnenkort eens gaan kijken of die bordjes in Dudelange er al eens hangen trouwens.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Fles »

Bordjes knallen waar het zo te pas komt he :) Vooral in Polen en langs de Bocq, maar er zijn wel meer rondjes waar ik bordjesgewijs nog wat te doen heb :P

Ergens ben ik bang dat die bordjes in Dudelange gewoon niet meer komen :( Al heeft het bij Usines lang geduurd, maar zijn ze uiteindelijk toch gekomen. Beetje schraal zou het wel zijn. Vroegah hadden Burange en Centre ook bordjes in de "oude" stijl (met die gele palen). Ik vind het maar raar :?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door STF »

Ik wil wel een A4tje uitprinten met daarop Dudelange Burange en die aan een boomtak vastknopen met een touwtje. :P
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:Mag ik even kwijt dat ik een vol programma ga rijden de komende maanden, inclusief de nodige voorjaarsklassiekers EN een grote Ronde? :mrgreen:
Ah, Ik zie het al. Je vergelijkt dit met het wielrennen, zelf kijk ik daar graag naar zittend voor de buis.
Ik kijk al uit naar Juli 2010 (Tourstart te Rotterdam :wink:)
Laatst gewijzigd door ODRAIL op za 14 mar 2009, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door ODRAIL »

Daantje schreef:Ik heb gisteren het huurcontract getekend en de sleutels gekregen van een twee kamer benedenwoning mét tuintje, schuurtje en centrale verwarming in Rotterdam Noord 8-)
Gefeliciteerd en veel woongenot in je nieuwe huis(je) :wink: :pos:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Fles »

ja feli met je Huisje Daan :) :*

ik kan ook niet wachten... nog een jaartje :) en dan:

NOOIT meer plakkende keukenvloer
NOOIT meer gekreun uit de badkamer
NOOIT meer wachten of ik eens bij het fornuis kan

Ik heb er ZOOOO'N zin in :P
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door ODRAIL »

Mag ik even kwijt:
Dat ik vandaag modeltreintjes ben wezen kijken bij RAILZ in Rotterdam, en dat het er zeer mooi en leuk uit ziet. :P :wink:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Meltrain »

Zo, de laatste SE-week zit er weer op. :D
Ik moet nog één praktische opdracht maken, één toets voor Letterkunde doen en nog de Herkansingenweek en dan komt het CE er alweer aan.
De tijd gaat echt snel...
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Daniel »

Succes met die laatste toesten dan maar (en met het CE natuurlijk). Vooral met letterkunde... ow wat vond ik dat 'n ramp (had zelf allemaal zevens en achten op de eindlijst... en een 5,5 voor letterkunde :mrgreen: )
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door JeePee »

Gefeliciteerd met je huisje Daantje! Ik zoek ook nog wat in die regio. 2-3x in de week Lw - Rtd begint te vervelen :wink:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door webguy »

Daantjes oude kamer ;) Nee, dat wil je waarschijnlijk niet ;)
Maar eh, lijkt me idd logische stap: gefeliciteerd :) Ik woon in een studentenhuis met 2 anderen, die ik al of kende of vrienden van vrienden zijn voordat ik er in kwam, dus zijn 't goed volk. En tja, een meisje maakt wel schoon :) Maar 't schijnt dat er redelijk vreselijke studentenhuizen zijn :) (Delft iemand ;) )
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door STF »

Ik vond het altijd wel leuk met de smaakpolitie op SBS6, dat Rob Geus in de meeste afleveringen ook bij een studentenhuis langsging. Over het algemeen was het bij jongens een enorme puinzooi en bij meisjes redelijk leefbaar maar niet brandschoon ofzo.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Suus »

STF schreef:Ik vond het altijd wel leuk met de smaakpolitie op SBS6, dat Rob Geus in de meeste afleveringen ook bij een studentenhuis langsging. Over het algemeen was het bij jongens een enorme puinzooi en bij meisjes redelijk leefbaar maar niet brandschoon ofzo.
Nou, ook dit jaar is het weer een gigantische takkebende bij de studentenhuizen. Kaas die voor komkommer wordt aangezien, melk van 3 maanden over datum en uitgedroogde kattenpoep in de koelkast, en dat zijn pas de eerste drie afleveringen :shock:

Ik ben wezen kijken in meerdere studentenhuizen dit jaar in Amsterdam en Diemen, mwaaaaaaaaaaa, soms kan het wel wat beter worden schoongemaakt, maar bepaalde woningcorporaties zijn gelukkig zo slim om voor de gemeenschappelijke ruimtes schoonmakers in te huren. Maar de eeuwige macaronigeur is en blijft niet weg te slaan uit de complexen :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door STF »

Nu we het toch over vieze keukens hebben; ik ben bijna klaar met de grote schoonmaak van de keuken, ben al sinds begin december bezig maar soms doe ik er twee weken lang niks aan dus dan vliegen de maanden voorbij. :lol:

Vanmiddag voor het eerst me slaapkamer ramen schoongemaakt, ik woon hier pas vier jaar en het was er nog niet echt van gekomen. En onder me bed gestofzuigd, is nogal lastig bij mijn bed omdat ie aan alle kanten dicht is tot aan de grond. Geen idee hoe dat vuil er dan toch onderkomt, maar het was verschrikkelijk stoffig...
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Geert »

Stof komt overal door, gek genoeg :P
Wat betreft schoonmaken: hier bij in huis valt 't best mee, maar ik ken genoeg ergere voorbeelden. Maar ik vind 't toch grappig dat ik meestal juist bij mijn moeder producten aantref die over datum zijn :mrgreen:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Oud forumgebruiker »

Afbeelding Landverraad!
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door mb90 »

Hahaha, ik vond het wel een goeie. Ze kiezen wel de mooiste plek van Rotterdam uit. 8-)

Dit zal overigens wel een foto van vorig jaar zijn toen de 332 in Rotterdam was om te kijken of een aantal routes geschikt zijn voor een gelede bus.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Daantje »

JeePee schreef:Gefeliciteerd met je huisje Daantje! Ik zoek ook nog wat in die regio. 2-3x in de week Lw - Rtd begint te vervelen :wink:
Ik zoek nog een nieuwe huurder voor m'n kamer ;)

Maar ik ben een studentenhuis idd wel zat, altijd de rotzooi van een ander, altijd jouw spullen die gebruikt worden en niet afgewassen worden, niet kunnen douchen of koken wanneer jij dat wil. En daarbovenop is mijn huis echt een krot, er stort steeds meer in en de huisbaas doet niets. Ik ben blij dat ik straks centrale verwarming heb, dat is echt een luxe na een huis zonder verwarming en ik hoop dat er meer water uit de douche komt dan die drie druppels van nu.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door STF »

Daantje schreef:ik hoop dat er meer water uit de douche komt dan die drie druppels van nu.
Goed waterbesparende douchekop dus. :pos:
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door JeePee »

Daantje schreef:Ik zoek nog een nieuwe huurder voor m'n kamer ;)
Dat begint leuk, maar dan:
Daantje schreef:Maar ik ben een studentenhuis idd wel zat, altijd de rotzooi van een ander, altijd jouw spullen die gebruikt worden en niet afgewassen worden, niet kunnen douchen of koken wanneer jij dat wil. En daarbovenop is mijn huis echt een krot, er stort steeds meer in en de huisbaas doet niets. Ik ben blij dat ik straks centrale verwarming heb, dat is echt een luxe na een huis zonder verwarming en ik hoop dat er meer water uit de douche komt dan die drie druppels van nu.
Een echte vlotte makelaarsbabbel heb je niet he :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door STF »

Makelaarsbureau STF

Studentenwoning met enige kleine gebreken, een uitdaging voor studenten met de studierichting techniek en bouwkunde!
Moderne uitvindingen aanwezig op het gebied van waterbesparing en stookkostenbesparing.
Mogelijkheden tot teamwork bij o.a. het koken en douchen.

Bel nu, we zitten voor u klaar!
Tel. 0000-000001

:mrgreen:
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Chauf21 »

STF schreef:Makelaarsbureau STF

Studentenwoning met enige kleine gebreken, een uitdaging voor studenten met de studierichting techniek en bouwkunde!
Moderne uitvindingen aanwezig op het gebied van waterbesparing en stookkostenbesparing.
Mogelijkheden tot teamwork bij o.a. het koken en douchen.

Bel nu, we zitten voor u klaar!
Tel. 0000-000001
Waar moet ik dan aan denken?
Huisgenoten die je rug komen poetsen als je onder de douche staat? Ieuw :o
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Caspar »

JeePee schreef:Gefeliciteerd met je huisje Daantje! Ik zoek ook nog wat in die regio. 2-3x in de week Lw - Rtd begint te vervelen :wink:
Volgens mij is er op de Rotterdamse woningmarkt nog wel wat meer betaalbaars? In ieder geval beter te doen dan Amsterdam wat veel te veel gehypet is.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Stefan »

Je kunt ook in de regio rond Rotterdam kijken, Schiedam, Maassluis en al dat soort plaatsen. :)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Ruben »

Caspar schreef:In ieder geval beter te doen dan Amsterdam wat veel te veel gehypet is.
Hou daar idd maar over op. :x
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 38 gasten