Wat ik best grappig vind, is dat sinds het begin van R-net maar een paar lijnen onder R-net vallen.MarkNL schreef:Mee eens, sowieso is de metro (en ik denk net zoals die van Amsterdam) zodanig geïntegreerd in het stadsleven dat iedereen hem wel kent en weet te vinden. Een jaar (of is het alweer langer?) geleden hebben de metroborden bij het station (voorbeeld) de aanduiding R-Net eronder gekregen. Ik vraag mij sterk af wat hier nu de toegevoegde waarde van is. Mijn vermoeden is, is dat de gemiddelde reiziger het niet eens is opgevallen.
Overigens zullen de stations van de Hoekse Lijn bij de ombouw naar metro wel volledig in R-Net huisstijl worden gestoken. Het gevolg zal wel zijn dat je dus "R-Net" stations en "normale" stations gaat krijgen, want er zijn geen plannen zover ik weet om de overige stations een makeover te geven.
Nu begint het gekheid te worden met R-net op alles. Net alsof je overal ketchup op kan doen, maar dan met R-net.
Bij Waterland(EBS) is dat ook zo dat ze 60% van de lijnen onder R-net laten vallen.
De Rotterdamse metro wordt R-net daar houdt het hier mee op in Rotterdam, maar in andere steden wordt het hele tramnet R-net. En dan ziet alles er eentonig uit. Dan gaan mensen denken dat HTM bij RET, Connexxion, EBS en Arriva hoort.