Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Geert »

Thom91 schreef:
Daniel schreef:Nee hoor, maar het is algemeen bekend dat de huid sneller verbrandt bij een combinatie van zon en een flink windje.
Die correlatie lijkt me nonsens. Eerder dat je niet merkt dat je verbrand doordat je afkoelt door de wind en niet dat je sneller verbrand doordat de zonnestralen harder gaan door de wind ofzo :')
Dus verbrand je sneller dan wanneer er geen wind is en je doorhebt dat het loeiwarm is ;)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

Gisteren zat ik in de metro en een meisje tegenover mij was in geuren en kleuren over haar enorme blunder aan het vertellen. Ik had zelf moeite mijn lach te verbergen dus ik deel hem nu lekker met jullie :P

Het meisje had dagtickets gekocht voor Amsterdam Open Air. Gisteren (op zondag dus) ging ze met die tickets naar het festival, maar ze kwam er niet in. Ze had namelijk tickets voor zaterdag gekocht! :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Thom91 »

Zo, dat is nogal een blunder _O-
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Geert »

Doet mij aan een blunder van een (inmiddels oud-) collega herinneren.

Een paar collega's van mij waren een paar jaar terug naar een conferentie in de VS, en één collega had alles geregeld. Tijdens het verblijf daar was hij heel zuinig op de tickets en hij wilde absoluut voorkomen dat de tickets kwijt zouden raken.
Enfin, aan het einde van de conferentie vertrok het zooitje ruim op tijd richting vliegveld. Goed, iedereen kreeg dus uiteindelijk zijn ticket en ging op weg naar de check-in desk. Aangekomen bij de check-in desk bleek er een klein probleempje te zijn... Vluchtnummer was nergens te vinden. Gek: datum klopte, juiste vliegveld... Iets later bleek dat de vlucht al was vertrokken. Vertrokken? Aha... degene die alles geregeld had AM en PM door elkaar gehusseld en het vliegtuig was 12 uur geleden al richting Nederland vertrokken. Foutje! :D

Overigens presteerde diezelfde collega het een paar jaar later in München in te checken met een ticket voor de juiste tijd, de juiste dag, maar... een maand te vroeg... :X
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Ardan »

_O- _O-_O-

Mocht hij sindsdien de tickets nog steeds regelen of zei de rest 'nee laten wij dat nou maar doen'? :D
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Geert »

De keer daarna had de office manager alles geregeld ;)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Daniel »

Oh dat AM/PM verhaal doet me denken aan de keer dat ik toch afvroeg waarom m'n collega's een meeting waar we het net over gehad hadden weigerden in Outlook. Bleek ik ze om twee uur 's nachts i.p.v. 's middags uitgenodigd te hebben :mrgreen: Sindsdien heb ik m'n kalender maar op de Nederlandse notatie gezet.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door dylanwild94 »

gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Daniel »

Thom91 schreef:
Daniel schreef:Nee hoor, maar het is algemeen bekend dat de huid sneller verbrandt bij een combinatie van zon en een flink windje.
Die correlatie lijkt me nonsens. Eerder dat je niet merkt dat je verbrand doordat je afkoelt door de wind en niet dat je sneller verbrand doordat de zonnestralen harder gaan door de wind ofzo :')
Beetje late reactie, maar het zit 'm erin dat je huid door de wind sneller uitdroogt en daarom verbrandt hij sneller. Net zoiets als een aansteker bij een droog of een nat vel papier houden, dan gaat het droge vel ook sneller branden dan het natte.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Thom91 »

Blunder van formaat van vorige week vrijdag nog.

Jas vergeten mee te nemen vanuit Enschede naar het westen. Vervelende, ik kom niet meer in Enschede voordat ik op vakantie ga :')

Geluk bij een ongeluk. Ik verzamel jassen dus ik heb bij mijn ouders nog wel een recente liggen.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

De afdeling dozen schuiven van KPN is niet eens in staat de meest basale taak uit te voeren: dozen versturen naar klanten.

Na drie weken op een lege doos gewacht te hebben KPN maar weer gebeld, die konden geen dozen versturen maar ik mocht ook een eigen doos gebruiken. Ok, ook goed :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Daantje »

Moet je iets terug sturen? Voor mijn digitenne kastje wat kapot was, stuurde ze een koerier.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Daniel »

Bij mij ook toen ik digitenne opzegde, maar ik moest het voor die koerier wel in een doos doen. Gelukkig bleek ik echter de doos van digitenne nog ergens te hebben. Hoefde er verder alleen een bepaald referentienummer op te schrijven.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

Ik kreeg een brief ergens rond 23 juni dat ze binnen twee weken een voorgeadresseerde doos zouden opsturen. Ik heb nu het adres gekregen, als ik alles in een doos doe samen met de opzegbrief kan ik het inleveren bij PostNL en dan moet het allemaal goed komen...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

Het verhaal lijkt een staartje te krijgen. :o

Vandaag kreeg ik een briefje van PostNL dat mijn brievenbus niet voldoet aan de wettelijke standaardmaten voor brievenbussen en dat een poststuk niet afgeleverd kon worden. Dat kan niets anders zijn dan een doos van KPN, maar waarom de postbode dan niet even aanbelt...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Aking »

Omdat dat niet in zijn werkinstructie staat?
baladid
Berichten: 1518
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door baladid »

Ik weet niet hoe het in NL is, maar in Duitsland is de huurbaas verplicht dat je een fatsoenlijke brievenbus hebt. Bezwaar indienen dus.
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Ardan »

huh
Afbeelding


Nog stommer op P2000:
Afbeelding
Ik doe ook maar wat
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door waldo79 »

Die laatste fout zie je wel vaker: overal werkwoordsvormen in zien :N
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Aking »

De toerist uithangen en over een fort struinen met 34 graden en de zon vol op je pan is niet het meest briljante plan kwam ik net achter :')
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13114
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Z2N »

Wat dan? Zonnesteekje, flauwgevallen of gewoon roodgebakken?
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Aking »

Vooral redelijk bekaf... En dat terwijl ik ook nog wordt geacht hier het nachtleven op z'n kop te zetten vannacht...

Nee roodgebakken ben ik van de week al... Ondanks mijn zorgvuldig zonvermijden ontkwam ik er niet aan om ongeveer een uurtje in het water door te brengen, met als geval dat de vellen er nu losjes bijwapperen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Suus »

Bee schreef:Het verhaal lijkt een staartje te krijgen. :o

Vandaag kreeg ik een briefje van PostNL dat mijn brievenbus niet voldoet aan de wettelijke standaardmaten voor brievenbussen en dat een poststuk niet afgeleverd kon worden. Dat kan niets anders zijn dan een doos van KPN, maar waarom de postbode dan niet even aanbelt...
Vervolg...

Vandaag een briefje van PostNL Pakketten, mijn poststuk heeft een te-kleine-brievenbusbarcode gekregen en ligt vanaf morgen bij de Gamma...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Milco »

Vanavond had ik lekker een patatje gegeten op station Groningen. Wilde ik naderhand het afval in de prullenbak gooien (om daarna het dienblad op de prullenbak te zetten bij de andere dienbladen), kieper ik vervolgens dat héle dienblad de prullenbak in... :X :')
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #16

Bericht door Thom91 »

Oh dat heb ik echt al zo vaak meegemaakt, zowel bewust als onbewust trouwens :')
Komt wel goed schatje.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten