Mag ik even kwijt #16

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Mag ik even kwijt #16

Bericht door Justin »

@ Deadlock: Arme kerel!

@ Fles: precies, als ik vanuit Gouda zou komen, zou ik toch altijd IETS rennen om de 1900 te pakken (doe ik nu altijd al, kan ik terugsteken op Ddr, 5000 haal ik meestal niet namelijk) :mrgreen:. Maar ja, 't is geen officiële overstap... tenzij men over die ene boog zou komen aanrijden en de 2800 op spoor 3 parkeren :P. En anders kan je nog altijd de 2200 pakken, ga toch effe lekker NIET in een koeienstal zitten/staan :P...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Daantje »

Zo, internet en telefoon is aangevraagd, moet rond 10 april geregeld zijn (y) Lekker gevoel :) Te zijner tijd ff Digitenne regelen want dat heeft maar een week levertijd.

Verder vandaag geshopt voor m'n huis en heel goed geslaagd. :) Wel half Rotterdam Noord doorgewandeld want sinds tram 25 geknipt is, is dat ook een ramp zeg. Na 25 minuten was er nog geen tram :shock: Gelukkig was het lekker weer :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Suus »

Digitenne is echt bagger, als ik eerlijk ben. Het beeld is ontzettend blokkerig, het aanbod is nog slechter dan bij een gewone kabelaansluiting en je hebt snel last van storingen als er iets tijdelijk de antenne blokkeert (bijvoorbeeld een vrachtwagen).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Daantje »

Het zenderpakket vind ik beperkt, dat ben ik met je eens. Ik vind het jammer dat je helemaal geen BBC of Duitse of Franse zenders hebt. Niet dat ik daar nou zo vaak naar kijk maar helemaal niet vind ik wel kaal. Het is het me alleen niet waard om daarvoor bijna het dubbele te gaan betalen. Blokkerig beeld enzo schijnt te kunnen liggen aan slechte kabels, etc. Sowieso kan je het vier weken gratis proberen dus als ik het niets vind kan ik altijd nog switchen :) Andere opties waar je voor die prijs (7,50/maand) tv hebt (hoeft niet perse digitaal) zijn welkom :)
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Dubbele P »

Is een alles-in-één pakket van bijvoorbeeld Ziggo geen optie? Je hebt dan voor 40 euro per maand digitale tv, kabelinternet en telefonie. Dat is niet veel.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Ruben »

Dubbele P schreef:Is een alles-in-één pakket van bijvoorbeeld Ziggo geen optie? Je hebt dan voor 40 euro per maand digitale tv, kabelinternet en telefonie. Dat is niet veel.
Dat kan Daantje (nog) niet nemen, omdat ze in UPC gebied woont.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Suus »

Daantje schreef:Het zenderpakket vind ik beperkt, dat ben ik met je eens. Ik vind het jammer dat je helemaal geen BBC of Duitse of Franse zenders hebt. Niet dat ik daar nou zo vaak naar kijk maar helemaal niet vind ik wel kaal. Het is het me alleen niet waard om daarvoor bijna het dubbele te gaan betalen. Blokkerig beeld enzo schijnt te kunnen liggen aan slechte kabels, etc. Sowieso kan je het vier weken gratis proberen dus als ik het niets vind kan ik altijd nog switchen :) Andere opties waar je voor die prijs (7,50/maand) tv hebt (hoeft niet perse digitaal) zijn welkom :)
Uit Rotterdam verhuizen :lol: In Gouda kost kabeltelevisie maar 6,60 per maand :shock:

Die klachten over blokkerig beeld zijn eigenlijk altijd gebleven sinds we het in 2003 voor het eerst hebben geprobeerd, en bij de buren valt het nog steeds op als je het ziet :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Daantje »

Naja, zelfs als ik Ziggo kon kiezen dan heb ik voor die 40 euro wel 20x zo langzaam internet als ik nu bij Online besteld heb. Bijzonder eigenlijk dat die prijzen zo verschillen per regio.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door STF »

Wat is dat trouwens met je avatar Daantje, al meerdere dagen doet die zo vreemd, soms een rood kruisje, soms heel lang laden en dan uiteindelijk toch weergeven, soms direct weergeven zonder lang laden???
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Daantje »

Ja, dat weet ik ook niet :? Ik dacht eerst dat ie het helemaal niet meer deed maar hij doet het wel als je refresht. Sowieso gaat het niet helemaal lekker met Lycos Tripod (waar ie ge-upload is) want ik kon laatst ook niet inloggen :neg:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Fles »

Daantje schreef:Sowieso gaat het niet helemaal lekker met Lycos Tripod
Je meent het :P
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Daantje »

Dat is allang weer van de baan omdat het overgenomen is door iets anders ;) Bericht heb ik ergens halverwege februari gepost hier :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door STF »

Het is dat de automobilist zo snel reageerde door de rem flink diep in te trappen maar anders hadden we hier op de kruising een erg plat kind gehad. Dat kind was volgens mij veel te klein om alleen over straat te mogen, wie gaat er nu bij een zebrapad oversteken op het moment dat een auto er al nagenoeg overheen rijdt...

En een andere automobilist was het er duidelijk niet mee eens dat midden op de weg een Mercedes Integro bus stilstond omdat de motor afgeslagen was; met luid getoeter eromheen. Beetje zielige actie want die bus was na een paar seconden alweer gestart om zijn weg te vervolgen.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door STF »

Daantje schreef:Dat is allang weer van de baan omdat het overgenomen is door iets anders ;)
Hetnet loopt ook maar eindeloos hun diensten over te dragen aan andere bedrijven; in december zijn we nog overgezet naar een ander met behoud van functies en tarief. Nu gaan ze per april weer over naar een ander maar mail en webspace komen te vervallen en het tarief gaat nog eens omhoog ook. Tegen bijbetaling kun je de mail functie en webspace behouden.
Ze zoeken het maar lekker uit daar, ik stap bij ze op want dat mailadres gebruik ik nooit, clubs toegang gebruik ik nooit, inbelabbonement gebruik ik nooit, het enige wat ik wel gebruik is juist die webspace...

En bij Wanadoo blijven ze ook maar aan de gang, nu heet het weer Online en een paar maanden geleden nog Orange. Nou ja, zolang me E-mailadres maar op @wanadoo.nl blijft eindigen en de prijs hetzelfde blijft vind ik het prima.
Laatst gewijzigd door STF op za 21 mar 2009, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door deadlock »

Jaj. Het bloedt nog steeds :(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Jaj. Het bloedt nog steeds :(

Nog 3 dagen en je bent officieel vrouw! :mrgreen: :pos:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Daan »

STF schreef:wie gaat er nu bij een zebrapad oversteken op het moment dat een auto er al nagenoeg overheen rijdt..
Op diezelfde manier had ik er vanmiddag ook bijna een vent onder de auto. En dan nog een vinger omhoog ook. Ja doei... :x
Linkerspoor
Berichten: 349
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 19:46

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Linkerspoor »

:?

Je kan toch aan zien komen dat iemand over wil gaan steken.
Tenzij die persoon opeens op het laatst een sprintje heeft getrokken had je volgens mij gewoon kunnen/moeten stoppen.
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door M57 »

Vervoergerelateerde vraag ;)

Deze zomer in het hoogseizoen wil ik 4 weken naar Mexico. Ik zoek alleen nog geschikte vliegtickets naar Cancún. Weet iemand waar je goedkope tickets kan vinden naast vliegwinkel.nl en cheaptickets.nl? Reisorganisaties ofzo? Alle tips en ervaringen zijn welkom :)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Daantje »

Zo, verf is binnen, licht in m'n nieuwe huis is geregeld en het eerste behang ligt er al af, klaar om te gaan verven (y) :D
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Daniel »

STF schreef:Hetnet loopt ook maar eindeloos hun diensten over te dragen aan andere bedrijven; in december zijn we nog overgezet naar een ander met behoud van functies en tarief. Nu gaan ze per april weer over naar een ander maar mail en webspace komen te vervallen en het tarief gaat nog eens omhoog ook. Tegen bijbetaling kun je de mail functie behouden maar webspace vervalt hoe dan ook.
Ze zoeken het maar lekker uit daar, ik stap bij ze op want dat mailadres gebruik ik nooit, clubs toegang gebruik ik nooit, inbelabbonement gebruik ik nooit, het enige wat ik wel gebruik is juist die webspace...
Ow, is dat zo? Heb zelf ook nog een abonnementje bij Het Net lopen wat ik eigenlijk voornamelijk voor de mail gebruik en dat is nog altijd gewoon Het Net. En de webspace heb ik er ook nog gewoon bij, alleen het tarief is aangepast maar dat maakt niks uit aangezien het nog een inbelabonnement is maar ik al jaren niet meer in hoef te bellen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Chauf21 »

M57 schreef:Vervoergerelateerde vraag ;)

Deze zomer in het hoogseizoen wil ik 4 weken naar Mexico. Ik zoek alleen nog geschikte vliegtickets naar Cancún. Weet iemand waar je goedkope tickets kan vinden naast vliegwinkel.nl en cheaptickets.nl? Reisorganisaties ofzo? Alle tips en ervaringen zijn welkom :)
Vliegwinkel en consorten vinden niet altijd alle mogelijke/goedkope vluchten, is mijn ervaring. Misschien is het zinvol om eens te kijken welke maatschappijen vliegen op Cancún (hier bijvoorbeeld) en dan op de site van die maatschappij kijken naar mogelijkheden :)
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #15

Bericht door Daan »

Linkerspoor schreef:Je kan toch aan zien komen dat iemand over wil gaan steken.
Dat kan inderdaad ja, als diegene echt die indruk wekt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Daniel »

Ddrs had lentekriebels vandaag... wilde even op de fiets de regio door om wat plaatjes te maken (de fotoreportage volgt nog wel), maar het vertrek viel niet echt mee :P
Heb twee fietsen in de garage staan, de eerste had ik al en de andere was 'n tweedehandsje voor het station-werk-verkeer tot eind vorig jaar: nummer 1 had een zachte band, dus ik zoeken naar de fietspomp die ik nergens kon vinden. Uiteindelijk dan toch maar roestbak nummer 2 genomen die slechts een praktisch probleem had: dat ding heeft geen standaard. Achja, met lantaarnpalen onderweg kom je een heel eind :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #16

Bericht door Daantje »

Mijn fiets heeft een standaard maar die gebruik ik echt haast nooit. Hier staat ie altijd tegen de voorkant van het huis, op het station in een fietsenrek en verder meestal tegen zo'n hekje ofzo aan zodat ik hem daar gelijk aan vast kan maken.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten