Mag ik even kwijt #179

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door Aking »

julsteren schreef:
Michael schreef:Ik ben nu definitief vrijgezel.
Sterkte man, ik nu ook al 2 weken, is echt kut.
Ik al 10 jaar, heeeeeerlijk *O*

(wat overigens niets zegt over de laatste keer dat ik met een meid in bed lag (A)
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door Vinny »

Daniel schreef:Ze zijn bij het AD nu wel weer een betere kant op aan het gaan. En dan vooral qua regionaal nieuws wat er nu weer wat meer in staat want dat katern werd vooral op de zaterdag steeds kleiner en is nu weer significant dikker. De sportkrant sla ik eigenlijk altijd over: heb vooral het AD om een beetje regionaal op de hoogte te blijven.
Dubbele artikelen kom ik in de regionale editie trouwens zelden tegen. Een heel enkele keer staat iets met landelijke uitstraling er weleens dubbel in.
Het AD was in de jaren '80 nog een kwaliteitskrant. Toen is de krant heel erg in de versukkeling geraakt, maar ik heb het idee dat ze het lek nu wel een beetje boven hebben.
Ik lees door de weeks de Trouw en op zaterdag koop ik meestal de Leeuwarder Courant (en afgelopen zaterdag de Volkskrant). Ik vind het fijne van de LC dat er er veel puzzels in staan, dus op lange treinreizen of op saaie regenachtige zondagmiddagen heb ik dan wat te doen. Bovendien ben ik dan ook weer meer op de hoogte van wat er in de regio speelt. Friesland blijft namelijk toch wel een soort van buitenland, ook al woon ik er nu al zo'n 3 jaar...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door julsteren »

Aking schreef:
(wat overigens niets zegt over de laatste keer dat ik met een meid in bed lag (A)
:Y goed bezig
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13546
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door Wubbo »

Aking schreef:(wat overigens niets zegt over de laatste keer dat ik met een meid in bed lag (A)
Dat is dus nog langer geleden? (A)
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door Aking »

Bijna ja :Y

Maar in case you wanna know: iets meer dan n maandje geleden lag ik nog in Bucuresti naast een Roemeense schone, waar ik met een week of 3 weer naast lig.

(Maar eerst komend weekend nog even een jongedame vergezellen in haar kampeerbusje op We Are Electric *O* )
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door Ardan »

Gefeliciterd, heb je veel ekkies moeten bijleggen?
Ik doe ook maar wat
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door Aking »

precies 0

T zijn niet allemaal hoeren daar :wink:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door Ardan »

Top :)

Ik kan nog niet officieel spreken dat ik een Vriendlief heb, maar aan de andere kant gaat het wel érg de goede kant op :) Nu al drie maanden ruuuustig aan wat aan het opbouwen, helemaal happy. Nee, niet alle homo's zijn van 'hoi, neuken? Okee, hop, relatie' :)
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door deadlock »

En niet alle hetero's zijn van het tegenovergestelde :P
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door Jef400 »

En zo kloten we allemaal maar een beetje aan :P :P :P
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
chemie
Berichten: 672
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 12:01

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door chemie »

En dat is hoe het leven loopt *O*
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door deadlock »

Het leven bevat veel vieze en grappige seks <3
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door Aking »

deadlock schreef:Het leven bevat veel vieze en grappige seks <3
Quote van de maand! :Y
KVV
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 07 dec 2012, 13:15

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door KVV »

Wil graag richting Frankrijk reizen met de trein naar Lille spreekt mij niet bepaald aan op het eerste oog. Maar ik begrijp dat verder reizen erg prijzig kan uitvallen of is er toch een manier om nabij de grens van België toch wat mooie dingen tegen te komen tegen een kleine prijs? Reistijd maakt niet zoveel uit.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door Suus »

Lille is wel een leuke stad, verder zijn er ook geen actieve grensovergangen naar Frankrijk meer in België.

Je zou van Erquelinnes naar Jeumont kunnen lopen maar dat is ook geen spectaculaire regio. Vanaf Dinant gaat nog een bus (lijn 154a) via het Maasdal naar Givet en dat is wel een mooie route, maar de aansluitingen in Givet zijn hondsberoerd.

Ook nog een optie mét Frankrijk is vanuit Luxemburg, bijvoorbeeld met het SaarLuxLor-ticket, dan heb je zowel Duitsland, Luxemburg als Frankrijk :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
KVV
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 07 dec 2012, 13:15

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door KVV »

Een optie om meer naar het zuiden te gaan vanaf Lille is dat een beetje betaalbaar? Richting Luxemburg is geen optie, dat is al bijna een halve dag werk om er te komen. En dan nog terug!
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door JWM »

Ardan schreef:) Nu al drie maanden ruuuustig aan wat aan het opbouwen, helemaal happy. Nee, niet alle homo's zijn van 'hoi, neuken? Okee, hop, relatie' :)
Drie maanden rustig aan het opbouwen? Als ik dit forum lees krijg ik de indruk dat je het nooit langer dan drie weken hebt volgehouden met dezelfde.

*ontwijkt schoen van Ardan*
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door Ardan »

Pardon? Hoe kom je daar nou weer bij :')
Ik heb een relatie gehad van zeven maanden, daarna eentje van drie jaar, en nu anderhalf jaar single. Of ja, soort van inmiddels.
Ik doe ook maar wat
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door JWM »

Sorry :@
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door fogeltje »

Autorijden is niks voor mij -o- Morgen pak ik de bus. -o- -o- -o- -o-
"Een touringcar is geen bus"
chemie
Berichten: 672
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 12:01

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door chemie »

fogeltje schreef:Autorijden is niks voor mij -o-
Ongeluk? Of vind je er niks aan? *bus*
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door fogeltje »

Een geparkeerde auto geschraapt -o- Smalle straat, aan beide kanten auto's geparkeerd en een tegenligger. Ik had gewoon op een eerder punt moeten stoppen toen bleek dat de tegenligger het niet deed. Dacht in eerste instantie dat het nog wel ging, toen leek het niet, tikje naar rechts (stoppen was geen optie meer odmat ik dan waarschijnlijk mijn achterligger op mijn bumper had gehad) en een auto geschampt. Gelukkig was de eigenaar van die geparkeerde auto heel relaxed.
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door Daantje »

Van (bijna) ongelukken leer je het meest zei mijn instructeur toen ik geslaagd was ;)
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door Jef400 »

fogeltje schreef:Een geparkeerde auto geschraapt -o- Smalle straat, aan beide kanten auto's geparkeerd en een tegenligger. Ik had gewoon op een eerder punt moeten stoppen toen bleek dat de tegenligger het niet deed. Dacht in eerste instantie dat het nog wel ging, toen leek het niet, tikje naar rechts (stoppen was geen optie meer odmat ik dan waarschijnlijk mijn achterligger op mijn bumper had gehad) en een auto geschampt. Gelukkig was de eigenaar van die geparkeerde auto heel relaxed.
Leermomentje, kan gebeuren. Ook beroepschauffeurs maken wel eens zo'n foutje, geen drama over maken. Het is niet zo dat je een slechte chauffeur bent, en naar het gelijknamige RTL programma kan.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #179

Bericht door JWM »

Het domste wat je kan doen is hierom morgen de bus nemen, want dan wordt de volgende keer dat je in de auto stapt nog ongemakkelijker waardoor het juist fout kan gaan...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 75 gasten